Harika bir mağaza, yeterince büyük, birçok farklı ekipman ve çok daha fazlası.Personel özenli ve kibardır, ilgilendiğiniz tüm soruları cevaplayacak ve seçim konusunda yardımcı olacaktır.Orada bir kereden fazla mal satın aldım ve her zaman memnun kaldım.Tavsiye ederim.
Su ısıtıcısını aldım, ararsanız yardım eden kişi gelmeyecek. Birbirimize. Arkadan yürürken Nurzhan adında bir çocuk ona yardım etti. Birbirleriyle konuşanlar bir şekilde. Müşterinin değil, kendi içinde.
İğrenç hizmet. Şubat ayında klima satın aldık. Ertesi gün geleceklerini söylediler. Kurulum olacak.
57 bin tenge ödediler. 10 gün sonra geldiler. Her şeyi mahvettiler. Çok fazla çöp kaldı.Yaz geldi. Bir hafta çalıştım. Çalışmıyor. Bir hafta bekliyoruz. Gün batıma doğru ilerliyor. Beklediklerini söylüyorlar.
İnsanlar iyi huylu ve kibardır, Avrupa'nın kültürel pazarları gibi her şey temiz ve temizdir. Malların miktarını ve personelin çalışmalarının kalitesini ziyaret etmenizi ve değerlendirmenizi tavsiye ederim.
Bu mağazayı beğendim, zaten çok fazla ekipman satın aldım, her yıl bir şeyler satın alıyorum ve hala her şey çalışıyor. mükemmel personel hizmet süper!!! Tavsiye ederim.
Nisan ayında TV'yi satın aldılar Ağustos ayında gösterilmeyi durdurdu 2 usta kuramadılar, onarım için çağırdıklarını söylediler. Başvuruda bulundular 26 Eylül'de onu ancak 5 Ekim'de onarım için aldılar. 2 hafta ne cevap ne de merhaba bekledik, bir şekilde onarıma ihtiyaç duyulmadığını öğrendiler, çalışır durumda sadece yapılandırmaya ihtiyacımız var, ancak neyin işe yaradığını öğrenmek için neden 2 hafta beklememiz ve tüm yetkilileri kesmemiz gerekiyor? neden hemen bildirip iade etmiyoruz? Bugün geri dönüş destanı devam ediyor TV'nin eve dönmesini sağlayamıyorum. Sürekli olarak bilgi servisine yapılan aramaların sıfır anlamı vardır, sadece başvuru kabul edilir ve hepsi bu kadar. Garanti edilen bir ürüne karşı ne tür bir kayıtsız tutum vardır? Onarım servisinden geri dönmek için daha ne kadar beklemek gerekiyor. Kısa bir süre sonra tamir edip nereye götürdüklerini ayarlayamıyorlarsa sizden nasıl satın alabilirim?
Merhaba! Lg 9 kg'lık bir çamaşır makinesi satın aldık, her şeyi beğenene kadar sessizce yıkıyor. Bize hizmet eden adamdan biraz bahsetmek istedim, ona kibar, işini iyi bilen, yetkin bir şekilde konuşan, anlaşılır bir şekilde konuşan ve seçimde en önemlisi yardımcı olan Orken, sulpak ve Hazar'a teşekkür etmek istedim
Oradaki personelden çok kötü bir şekilde hoşlanmıyor, bu konuda çok fazla talep var, ama neden danışmanların satmak istediklerini değil, ihtiyaç duyduklarını görmek ve seçmek isteyen bir kişiye müdahale etmelisiniz
Bugün başımıza korkunç bir hikaye geldi. Dün bana 2700tg bonusunun 2 Eylül'de sona ereceğini belirten bir sms geldi. Tereddüt etmeden karısı ev için bir şeyler almaya karar verdi. Sonunda mağazaya gittik. 2790tg için sıyırma için sıvı bir jel seçtiler. Kasada bize fiyatın 3990tg arttığı söylendi, buna kızan eş, bu ürün için gördüğü çekle ödeme talep etti. Mağaza yöneticisi satıcıyı aradı ve nedenini dile getirdi, hemen tarafımızca 2790 tg ödeme fiyatını kabul etti, geri kalanını mağazadan yazacaklarını söyledi. Ancak kasada yine sorunlar ortaya çıktı.... Şimdi, miktarın sadece% 50'sinin bir bonusu olmadığı ortaya çıkıyor. Yönetici, 1395tg + 1395bonluk kartla ve geri kalan tutarı mağazadan 1200tg ile ödemeyi teklif etti.
Biz de öyle yaptık . Ancak eve geldiklerinde yanlışlıkla çeki izlediler, bizi aldattıkları ve 1990tg bonusundan (1395tg yerine) çıkardıkları ve mağazadan 600 nakit ile yazdıkları ortaya çıktı.
Neden Sulpak'ı aldatıyorsunuz??? Tam olarak 1305bonus kalmalı, ancak geriye kalan 705tg çıktı. Paranızı iade edin!
Kasiyer, yönetici ve satıcıyla işbirliği içinde çıkar. Bize her şeyi dikkatlice açıklamamıza rağmen, bir yakalama beklemiyorduk.
Kötü bir "Sul (tanoff) Pak" değil, ilk başta çok sayıda insan olduğu ortaya çıktığında, içeri girdiler, ancak etrafta dolaşıp yakından baktıktan sonra, bunların hepsi bu kurumun personeli olduğu ortaya çıktı, sadece pratik olarak tüketici yoktu, pazarlama. Şaşırtıcı bir şekilde, hepsinin maaş ödemesi gerekiyor.
Burası en korkunç elektronik mağazası. İlk önce kaspi uygulaması aracılığıyla bir dizüstü bilgisayar sipariş ettiler, vitrin mallarını almaya geldik. İptal ettiler ve salondaki malları seçmeye karar verdiler.Danışmanlar ürünü gerçekten bilmiyorlar, sadece fiyat etiketindeki bilgileri okuyorlar (ve onların yardımı olmadan kendim okuyabiliyorum) ve aynı zamanda yanlış tavsiye veriyorlar. 8GB ram'de bir dizüstü bilgisayara ihtiyacım vardı. Danışman, dizüstü bilgisayarda 8 GB olduğundan emin oldu. Yakaladılar. Eve geldik ve dizüstü bilgisayar çok asılıydı, baktık, 4 GB olduğu ortaya çıktı.
Geri ödeme yapmak için mağazaya geldik. Hi technic'teki adamlar için sıfır şikayet var, hatta öveceğim. Geri dönüşü hızlı ve güçlük ve gereksiz hareketler olmadan yaptılar.
Ama kesin olarak söyleyebileceğim bir şey var - hayatımda bir daha hiçbir mağazanıza gelmeyeceğim.
Uygun bir yerde bulunan her şey var, ekipman, telefonlar, bilgisayarlar, dizüstü bilgisayarlar vb. Bu mağazanın hizmetlerini sık sık kullanıyoruz, satıcılar kibar, faydalı bilgiler veriyorlar. Tavsiye ederim!
Sulpak zirvede, özellikle personeli vurgulamak istiyorum. Genç ve enerjik. İşi biliyorlar ve her şeyi arzuyla yapıyorlar. Tekniğe göre, herkes uzun zamandır anlıyor, kalite var ve umarım gelecekte de olacak.
Tekrar tekrar kabalıkla karşılaşıyorum, sipariş konusuyla ilgili herhangi bir şeyi açıklama isteksizce, yani yönetici telefonu kapatmayı duyamayabilir, soruları cevapsız bırakabilir, kendini tanıtmayabilir. Bugün bana 9925710 siparişi hakkında bilgi veremediler, soru siparişin teslim süresi hakkındaydı, dün ödemeyi gördüler ama teslimatın ne zaman olacağını bilmiyorlardı, bugün ödemeyi görmüyorlar. Bu nasıl oluyor da? Yöneticiye bir soru mu soruyorum? Cevabı öldürdüm, bir saat sonra dün ödemeyi gören yönetici olacak bir saat sonra arayıp telefonu kapattılar. Benim hiçbir sözüm yok, bu nasıl mümkün olabilir. Kiminle konuştuğumu sorduğunuzda, kendimi tanıtmamı rica ediyorum, yani sadece isimlerini söylemeyenler var, tanışmıyorum, siparişin durumu hakkında bana kimin bilgi verdiğini bilmem gerekiyor. İtaat yoktur, konuşma sürecindeki ton artabilir. 9903252 siparişi üzerine bir durum vardı, siparişi 9,25 'te verdim, bağlantıyı kullanarak faturayı aldım, faturayı ödeme için muhasebeye verdim. 14,30'da, mal bulunmaması nedeniyle siparişin reddedildiğine dair bir mesaj geliyor. Siparişin reddedilmesiyle ilgili mesajın sms ile geldiği ortaya çıktı ve ben sadece okumadım. Sakinim, fatura her şey yolunda ve üç gün sonra bana neden ödeme yaptığınızı söylediler, siparişi iptal ettiğinizi biliyorsunuz. Dahası, konuşmanın tonu sanki çok aptalca bir şey yapmış gibiyim ... Sizden çevrimiçi mağaza yöneticilerinin çalışmalarını dikkate almanızı rica ediyorum, işbirliği yapma arzusu yok. Size örnek olarak «Rüya" çevrimiçi mağazasını verebilirim. Bu sizin için utanç verici olabilir ama şirketimizin duyulmasını istiyorum.
Ürün yelpazesini beğenmek, burada ana depo gibi görünüyor. Neredeyse her şey orada, geniş ve ferah. Her zaman birçok insan vardır, bu nedenle yeterli danışman yoktur. Onların peşinden koşmam gerekiyor. Ama genel olarak çok iyi, sık sık burada elektronik cihaz alıyorum.
08/29/22 tarihinde ekipmanı eksik konfigürasyonda getirdiler, yani önceden arama yapmadan elektrikli süpürge sapı yok, malları ben almadım. Bana nereye döneceğimi söyle????