Malların iadesi çok sorunludur. Buzdolabını aldılar ama soğutmadı.
Geri dönmek için bir tapuya ihtiyacınız var ve tapu Teknodomun servis merkezini veriyor (saçma). Malları üreten Samsung'un suçu olduğunu söylüyorlar ama bununla bir ilgisi yok. Bir çeşit aptallık. 14 gün içinde herkes malları iade etme hakkına sahiptir.
Xiaomi markalı bir cep telefonu satın almak istedim. Satıcılar, google hizmetlerinin bu telefonlarda çalışmayı bırakacağı noktaya kadar çeşitli hikayeler anlatarak bu telefon hakkındaki tüm izlenimleri bozmaya başladılar. Sadece oppo'yu satın almak için yalvardık, çünkü o birçok kez daha iyi ve daha kaliteli. ABD-Çin ilişkilerindeki durum ne olursa olsun, küresel bellenime sahip telefonların her koşulda Google hizmetleriyle çalışacağının farkında bile değiller. Genel olarak danışmanlarla iletişime geçmenizi önermiyorum, aksi takdirde kimseye ihtiyaç duyulmayan her türlü ek hizmet size empoze edilecektir. Ve onları kibarca reddederseniz, satmayı reddedebilirsiniz. İhtiyacınız olanı alın ve bu kötü huylu, kaba ve aptal düşüncesizlerden kaçın.
Küçük bir seçim. Çok fazla "kağıt" (bizim durumumuzda elektronik) bürokrasi var, bu yüzden çok uzun bir alışveriş kaydı elde ediliyor. Genel olarak, mağazada müşterilerden daha fazla yönetici var gibi görünüyor.
Her şey için% 30 geri ödeme hissesi nedeniyle geldim. Ancak bu eylemin Samsung'da geçerli olmadığı ortaya çıktı. Danışman sadece reddediyor, bu benim için bir soru değil gibi