İyi günler, Sulpak teknoloji mağazasının hesabına görüşlerimi paylaşmak isterim.
Eski bir dizüstü bilgisayarım vardı, yenisini almak istedim, yaklaşık iki ay çalıştıktan sonra yeni bir dizüstü bilgisayar için para biriktirebildim, ardından dizüstü bilgisayarı Sulpak mağazasından satın alacağıma karar verdim.
diğer mağazalar arasında en iyi seçim.
Sonra indirim gecesini beklerken, varışta mağazanın kendisine gittim (evden 120 km uzakta) çok şaşırdım, mağazada çalışanların kendileri dışında neredeyse hiç kimse yoktu, satıcıya hangi dizüstü bilgisayara ihtiyacım olduğunu, tüm özellikleri ve fiyat kategorisini açıkladım. Süper fiyata 140.000 için Acer dizüstü bilgisayarlardan birine baktım (indirimsiz 167.000'e mal oluyor), bir danışmandan bu dizüstü bilgisayar hakkında konuşmasını istedim ki bu dizüstü bilgisayarın tüm dezavantajlarını duydum, danışma bu dizüstü bilgisayarın kötü yönlerinden bahsetti, bu dizüstü bilgisayarın 3 yıl dayanmayacağını ve 240.000 için bir Lenovo dizüstü bilgisayar önerdiğini, bu Lenovo dizüstü bilgisayara karşı olmazdım, ancak fiyat kategorisine göre benim için uygun değildi, danışma bir taksit planı teklif etti (ama kimse bana taksit planı sunmadı). verecek, çünkü ben reşit değilim ve kredileri, taksitleri onaylamıyorum) fiyat kategorimdeki dizüstü bilgisayarı tam olarak dönüştürmek istedim, yine o Acer dizüstü bilgisayara geri döndüm ve onu dönüştürmek istedim, ancak danışma bu dizüstü bilgisayara sürücülerin yüklenmesi gerektiğini söyledi ve bunları kendiniz yüklerseniz ve bir şey yanlış olursa, sorumlu değiliz, danışma bana 26.000 ek ödeme teklif etti, ardından sürücüleri kendileri kuracaklar ve bu dizüstü bilgisayar için bir garanti olacak.
Sonunda mağazadan hiçbir şey olmadan ayrıldım, bunu beklemiyordum ve danışmanların toplantıma gideceğini düşündüm, ancak Acer dizüstü bilgisayarların dezavantajlarını ve indirim olmadığını (süper fiyat) duydum ve sürücülerin kurulumu için 26.000 daha ödemem gerekecek.
HOŞGÖRÜ!:Bu incelemeyle Sulpak mağaza zincirinin kötü olduğunu söylemek istemiyorum, ancak müşterileri çekmek ve malların tüm iyi tarafları hakkında konuşmak yerine müşterileri yalnızca malların kötü taraflarından bahsederek korkutan ve fiyat etiketini ek hizmetlerle saran danışmanlar olduğunu söylemek istiyorum.
Umarım mağaza yönetimi buna dikkat eder.
Evet, Kristal mağazasında ihtiyacım olan ekipmanlardan satın alırken her şey stokta değildi, ancak ihtiyacım olan ürünü hangi şubelerinde bulabileceğimi kibarca ve ayrıntılı olarak açıkladılar
İyi bir seçim, birkaç bankadan kredi limitleri, kredi verirken dezavantajlardan, danışmanlar kredi verirken kesinlikle gereksiz ek hizmetler empoze etmeye çalışıyorlar.Parasal olarak +10-20 bin