Bu kadar büyük bir aldatmacadan aldatmayı beklemiyordum
mağaza! Bu bizim ve eşimizin sevgilimiz
Mağaza.
Kendime tekstil unsurları olan bir bilezik aldım, o
evlilikle sona erdi, yalnız başına dağıldı
taraf, çünkü kalitesiz bir başak vardı, hemen mağazaya döndüler, kızların her şeyi fotoğrafladılar, bir başvuru yaptılar.
iadeler ve yenisini sipariş ettiler. Uygulama aracılığıyla her şey hızlı bir şekilde doğrulandı, sadece gün içinde yeni bir bilezik beklenmeliydi. Belirlenen tarihte teslimat onayı geldi, aynı gün mağazaya geldim ve bana göründüğü gibi yeni bileziği aldım, ayrıca her şeye nasıl açık, hızlı ve verimli bir şekilde sahip olduklarını düşündüm)
Ama evde bunun teslim ettiğim bir bilezik olduğunu fark ettim, sadece tamir edildiler ve yine kalitesiz, onarılan taraftaki iplikler gevşemeye başladılar: (Ne kadar sonra tekrar çözüleceğini tahmin etmeye devam ediyor.
Sunlight'a başvuracak herkese
evlilik yoluyla, ürünleri değiştirirken tavsiye ederim
onları çok dikkatli bir şekilde incelemek ve
Aynı evliliğin size iade edilmediğinden emin olmak.
Ayrıca inceleme yazıp yazmamayı düşündüm, mesele bu değil
parayla (temyiz üzerine hemen netleştirdim
geri ödeme değil, değişim beni ilgilendiriyor), ama
ilgili olarak. Ve insanlara ihtiyacım olduğuna karar verdim
uyarmak.
Yakında parçalanacak belirlenmiş bir alana sahip bir fotoğraf ekliyorum.
Отличное место, небольшой удобный магазин. Понравилось обслуживание, приветливые, доброжелательные продавцы. Благодарность Елене за помощь в выборе подарка для дочери, она очень довольна. Буду обязательно обращаться к Елене при следующей покупке.
Satıcıya Barbara'ya bir yıldız veriyorum. Birkaç gün önce kolyeyi aldım, bugün zinciri almaya geldim, ancak müdürle konuştuktan sonra, bir şey satın almak için değil, bu mağazaya dönme arzusu kayboldu. Çok müdahaleci bir şekilde uygulamayı indirmeye zorladım, çok küstahça iletişim kurdum. Sadece iletişimiyle alıcıları yabancılaştırıyor, müşteri odaklılık yok!
Yanlış kişi müdür pozisyonuna getirildi…