Suşi çok lezzetli!
Set fiyatları da çok tatlı!
Kuru topraklara çok şüpheyle bakıyorum ve kotegorik olarak mağazadan hiper satın almıyorum, o zaman orada hiç olmadıkları için. Burada ilk kez sipariş vermiyorum, her zaman çok taze ve lezzetli!
Hizmet üzerinde çalışın, teslimat siparişi vermek için ararsınız, sonuç olarak çalışandan kendiniz bilgi çekersiniz, sonra çalışan biriyle güler ve siparişi kabul ederken konuşur, kızın dikkati açıkça paralel olarak tatlı bir şekilde güldüğü adama yöneldi, suşi hakkında soru sorulmadı, defalarca sipariş verdiler ve daha önce böyle bir ilişki gözlemlenmedi.
Gaz aydınlatmasının kurbanı olmak istiyorsanız, kesinlikle buradasınız. Size sorunları olan tek kişi olduğunuzu ve genel olarak kendinizin aptal olduğunuzu söyleyecekler. Ayrıca durumu düzeltmek yerine artık size hizmet edilmeyeceklerini de söyleyecekler. Suşi (soslar eklenmeden) doğrudan kutunun içinde parçalanır.
Telefondaki kız kendini tanıtmak zorunda olmadığını söyledi ve olay yerinde aniden ortaya çıkan yönetmen diyaloğu önerdi ve ardından "diyalog bitti" yi ekledi. Henüz böyle bir kabalık ve umursamayan tavır görmedim.
Değerlendirme eksi sonsuzdur.
Uruchye'nin (Russiyanova-Nikiforova Caddesi) Moskova Çevre Yolu'nun dışında olması çok garip!!!! Bunu ilk defa duyuyorum!!!! Şehrimizde metro bile Moskova Çevre Yolu için gidiyor gibi görünüyor....
Normal çalışmak istemezsiniz, sadece müşterilerinizi kaybedersiniz! Sipariş verme arzusu bile yok!
Suşi mükemmel, teslimatı kullanmadım. Zamanında hazırlanıyorlar. Kalite, beyan edilen fiyattan daha iyidir. Asıl mesele lezzetlidir. Personel ile minimum temas vardır.
İğrenç suşi!Müşterilerine karşı iğrenç bir tutum.
23 Şubat'ta eve teslim ile bir set sipariş ettiler.Kuryenin bir saat gecikmiş olduğu gerçeğini atlayalım.
Ama setle ilgili sorunlar vardı ... tüm suşi parçalanıyordu, sos teknesinde çorba olduğu ortaya çıktı ve ayrıca çubuklarla çorba yeme arayışı da vardı.
İnstagram, kurumun sayfasına bu durum hakkında yazdım ... ve bu kurum hiçbir şeye cevap vermeye bile tenezzül etmedi. 21. yüzyılın işini bu şekilde anlıyorum
Suşi teslimatı sipariş ediyordum, "rainbow" seti, siparişi kabul eden yöneticinin telefon numarasının son hanesini karıştırması nedeniyle çok aç kaldı. Yönetici beni «içten özürleriyle» geri aradı, hiçbir şey yapmaya ya da bir şekilde durumu düzeltmeye çalışmadı.
Sonuç:
Müşteri Odaklılık - 0,00
Çalışanların profesyonelliği - 0,00
Siparişlerin alınması ve operatörün ruh hali - 0,00
Burada canlı blog yazabilirsiniz saat 00: 04'te bir kurye beni aradı ve onları yemediklerini ve yemeğimi bana götürdüklerini söyledi, sipariş 21: 30'da verildi
set taze, genel olarak her şeyi beğendim, lezzetli
teslimatla ilgili sorularınız var. Siparişi 2,5 saat beklerken, 15 dakika geç kaldık. tatsız.
Bu durumda, genellikle kuruluşlar kuponlara veya özür olarak bir şeye ihanet edeceklerdir.
Makoto setini sipariş ettim, kurye zamanında geldi, burada soru sorulmadı. Hemen bir şeyler yedim, sonra kutuyu kapattım, torbaya koydum ve buzdolabına koydum (neredeyse boştu), akşamları çıkardım ve bazı böcekler kutunun ve kuru toprağın her yerine koşuyordu (bunun ne olduğunu bilmiyorum), doğal olarak yemedim, bir video çektim, çeki fotoğrafladım ve hepsini instagram 'e gönderdim. Orada beni görmezden geldiler, akşam tekrar yazdım - yine görmezden geldim. Daha fazla netlik için buraya video ekleyememek üzücü. Burada kimse dikkat etmediği için yukarıdaki makamlara başvuracağım.
Şabani'de suşi sipariş ettim. Bunun ne tür bir halka olduğunu düşünerek teslimat için 7 ruble talep ettiler...Buranın Minsk'in fabrika bölgesi olduğu gerçeğini görmezden gelerek.Sipariş temelde iptal edildi.!!!Servis sıfırda!!!!!!
Orijinalini göster · Русский
1
1
Вероника С.
4. seviye şehir uzmanı
9 Haziran 2024
Hızlı teslimat, kuru toprağın kalitesi mükemmel, taze ve çok lezzetli
21.08'de sipariş verdiler. Çabucak topladığımız soru yok. Ancak suşinin tadı korkunçtu. Soya sosu eklendiğinde herkes dağıldı.. çok basit. Ama daha fazlası var! Ortada bir rulo çiğnendi!! Sadece pirinç vardı ve bir çeşit dolgudan ısırılmıştı. Tabii ki biz ısırmadık) aynı anda İnstagram hesabına yazıp bir fotoğraf ekledim. Bana yarın benimle iletişime geçeceklerini yazdılar. Yarın için kimse benimle iletişime geçmedi. Mesaja cevap verilmedi. Tabii ki, kalan suşiyi hemen attık, çünkü bunun sadece bir aşçı tarafından çiğnendiği ya da henüz yeterli olmadığı belli değil. Kimse bana durumu açıklamadı. Özür dilemediler. Eksi 1 koyabilseydim, böyle bir tahmin yapardım.
Lezzetli, birkaç yıldır satın alıyorum. Asla başarısız olmadılar
Orijinalini göster · Русский
И
Ирина Позняк
3. seviye şehir uzmanı
7 Kasım 2022
Saat 21: 37'de bir set sipariş etmek istediler, aradılar, bize siparişlerin artık kabul edilmediğini söylediler, yaygara ve soru şu, NEDEN SİPARİŞLERİN 21: 40'a KADAR ALINDIĞINI yazalım? Daha sonra onlara bunu yapamayacağınızı ınstrgram'a yazdım - görmezden geldiler. Öyleyse herkesin tavrının ne olduğunu bilmesine izin verin. Setlerin teslimatı ve durumu hakkındaki yorumları okuduktan sonra, artık bu mutfağı kontrol etmek için doğru insanları sipariş etmeyi ve göndermeyi düşünmeyeceğim bile.
Sadece korkunç bir dost, 20 dakika utandılar, 21'e getirmek zorunda kaldılar ve 21'i getirdiler. 17, en azından siparişte bir gecikme olduğunu bildirebilirlerdi, adresi de karıştırdılar (onlardan sipariş verme isteğini reddettiler, kimseye tavsiye etmiyorum
Sitede saat 21: 38'den önce belirtilen 21: 40'ta sipariş vermek istedim.
Reddettiler. Neden sorulduğunda, "mutfağımız zaten yeniden başlatılıyor" dediler.
Boşuna müşterilerle böyle.
Ürünlerinizi denemek istedim ama ne yazık ki incelemeleri okuduktan sonra rahatsız oldum.
-10 kokobay)
İkinci kez suşi sipariş ediyorum.Ürünlerle ilgili herhangi bir şikayet yok.Ancak bakım çalışmaları arzulanan çok şey bırakıyor.Sipariş saat 17.30'da 20.45'te teslim edildi. Hizmetiniz için teşekkürler.