Son zamanlarda, film rollerde sık sık karşılaşmaya başladı, bu yüzden buna dikkat etmeyi umarak yazmaya karar verdim. Ayrıca, bir kızın kasiyerinin bir servis koçundan kurs alması da zarar vermez. Misafirlerle iletişim kesinlikle yoktur. Sanki sipariş vermeye ve para ödemeye gelmiyorum, ama ona bana bedava yiyecek vermesi için yalvarıyorum gibi hissediyorum.
Küreklerin suşi tamamen bozuldu. Ve uzun zaman önce. Boşuna bir şans daha verdiler. Suşi bayat, pirinç kuru. Ve bunların hepsi bir kuruş için değil. Çok üzgünüm.
Sağlam bir dörtlüye bahse girerim, çünkü bir defaya mahsus olmadığım için, bu, son siparişimde sipariş ettiğim tüm yıllar boyunca, bana bir çek koymadılar ve bir ruloda bir parça yiyecek filmi vardı, geçen sefer hiç böyle durumlar olmadı ve bunlar benim favorilerimden biri kara ve her zaman tavsiye ederim durum gözlerimi kapadı
Her şeyi beğendik, her şey taze ve oldukça lezzetli, sipariş verirken saati 20.00 olarak belirledik, kurye saat 19.57'de sahadaydı. Wasabi daha da keskin olsaydı, o zaman genel olarak harika olurdu)
Teslimat siparişi veriyordum. Kurye neredeyse 20 dakika gecikti, kimse bu konuda uyarmadı ve "üzgünüm" yok.
Suşi lezzetli değil, kalitesi bozuldu: iğrenç pirinç, kalın.
Mağazada hazır olanları almak daha iyi olurdu.
07/06/2023 saat 19:00'da sipariş verdim
teslim süresi 21:00 olarak belirtildi
Sonuç olarak, saat 21:45'tir. sipariş yok. Memuru üç kez aradım, bana bilgi veremediler.
Sonuç olarak, kurye bir saat sonra geldi, 15 ruble tutarında indirim yaptılar.
Aslında, müşteriye karşı tutum umursamıyor, önceden uyarılsaydı hiçbir soru sorulmazdı.
servis düştü.
Yakınlarda yaşıyorum, neredeyse her gün uğruyorum. DAROM promosyonuna göre, rulolar asla stokta yok, sürekli boş bir vitrin. Suşi barının koşulları karşılanmıyorsa neden bir eylemde bulunulmalı?!
Şeflere ve kasiyer Anna'ya böylesine güzel bir set için teşekkür ederim, annemi memnun etmek istedim ve o çok memnun oldu. (Malinovsky 2b için suşi sipariş ettim. Şık adamlar ve kasiyer, cana yakın, tavsiye ettiler, her şeyi söylediler, mutluyum, çok yedim
Dün siparişi verdim. Hayatımda asla bu suşi zincirinden daha fazla sipariş vermeyeceğim!!!Pirinç çiğ, tatsız, kuru nori, balıkların da zar zor duyulabilen bir tadı vardı.....ayrı konu teslimatı!!!!O kadar uzun süredir bize hiçbir şey için tek bir sipariş gelmedi! Saat 3..... millet!!!Saat 3.....Şehre yürüyerek gidip geri dönebilirdiniz!!!Sıfır yıldız ... eksi bile tüm yıldızlar!!!Bir tane koymak zorunda kaldım çünkü geri bildirim gönderilmiyor!Sadece bir kabus!
Kabus teslimatı: Telefonla saat 21: 30'da kararlaştırıldı, ± 21: 50'de kuryenin 10 dakika sonra geleceğini söylediler. Sonuç olarak, kurye bir saatten fazla bir süre sonra bize ulaştı. Tazminat olarak Philadelphia ve bir sonraki siparişe ücretsiz gönderim teklif edildi. Ancak bu tavırla bir sonraki siparişi verme arzusu bile beklentiden uzaklaştı. Her 20 dakikada bir kuryenin 10 dakikada geleceğini söylüyorsanız neden bir saate kadar teslimat sözü verelim?:) Engellenen planlardan sadece hoş olmayan bir tortu kaldı.
İki buçuk saat içinde küçük bir set yapmak ve teslim etmek için zamanınız yoksa, bu işte usta olmanız gerekiyor, aynı zamanda çağrı merkezinin mükemmel çalışmasını da dikkate almaya değer, ancak on dakika sonra cevap veren ve yarım saat geç kalan bir kurye, sonuçta bu, burada müşterilere karşı en iğrenç tavrı sipariş ettiğim ilk ve son seferdir
Suşi kürekleri en iyi suşi ağıdır! Bunca yıldır sadece taze suşi! Yıllar geçtikçe kalite düşmedi, bu da çok hoş. Böyle devam et! Etrafta pek çok farklı suşi var ama bu zincir markayı uzun yıllardır elinde tutuyor!
Yöneticiye personele yardım etmesi için personel verirdi. Aksi takdirde, bu kadar geniş bir Borovlian bölgesinde, siparişlerin yoğun olduğu saatlerde, çocuklar sürekli "sabun" içindedir.
Ve prensip olarak, Borovlulara kurumadan teslimat en uzun olanıdır.
Harika bir yer. Hayırsever bir dünya değil. Zaman sınırlarına uyulur. Hızlı ve lezzetli
Orijinalini göster
M
Maria V.
7. seviye şehir uzmanı
25 Ocak 2022
Buradan bir daha suşi almayacağız. Akşam açlar eve gidiyoruz, novamol yolunda suşi sitesinden sipariş ettiler. Ama daha hızlı vardık (sitede yemek pişirmek için 35 dakika belirtildi, 13 dakikada vardık, beklemeyi kabul ediyorduk ... ancak siparişi onaylayan sms gelmedi). «Resepsiyona» geldik, onay içeren bir sms gelmediği durum hakkında konuşuyoruz, siparişimize bakın vb.). Tutum konumsaldı, beklemeye hazırdık ve şimdilik yiyecek almak için mağazaya gitmeye hazırdık. Ancak ilişkiden sonra kasadaki kızlar bize gittiler ve siparişi iptal etmelerini istediler. Günün sonunun herkes yorgun olduğunu anlıyorum ama müşteri olarak bu beni endişelendirmemeli, iş gününden sonra da yorulduk. Hoş olmayan bir görünüme sahip olan kız, siparişimizin olmadığını bildirdi. Sonra 10 dakika sonra hiç sipariş almayacaklarını söyledi (15 dakika önce çevrimiçi sipariş vermişsek neden bu bilgilere ihtiyacımız var ve siparişimiz olmasa bile hemen sipariş vermek istedik ve sipariş için 10 dakika beklemiyoruz). Kızın yüzünden, herhangi bir siparişi kabul etmek istemediği ve genel olarak hayatın ne kadar zor olduğu açıktı ... sonunda ondan siparişi iptal etmelerini istediler ve gittiler. Hizmetiniz için teşekkür ederiz
Bir set sipariş ettiler. Teslim alma ile götürüldüler. Suşi lezzetli değildi, parçalanıyorlardı. Pirinç pişmemiş, balığın tuhaf bir tadı var ve karidesler genellikle tatsızdı. Tavsiye etmiyorum.