Kesinlikle her şeyin iyileştirilmesi gerekiyor. Yemeğin kalitesi kötü değil (eskiden burada yedim), ama kesinlikle öğrenebileceğiniz ve hatta ihtiyaç duyabileceğiniz bir şey. Ancak bunun dışında olumlu bir şey söylenemez. Hizmet kesinlikle HAYIR olmadığı için! Birçok insan, şirket tarafından belirlenen zamana geldiklerinde muhtemelen siparişlerini uzun süre bekleyebilir. Şartlı 16: 00'a geldiğinizde ve her yerde siparişin buna hazır olması gerektiği belirtiliyor. Ama sen sadece en az yarım saat bekletilebilirler ve eğer şanslıysan. Soru, kimin suçu? Hepsi bu. Ve burada mesele belirli bir şeyle ilgili değil kişi. Ama tüm ağda. Arızalar meydana gelir, ancak insanlar hatalarını düşünmeye çok sık çalışmazlar. Ve eğer bir kişiyi siparişini beklemeye zorlarlarsa, o zaman onu bedavaya verirler. Bu nerede yapılıyor? Medeni ülkelerde. Doğal olarak Ukrayna'da böyle bir hizmet beklemeyecekler. Teslimatçı zamanında zamanında gelmediyse ülkemizde kim pizza için ödeme yapmak ister (yani yöneticilerden hangisi ödeme yapmak ister)....ve haklı olarak - hiç kimse. Daha doğrusu, doğru değil. Ama bunu kime söylüyoruz? Sadece tatlı konuşup gülümseyenlere cevap verecek insanlara "elbette hatalıyız, ama..."....sözde "itirazlarla çalışmak"...vay canına. Ancak insanlar zaman harcıyor - yenilenebilir bir kaynak değil. Bu yüzden bir an önce kapanmak istiyorum.