Servis istasyonunu ilk yıldan beri kullanıyorum. Aldatmadan hizmet kalitesinden her zaman memnunuz, her şey en üst düzeyde. Fiyat, hizmetlerin kalitesine karşılık gelir
Bütün sorunlar listesinden sadece elektronik üzerinde çalışmalar yaptılar. Diğerleri hakkında (el freni, yağ sızıntısı, depo ve birkaç küçük şey) vücut sorunları söylendi. Bu 2 hafta sürdü)). Ciddi misiniz? Elektrik tesisatı için 20 ruble fiyat etiketi - Tamam, ancak teşhis için 150 ruble (çürümüş gövdeyi birkaç dakika muayene edip bu hemoroyu tıkamak)??? Bu zaten gülüyor.
Lastiğe bindim. Kuyruk yok, hizmet kalitesi iyi, çabucak değişti. Birkaç ruble için fiyatlar (diğerlerinden daha yüksek), ancak hızlı ve verimli bir şekilde.
Onarımdan 3 gün önce fiyatları belirledim - onarımdan sonra fiyat etiketi makul olmayan bir şekilde değiştirildi, her işte yeni yıldan sonra fiyatların arttığı iddia edilen en az 5 ruble daha fazla alındı. Yeni yıldan sonra aramama rağmen, 7 Ocak'ta aradım - 11 Ocak'ta tamir edildiler. Bana sormadan, marjın% 30'unu üzerlerine sararak iki yedek parça sipariş ettiler. Her yedek parça için fazla ödeme, talebim üzerine yedek parçalar için fazla ödemeyi 7 ruble olarak gerçekleşti. İş fiyatlarının makul olmayan bir şekilde fazla tahmin edilmesi nedeniyle olumsuz görüş kaldı.
Harika hizmet. Her şey açık ve yetkin. Bu sadece oradaki lastik montajına bir işçi katılıyor, bu da 4 tekerleğin uzun süre değiştirilmesiyle sonuçlanıyor.