Numara Beeline'in spam veritabanına girdi, 15.12'de emeklinin annesi öğrenmeye gitti, satıcı beynini tozladı, sım kartı değiştirmek için para aldılar ve ayrıca kişileri aktarmak için para aldılar (bu gerekli olmamasına rağmen) ve işe yaramadıklarında sorunun telefonun kendisinde olduğunu söylediler, beeline'in numaralarına çevirmeyi engelleyen virüsler, programlar var (bu da böyle olmasa da, birkaç mobil cihazdan kontrol edildik).
Tabii ki kimse parayı iade etmedi, sorun çözülmedi ve iddiaya göre: "Parayı ne için aldınız", satıcı kaba bir şekilde "Beğenmedim, başka bir salona gidin!"
Vay canına. t2, perakendecilerinizin bu seviyedeki sorunları çözmek zorunda olmayabileceklerini, bilmeyebileceklerini veya çözemediklerini anlıyorum, ancak neden gereksiz ücretli hizmetleri bir araya getirip insanları aldatıp sonra da kaba davranasınız ki? Bunların hepsi bir tür dolandırıcılık gibi görünüyor.
Списали 100гб интернета и почти 1000 минут пришел разобраться в салон и полный ноль. Ничего не смогли объяснить. Куда что делось. Пишу комментарий и жду соединения с оператором время подходит почти к часу ожидания. Беспредел полнейший творится в теле2. Если бы не ситуация что нужен теле2, давно бы перишел на другого оператора.