Bugün 12 Aralık'ta öğleden sonra saat 1 civarında bana hizmet eden kıza bir inceleme yazacağım ve hoş olmayan bir yorum yazacağım. Bu ofise ilk defa geldim. Bugün mesajlarım kayboldu. İsteğini dile getirdi. Bu kızın cevabı şuydu: Ben size zaten açıkladım. Böyle bir cevaptan suskun kaldım. Ofisinizin eşiğini ilk kez geçtiğimi açıklıyorum. O bana: Yani açıkladığım kadına benziyorsunuz. En azından basit bir şekilde özür diledim. Onun konuşmasındaki tonaliteden ve kibirden hiç bahsetmiyorum. Sadece bu tür şirketlerdeki çalışanların müşterilere ve özellikle yaşlılara karşı daha nazik, daha misafirperver, daha hoşgörülü olmalarını diliyorum. iyi günler!
Bugün 10 Ocak.Çalışanın çok kötü muamelesi.Gerçeği bilmiyorum ya da söylemedim sım kartı sadece Rusya Federasyonu vatandaşlarına satıyoruz mu? Çalışan, müşterilerle iletişim kurarken sesini yükseltir