Birkaç saat içinde "dizlerimin üzerine düşen" Kai 958 (92A) 3.0D'yi aldım. Hizmet konusunu uzun süredir araştırıyordum ve onu düzene sokmanın zamanı geldiğinde, Olshevsky 18a'dan benim için saygın bir direksiyon çıtası "BROTHERS" tamiri uzmanının tavsiyesi üzerine onarım için bu şirkete girdim. Bir kereden fazla pişman olmadım. Geldiğimde, belirlenen zamanda oldukça yetkin ve deneyimli bir usta tarafından karşılandım ve pratik olarak ilk sözlerden itibaren karşılıklı anlayış bulduk. Arabayı hemen kabul ettiler, teşhis koydular, sorular ortaya çıktıkça, daha fazla sökme sırasında her şey kararlaştırıldı. İşi hızlı bir şekilde verimli bir şekilde yaptılar. Bir haftadır sürüyorum ve eğleniyorum.
Bugün arabanın önündeki gıcırtı konusunu ele aldım, otomobil markası. A8D3. Uzun süre beklemek zorunda kalmadım, arabayı kontrol etmek için aldılar. Nedenini öğrendik, tavsiye verdiler. Ekip çok hoş ve herkes duyarlı) Size hizmet ettikleri ilk yıl değil, ama şimdi bir inceleme yazmaya karar verdim. İşte size bol şans. Sizi tavsiye edeceğim.
İşlerinde en iyileri .
Sabah saat 9.30'da arabayı sürdüm, 11.20'de hazırdım. Mükemmel bir şekilde yapıldı: Arka hava direncinin çıkarılması - takılması, bölme, teşhis. Ayrıca bir çökme-yakınsama gerçekleştirdiler. Tavsiye ederim .
Bugün bu harika hizmetin hizmetlerini 2. kez kullandım.
Sebep: Römorkun arkasına bir farkla 2 akslı bir römork taşıdım, arabanın arka süspansiyonunu yukarı kaldırdı ve aşağı inmedi.
Hemen bu hizmete gitmek istedim, ancak Ivan Orlov'un 30.02.2022 tarihli son olumsuz incelemesini okudum ve en son 2016'da ulaştığım için şüphelendim ve belki de kötüleştiklerini düşündüm.
Ve dün belirli bir süre için anlaşarak Autopnömo'da teşhis için gittim.
Orada a / m'mi bilgisayara bağladılar ve arızaların birkaç versiyonunu yayınladılar: belki bu, belki beşinci veya onuncu.
Aynı zamanda arabanın arkası da dik kaldı!
Karar: Teşhis için 25 tl ödeyin.
Ödemeyi reddettim, bunun ne tür bir teşhis olduğunu söylüyorlar - belki bu, belki de bu. Sonra en büyüğü geldi ve gerçek bir anket için asansöre binmek için birkaç dakika beklemeyi teklif etti.
Bir buçuk saat bekledim, tükürdüm ve oradan sonsuza dek ayrıldım.
Bugün saat 13.00'te Tekno Yeteneğine atandım
Geldim, hemen arabayı işe aldılar.
Alçakgönüllülükle buluşmak istedim, izin verdiler. Bilgisayar dolandırıcılığı yok, hemen havalı süspansiyonun tüm ünitelerini incelemeye başladılar.
Kompresörün pompalandığını ancak basıncı boşaltmadığını buldular. Konum sensörleri gevşiyor, ancak sabitleme somunları paslanmış ve kopma riski var.
En zeki usta Andrei Petrovich, Slav zekasıyla bu gevezelikleri plastik kelepçelerle sabitledi!
Basıncı kaldırdık, arabayı doğal konumuna getirdik. Sağ yastıkta bir mikro çatlak buldular (ve 16 yaşında ve bir bütün olarak solumu değiştirdiler).
Süspansiyonun konumunu değiştirmezsem, onarıma nispeten uzun süre yatırım yapamayacağınızı söylediler. Ancak maaş ve iş fiyatlarına ne hazırlanacağına dair öneriler yazdılar.
Şimdi eğlenceli kısım!: - arabamla 2 saat uğraştılar ve sonuç olarak hizmetlerin faturası 30 ruble!!!
Bu beni çok utandırdı bile!
Minnettarlığımı elimden geldiğince ifade etmeye çalıştım. Ve personele, onları hemen görmeye gitmediğim için geri bildirimi gösterdim. Şaşırdılar, bu arabanın ne olduğunu anlamaya çalıştılar. Kendi aralarında haftalarca arabamız olmadığını ve geri çağırmada teknik mantıksızlıklar olduğunu söylediler. Onlara Ivan Orlov'a kapsamlı bir cevap yazmalarını tavsiye ettim.
Ve çizikle ilgili ikinci kötü incelemeyi kabul ediyorlar.
Genel olarak, usta Andrei Petrovich'e ve alıcı Vladimir Leonidovich'e tekrar teşekkürler!
Hoş ve yardımsever insanlar!
Hızlı, güvenilir bir şekilde, zamanlama ve maliyet dansı olmadan, havalı süspansiyonla ilgili en şok edici yanlış anlaşılmayı düzeltecekler. Garanti süresini onurlandırıyorlar. Üç yıldır, havalı süspansiyonu kontrol ediyorsan, nerede düzelteceğimi biliyorum ve nasıl devam edeceğimi çılgınca Google'da aramıyorum.
Arabanın arkası sabaha doğru düşmeye başladı, sürüş sırasında süspansiyon aniden sertleşti ve pnöma hatası alev aldı, bir hafta durduktan sonra "uzmanlar" her şeyin yolunda olduğunu, ne yapacaklarını bilmediklerini söylediler.
Ayrıldım, bir gün sonra geri döndüm çünkü hiçbir şey değişmedi, ortaya çıktıkça döviz kuru kararlılığı sensöründe bir hata gördüler, ancak bunun içinde olduğunu düşünmediler.
Aynı zamanda, valf bloğundan kompresöre giden boruyu, orijinalin fiyatı için ortaya çıktığı gibi Çin borusuyla değiştirdiler, ancak daha sonra bu konuda... Kompresör onları ziyaret ettikten sonra kükremeye başladı, bundan önce böyle bir şey olmamasına rağmen yakında "öleceğini" söylediler!
Sensörü bağımsız olarak değiştirdim, sertlik ve pnömatik hatalarla ilgili bir sorun ortadan kalktı, ancak sabaha kadar sarkmasıyla ilgili bir sorun kaldı.
Toli'nin uzmanlarının bilmediği, toli'nin onları kontrol etmek istemediği yolun valf ve sensör bloğunu değiştirdikten sonra her şey yoluna girdi, araba oturmayı bıraktı.
Ancak bir hafta sonra, "uzmanların" bana taktığı tüp patladı ve araba tamamen düştü, bir çekici yardımıyla onu normal servise götürdüm, tüpü orijinaliyle değiştirdim, Çin tüpüyle "uzmanlar" gibi onarımlara mal oldu ve bak, arabada her şey yolunda ve kompresör korkunç sesler çıkarmayı bıraktı!!!
Havalı süspansiyonun sorunlarıyla ilk kez karşılaştım, ancak benim gibi bir ay boyunca acı çekmemek için palyaçolara değil, bilgili insanlara gitmeniz gerektiğini güvenle söyleyebilirim!
1 yıldız bile üzücü, bu sadece çöp, pneuma onarım hizmeti değil!
Dürüst adamlar. İşlerini çok iyi biliyorlar. İşi niteliksel olarak yapıyorlar. Sigara içmezler, kavga etmezler, hoş bir atmosfer, iletişim kurmak güzeldir. İyi kahve sadece 1 ruble. Wi-Fi var.
Aferin çocuklar, iyi çalışıyorlar. Havalı süspansiyonla ilgili her şeyi onarıyorlar: amortisörler, kompresörler, havalı silindirler.
4 yıla kadar çalışma garantisi.