2015 yılında bu merkezdeydim. Her şeyin yolunda olup olmadığını onaylamak ve hamileliği görmek için ücretli bir ultrasona kaydoldum. Bana «tüm şehrin en iyisi» olarak tavsiye edilen bir uzmana kaydoldum. Geliyorum. Doktor ultrasona neden geldiğimi soruyor. Ben güveniyorum: "Biliyorsunuz, bende..."- "Bilmiyorum!- Bobruisk'in «en iyi uzmanı» hemen kesiliyor. O zamanlar hala güçlü sinirlerim vardı, olumsuz duyguları bastırdım ve ziyaretimin özünü kısa ve kuru bir şekilde özetledim. Ama gerçekten sessizce kapıdan çıkıp sözleşmeyi feshetmek istedim - ücretli bir hizmet için ücretli bir merkeze geliyorum ve açıkçası kaba mıyım? Memleketime veya bölgesel merkezime gitme fırsatım olmadığını (küçük bir çocuğum ve arabam olmadığını) durumu çabucak takdir ettim, bu yüzden istifa ettim, durumu bıraktım ve bu uzmana güvendim. Hamilelikte her şey yolundaydı, dikiş de o zamanlar hala nişsiz ve zengindi. Ama genel olarak şoktaydım: ücretli uzmanlar, ücretli merkezdeki tutumun kendilerine böyle bir şeye izin vermesine izin veriyor. Uzist olmayan kadın doğum uzmanı, çok fazla bile olsa cana yakın ve nazikti, her şeyi gösterdi ve açıkladı. Ve elbette bir ultrason uzmanı şaşırttı. O zamandan beri bu merkezi bir daha ziyaret etmedim, Sonodin oraya gitmeye başladı, ayrıca bir ultrason doktoruna, cennete ve yere tavsiye ettiler. Nazik ve özenli, aylar öncesinden de kayıt. Kabalık ve değer yargısı yok.
Nörolog Matveychik Nina Nikolaevna, alanında profesyonel olan büyük harfli bir doktordur. Güvendiğim doktor. Her zaman yetkin randevular verir. Detaylı bir muayeneden geçmeden önce yaptığı tüm teşhisler doğrulandı. Nina Nikolaevna sayesinde yaşıyorum. Çok teşekkür ederim ve alçak bir selam!! (hasta Kuczynskaya O.A.)
İyi bir tıp merkezi - kibar yardımsever yöneticiler. Matvejchik nöroloğuyla randevuya gittik. Doktor mükemmel randevuyu aldı: çok yaşlı bir hastayı dikkatlice inceledi ve görüştü, randevular yardımcı oldu.
Merhaba! Bugün Regestratura'daki Tari'yi ziyaret ettim, çok cana yakın personel hiçbir kelime yok! Ama var AMA)) AKŞAM DOKTORA ULTRASONA GİRDİM....Hayatımda daha hızlı bir ultrason olmadı, bu ilk, ikincisi Doğum yaptınız, evet diyorum, o kadar çok doğum yapmıyorsunuz (bir şekilde cevap verdiğimi hissediyorum, ultrasonda açık, tabii ki, herkes teşhisi duymaktan endişe duyacak, vb.)) Ben bir istisna değilim! Her şeyin kötü olduğu sorusuna cevabım bir sürü hastalık ya da bir sürü problemim var, dürüstçe anlamadım, doğal olarak zaten kafamda her şeyi düşünüyorsunuz ve kafamda her türlü düşünceye giriyorsunuz, tesadüfen orada imzalamadığım için ırkçılığa ihtiyacım vardı, beni şaşkınlıkla yiyeceğini sanıyordum, belki de ovalayabilirdim, çok hoş olmayan bir doktor Akşamı yapmaktan mutluluk duyardım!! Bir daha gitmeyeceğim!! Bu tür yorumları yazmayı sevmiyorum, ama akşama kadar ultrasona kaydolmayın!!!!
Truhan'ın resepsiyonundaydım. Serviksin koterizasyonundan sonra servikal kanalın atrezisi nedeniyle eşeğin boğulma durumu. Doktor sandalyeye baktı, yine her şeyin büyüdüğünü söyledi, koterize ettiğim MHZ'YE gitmek için smear bile alamayacağımı ve ya boz olmalarına ya da ne yapacaklarını düşünmelerine izin vereceğimi söyledi. Zamanımı harcadım, yuvarlandım ve hatta bir yaşında bir çocukla bile. Toplamda, Gomel'e 3 doktor baktı ve bu doktorun profesyonelliğinden bir diva verildi. MHZ, huzurum için sadece bir fırça ile gerçekleştirildi. Neden bir doktor bunu yapabilir, diğeri yapamaz? Evet, hatta ücretli olarak. Adet dönemleri her zamanki gibi sorgusuz sualsiz geçti. Karşılaştırma için, kmn'ye Gomel'de danışmanın maliyeti 32 ruble, danışmanın maliyeti 35 ruble. Müdüre fiyatlandırma hakkında soru soruluyor mu? Sorularıma, Trouhan'ın koterizasyondan sonra gözlemle ilgili cevapları, MHZ'NİN doktorunun zamansız bakışıyla uyuşmuyor. Genel olarak tam tersi. Ücretli olarak gittiğinizde, daha nitelikli yardım sağlamaya güveniyorsunuz.
Soruluyor, parayı ne için ödedim ki?
Hassas tavrı için Tari tıp merkezine minnettarlığımı ifade etmek istiyorum, bugün Doktor T.V.'nin kalp ultrasonunun birinci katındaki ultrason ofisini ziyaret ettiler Makaronok hoş bir doktor, babamı çok dikkatli bir şekilde inceledim, bir EKG yaptım, her şey çok ayrıntılı ve niteliksel olarak Ц, zaten Çingenekova'nın böbreklerinin ve dizlerinin ultrasonundaydık. Ayrıca kardiyolog Kovalyuk Elena Tolesforovna'ya teşekkür etmek istiyorum - anneme iyi bir tedavi seçti, halter uzmanı da muayeneye çok profesyonel bir şekilde yardım etti ve bir sonuç yayınladı - I.Yakusheva
Ekipman modern, fiyatlar çok uygun Bu merkez, özellikle yaşlılıkta hasta bir kişi için sadece bir kurtuluş: sıra yok, bekleme yok, her şey steril ve onurlu, zor ve asil işinizde başarılarınız var! Siz en iyisisiniz!
Merhaba. KLKT prosedürünü yaptım. Disk tüm ballarda açılmaz.Kuruluşlardan. Konsültasyona gittim ve boşuna disksiz hiçbir bilgi almadım. Mevcut değilse neden bu prosedürü ödeyip yapmalısınız?
Kayıt için soru yok, iyi hizmet, 5 yıldız var.
Ama geri çağırma, Tanrı'dan değil, ortodontist Bazhanova O. V.'den doktor hakkında olacak, Onu tedavi etmek için beni ona gitmeye teşvik etti, çünkü diş tellerine aşina olmadığım için Mogilev'in ortodontistleri hakkında da bilgi sahibi olmadım. Insta'da Mogilev'in birçoğunun diş teli takmak için Bobruisk'teki Bazhanova'ya gittiğini gördüm.(Neredeyse herkesin ondan kaçtığını çok geç öğrendim). Bazhanova O.V. çalışıyor «siktir git» . Resepsiyon 5-7 dakikadan fazla sürmedi. Tedavi sürecinde ön dişlerimi düz olan eğrilttim. Ve öyleymiş gibi davrandı!😂 Sonuç olarak, tedavi altı aydan fazla sürdü ve pervazını düzeltmek için çok fazla para harcandı. Kederle yarıya indirildi. Diş tellerini de normal şekilde çıkaramıyor, diş etini kana döktü, dişlerindeki tutkalı normal şekilde temizlemedi.
Sonuç: işteki geniş deneyimin genellikle tamamen olumsuz olduğuna dair bir örnek! Bazhanova'nın tedavisi kesinlikle bu paraya değmez. Sövedeki söve...ve bunlar dişler, saç değil.
Umarım incelemem birini bu »uzmandan" kurtaracaktır
Son zamanlarda annem bu ürkütücü yeri ziyaret etti. Kayıt akşam «doktor" için ultrasondaydı. Resepsiyon 12: 15'te başlayacaktı, annem resepsiyonda kaydedilen 12: 17'de oradaydı. Pelvik organların ultrasonu başlangıçta dolu bir mesane gerektirir, doğal olarak bir kişi tuvalete gitmek ister. Randevuya 2 dakika geç kala bir sonraki hasta çoktan gitti, kimse durumu çözemedi. Acı verici bir bekleyişin ardından, diğer hasta nihayet dışarı çıktığında annem ofise girmeye çalıştı ve onu beklemeye havladılar, çünkü o geç kaldı. Sonunda resepsiyona başladıktan sonra, »doktor" kaba davrandı, profesyonelce davranmadı, tek bir yorum yapmadı, manipülasyonlar acıttı ve planlanan 15 dakikalık sürenin çoğu bile geçmemiş olmasına rağmen her zaman acele etti. Sonuç olarak, onlar tarafından incelenip incelenmediğini netleştirdim, sorumluluğun 0 olduğundan emin oldum ve strese girmeyebildim, tam olarak altı ay önce geçmiş bir sonucu yazdırdım ve onu takip ettim. Bu zevk 36 rubleye mal oldu. Devlet polikliniğinde hizmeti birçok kez ücretsiz olarak daha iyi bulacaksınız. Bu arada, bu «tıp merkezinin» durumu, dünyada tanrı tarafından unutulan kliniğin seviyesi bile yetersiz kalıyor. Ayakkabılardan yırtık bir kutu, dışarıda yağmur ve kir olmasına rağmen, her şey perişan olmasına rağmen, tuvalette koku olmasına rağmen, ayakkabıların kendileri yok.
Akşam özellikle «uzmanın» sağlık sektörünü neyi unuttuğunu ve bu «tıp merkezinin» başka nasıl çalışmaya devam etmeye cesaret ettiğini anlamıyorum. Bunu, bağlantılarını bulabildiğim tüm olası kontrol makamlarında bulmaya çalışacağım.
Berbat bir merkez.
Telefonla ultrason randevusu almak için.
20 dakika beklememiz gerekiyor.
Görünüşe göre hayatlarının her durumu için bir telefonları var.
Merhaba, dün Komsomolskaya 47'deki merkezde hoş olmayan bir durum memnun oldu
07.06'da 16.42'de röntgen ofisinde fotoğraftaydım ve doktorun kabalık ve hoş olmayan muamelesiyle karşı karşıya kaldım, doktorun soyadına sahip bir rozeti yoktu (
Ücretli bir bakımda bu tür durumlarla yüzleşmek çok tatsız. merkeze!
Kibar ve profesyonel bir ekip.Ralevich Elena Mikhailovna, kulak burun boğaz uzmanının randevusunda yardımcı olan bir konsültasyon ve tedavi rejimi aldı. Teşekkürler. Geçen gün cerraha gidiyorum. Kesinlikle yazacağım.
Belousova ve Drozd'un diş hekimlerine profesyonellikleri, hastalara karşı özenli ve empatik tutumları için büyük teşekkürlerimi sunmak istiyorum!!! Tüm doktorlara ve personele bal.Merkez- "Teşekkür ederim!"
Yumuşak doku ultrasonundaydım hoşuma gitti.Personel nazik ve sosyaldir.Fiyatlar Sonodin'dekinden daha düşük. Hizmetlerin sağlanması kalitelidir.Konforlu, rahat ve kaliteli
Güzel bir yer! Kibar personel. Belousova'nın dişçisine özel teşekkürler! Bir kez ona katıldıktan sonra, dişçiye hiç ziyaret etmekten korkmayı bırakabilirsiniz! ))) Pulpitisin tedavisi bile çok korkunç anılar bırakmadı! Her şey temizdi, incelikle!
Güzel bir tıp merkezi.Geniş bir uzman listesi.Doğru, fiyatlar ısırıyor.Devlet yapılarına kıyasla tutum farklıdır.Her zaman dinleyecekler, tedaviyi reçete edecekler.
Şehirdeki en iyi tıp merkezi! İlgilendiğiniz konularda her zaman yardımcı olacak ve tavsiyelerde bulunacak kibar personel. Sıra yok, herkes kayıtlara göre net bir şekilde gidiyor! Çok iyi uzmanlar çalışıyor, hem muayenede hem de ultrasonda çok dikkatliler. Tek dezavantajı, bu fiyatlar sonludur, bizim zamanımızda, sıradan kliniklerde olduğu gibi ayda beklemeden çok ısırırlar
Ultrasonda şikayette bulunmadım. Ama bugün endokrinologla randevu almaya çalıştım. 45 dakika arayıp aradım ama ne yazık ki bilet yok. Arama sırasında kliniğe geldim, kayıt sadece telefonla yapıldı. Sevgili klinik yöneticileri, özellikle randevu alma işi olmak üzere kayıt defterini düzene sokun. Çok tatsız bir izlenim.
Müşterilere karşı korkunç tutum. Diş tedavisine kaydolmak istedim, Moskova'da yaşıyorum, Bobruisk'e gidiyorum ve aynı zamanda dişlerimi iyileştireceğimi düşünüyorum. Sitede bir başvuru bırakmak imkansızdır, en azından dişçiye çevrimiçi kayıt yoktur. Destek ekibine yazdım, telefonumu bıraktım, 25 Ağustos'a kadar beni kaydetmemi istedim, Viber'ı aradılar. Bunun için Viber'ı indirmek zorunda kaldım, ama kimse telefonu orada kelimeden hiç almıyor! Viber'e yazdım, normal bir telefonu aradıklarını söylüyorlar, meşgulüm, sonra sadece sessizim. Kendim arayıp beni kaydettirmek gerçekten bu kadar zor mu??? Yoksa yazışmalarla mı yazmalı? Bu tamamen aptalca basit. Moskova'da her müşteri için uyanık kalıyoruz, sadece telefonu bırakmalıyız, ama burada sadece umursamayan bir tavır var!!! Bu arada, İletişim'de bir sayfa var, hatta oraya 5 gün önce yazdım ve tabii ki ne merhaba ne de cevap verdim
Her şeyden çok memnunum: endokrinolog mükemmel, diş hekimliği düzeyinde (Dr. Belousova harikalar yaratıyor), ultrason sadece Dr. Piskun'da. Mamolog hakkında nüanslar vardı, ancak müdür yardımcısının şahsındaki liderlik tüm sorunları derhal ve yetkin bir şekilde çözdü. Ultrasonun üç dakika sürdüğü ve paranız için yöneticiden lidere kadar sürekli kabalığın sürdüğü Sonodin'den farklı olarak, sonuç çıkarmak ve kliniğin işleyişini iyileştirmek yerine, bu eksikliklere herkese kabalık ve sitemlerle cevap vermeyi bilen tek kişi, itibarını boğuyor.Tari'nin yönetimi her zaman eleştiriye dikkat eder, sonuçlar çıkarır, personel ile çalışır ve en önemlisi her müşteri onlar için önemlidir. Bu da pahalıya mal oluyor. Tavsiye ederim.
Valentina sergeevna fomenko Tanrı'dan bir doktor, dişlerini o kadar nazikçe tedavi ediyor ki sandalyede uyumak istiyorum. Profesyonelliğiniz için teşekkür ederim
İyi ve modern bir klinik. İyi doktorlar. Tabii ki orada nasıl tedavi edileceğimi henüz bilmiyorum ama ilk izlenim mükemmel. Her şey aynı seviyede. Doktorlar açısından çok insani bir tutum. Tavsiye ederim
Acil bir durumda, diş tellerinin yanağını çizdiği durumlarda, yaptıkları işi düzeltmeyi reddederler. Başka bir ülkeden geldiğimde ve başka çıkış yolu olmadığında, yine de reddediyorlar. Çok insancıl
Akşam ultrasonu son derece beceriksiz bir doktordur ve hastaya karşı son derece yanlış ve kaba davranmıştır. Ancak, yerel konsültasyonda Akşam işten bu yana davranışı hiç değişmedi. Paylaşın - bir uzman olarak nasıl?!
Bir ay boyunca Leshchenko'nun endokrinologu Natalya Andreevna'ya kayıt yaptırmak için telefon etmeye çalışıyorum, Perşembe günleri saat 8'den itibaren sadece bir hafta telefonla kaydediliyor, 8,30'da otomatik aramada aramaya çalışıyorum, şimdiden bilet yok ve oyuna nasıl gideceğim şanslı olmayacak
Klinikte çalışan doktorların süper olduklarını söylememelerinin nasıl bir mendille gelip orada süper çalışmaya başladıkları belli değil
Orijinalini göster · Русский
1
К
Кузькина Мать
9. seviye şehir uzmanı
18 Temmuz 2023
Uzun yıllardır bu merkezin hizmetlerini kullanıyorum, çeşitli ultrason muayenelerinden geçtim, bir kardiyoloğa, onkoloğa gittim. Her zaman çok kibar bir karşılama. Ve elbette, sağlığınıza güvenebileceğiniz çok yetkin doktorlar. Çok teşekkür ederim!
Mükemmel bir tıp merkezi. Profesyonel doktorlar. Müşterilere karşı dikkatli tutum. Mükemmel dişhekimliği hizmetleri. Müşteri kayıt sistemi sizi sırada beklemeye zorlamaz.