Yemeğin tadını asla takdir edemedim.
19-20 Temmuz 22 gece yarısı yemek için geldi. Terasın üst katında çok az insan olduğunu gördüm. Garsonun orada hizmet olup olmadığını açıkladı. Buna olumlu bir yanıt aldım. Oturdum - garsonu bekliyorum. Adam 10 dakika sonra geldi ve ne sipariş verdiğinizi sordu? Garsonun masa örtüsünü kaldırdığı menüyü getirmeyi teklif ettim ve masanın kenarında menüde QR kodu olduğunu belirttim))) Bunu bir şekilde tahmin etmeliydim. Ben de ondan önceki ziyaretçilerden masadan çıkarılmasını istedim. Cevap şuydu: "Şimdi kaldıracağız" ve gitti. Menüye çabucak karar verdim, ancak garsonun ikinci yaklaşımını 25 dakika beklemek zorunda kaldım. Sabrım sona erdi ve ben de ona yaklaştım. Ve yine: "Şimdi geleceğiz." 7 dakika sonra bir garson bana geldi ve üç dersten birinin değiştirilmesi gerektiği ortaya çıktı (elektronik menüde bir uyarı koymanın bir yolu yok, ki bu yok). Sonra 3 dakika sonra kız geldi ve seçtikleri ikinci yemeğin olmadığını bildirdi. Geriye sadece çay kaldı... Ayrılmak zorunda kaldım. Dünyanın dört bir yanındaki farklı restoranlardaydım ama ilk defa 45 dakika sonra akşam yemeğinden önce ayrılmak zorunda kaldım...