Nizhny Novgorod'da küçük bir mağazam var ve birkaç yıldır "Zula" ile işbirliği yaptık. Geçen yıla kadar bana DPD tarafından sevkiyat teklif ettiler ve faturayı kendileri çizdiler.
Taşıyıcı bir noktada mallarımızı kaybetti ve DPD'LER yalnızca faturayı hazırlayanla iletişim kurmak istediği ve karşılığında benimle iletişim kurmak istemedikleri için sorunlar başladı.
4 saatlik bir farkımız var ve Moskova saatiyle 14.00'da Tayga Önbelleğinin ofisinde kimse cevap vermiyor. Ve bazen cevap vermiyor ve 12-13'te tatil öncesi günleri var ya da sadece çalışanın doğum günü ve patronu onu erken serbest bıraktı, sonra düğünü kutluyorlar.
Ve daha sonra müşterilerle çalışmak istemiyorlar, çok kızıyorlar. "Önbellek" yöneticisine, iş günlerinden sonra artı iki veya üç saat çalışmaya hazır bir yönetici kiralamasını teklif ettiğimde, o da çok kızdı ve bunun etik olmadığını ilan etti.
Ancak faturayı hazırlamak etiktir ve bunun için herhangi bir sorumluluk üstlenmemek, dpd'nin Alt Katta ofisi olmadığını söylemeyi unutmak ve siparişi alana götürmek etiktir. Şehre teslimatın çok paraya mal olması ve şirketin çalışanları bile kasayı yerinde kaldırmıyor - görünüşe göre de normal.
Genel olarak, Tayga Önbelleği'nden malların son teslimatı benden çok fazla güç ve sinir gerektiriyordu ve bunun için o kadar büyük bir meblağ ödedim ki, bu üretimle daha fazla çalışmıyorum. Mallar lezzetli olmasına rağmen tartışmıyorum.
Доброго всем.
У нас небольшой магазинчик. Брали товар с доставкой в другой город.. Варенье нам и на вкус и на внешний вид нравилось и устраивало всегда. Были конечно моменты, что в банке мало шишек, а больше стропа. Или товар приходил немного пролитым. Но это все было терпимо. Но если вы хотите работать с этим произведением приготовтесь к просто очень длинному сроку получения . В этот раз мы не смогли вовремя получить свой товар. Это не просто обидно , иы подвели наших покупателей. Люди ждали к НГ, в результате даже к сьарому мы наверное не сможем получить. Просто какое то издевательство. 1,5 месяца ожидания..
Ищем другого производителя. В наше время такое отношение недопустимо!!!
Согласна с девушкой из комментариев, подводили из за тайника много раз своих клиентов и да доставку ждали тоже 1,5 месяца, еще и бессовестно врут в ответах что не бывает! Ип кошелева подтверждает что постоянная проблема с отгрузкой и ожиданием!
По продукции вопросов нет но сервис ужасный.