Neredeyse bir hafta yürüyorum, 40-50 dakika sıraya giriyorum, sonra kovulup kabul edilmeyeyim. Çok hoşuma gitti. Bir keresinde bir çalışan bana doğru söylemedi ve kuponu yanlış pencereden aldı, bunu öğrenmek için 50 dakika sıraya girdim, yeni kuponla aynı miktarda durmak istemedim. Gitti. Başka bir sefer 40 dakika sırada bekledim, kapanmadan 5 dakika önce beni kovdular ve beklememeleri söylendi. Ertesi gün durum aynı. 9'dan 18'e kadar çalışıyorum ve fiziksel olarak başka bir zamanda vurulmuyorum. Kupon vermeyi ne zaman bitireceğinize dair nominal olarak zamanı hesaplamak gerçekten mümkün değil mi?! Boş, hiçbir yerde yaşamanın 3 saati. Veya kuponların verildiği zamanı değiştirin veya kuponun verildiği herkese hizmet edin. Bu gerçek bir alay konusu. Eğer bir şey olursa, uygulama üzerinden veya telefonla yapılamayan bir işlem yapmam gerekiyor.
Para transferi yaparken her zaman 5-7 kişilik bir sıra vardır. Sadece bir çalışan çalışıyor, yavaş olduğunu söylemeyeceğim ama çok uzun süre beklemeniz gerekiyor. Yeterli oturma yeri yok.
Akıllı telefonlar için evrensel bir şarj istasyonu var.
Neden öncelikli olarak kuponlar için gerçek bir sıra değil, benden sonra kuponu alan insanlardan önce geldiğim gibi kategorilere göre geliyorlar ama onlar benden önce geliyorlar ve sonuç olarak sıra için normal zaman yerine belirsiz bir süre bekliyorum ki bu zaten bir saatten fazla artı hizmet yavaş
Çok yavaş çalışanlar!!!!!4 masa çalıştı ve tam 30 dakikada 2 kişi geçti!
Bir çeşit pansiyon kahretsin!
Kelime yok! Bankanın bu yerini atlamaya taraf olacağım
Bu şubenin başkanı, incelemelere dikkat edin!!!
Çalışanlarınızın yavaşlığı (bu özel şubenin) şaşırtıcıdır. Her şeyi anlıyorum, ama aceleci değiller, kasaya birkaç adım yürüyüp belgeleri veriyorlar - podyumda gibi gidiyorlar.
Deneyimleri için onları Mstislavets 11'deki şubeye gönderin. En azından çalışanlardan 2 kat daha az yer var ve verimlilik ve hız daha fazla! Tamamlıyorum: Bugün 8 Kasım'da 1 saat 24 dakika bekleyerek geçirdim. Mozharova ( spİcialist), bu süre zarfında sigara içmeye gitti ve görünüşe göre çay içmeye gitti. Bilgisayarda ne kadar yavaş çalıştığını görmemiz gerekiyor.
Kapanmadan 40 dakika önce geldim,40 dakika bekledikten sonra hizmet reddini duydum.
Çalışanların umursamaz tavrına sahip bir bölmede mümkün olan en düşük hizmet seviyesi.Tavsiye etmiyorum
Ya Kolosa metro istasyonuna yakın iyi bir konum, kompakt bir ofis, döviz değişimi olan 2 bilet gişesi, salonda yaklaşık 5 servis uzmanı, güvenlik görevlisi ve elektronik bir kuyruk var. Yer biraz yeterli değil, "yoğun" günlerde kuyruklar olabilir.
Orijinalini göster
1
1
Kurumun yanıtını göster
А
Александр Миллер
9. seviye şehir uzmanı
10 Mayıs
Tufan öncesi şubelerinden herhangi birinde sürekli olarak 30 kişilik kuyruklar toplamayı başaran kesinlikle tarih öncesi bir banka.
Resmi tatillerde, bankacılık personeli mesai dışı günleri / saatleri belirleme zahmetine bile girmezler. Aynısı, müşteri hizmetinden ayrı olarak nakit servisinin çalışma saatleri için de geçerlidir.
1/10, Altın Taç ile işbirliği yaptıkları için bir puandır (ki bu artıdan çok eksi, çünkü iğrenç hizmeti doğuran tekeldi).
En kötü bölüm, bir bilet gişesi çalışıyor ve sürekli büyük bir sıra var
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Лена Паолуна
6. seviye şehir uzmanı
21 Mayıs
Belki de dışarıdan en şık bölme değildir, ancak işlevlerini yerine getirir, konumu uygundur. İyi bir zamanda gelirseniz (öğle yemeğinde veya iş gününün sonunda değil), o zaman sıra yoktur ve iş derhal gerçekleşir. Günün saati ne olursa olsun personel her zaman yardımseverdir
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
sobago1
14. seviye şehir uzmanı
21 Haziran
İncelemeleri okudum, 2 saat oturacağımı düşündüm..) Ancak beklerken 4 dakika oturdum ve 5 dakika daha ihtiyacım olan her şeyi yaptım. Çok hızlı ve kullanışlı, susuz, her şey iş başında.
Sonsuz kuyruklar. Bu bankaya girmek 1,5 saat zaman kaybetmektir. Personel yavaş çalışıyor. Neden bir şekilde çalışanları operasyonlara dağıtamıyorsunuz? Daha fazla personel kiralayın.
Bu kurumu ziyaret etmek olumsuzluğa, saldırganlığa neden olur.
"+" kuyrukta çok az insan var, hızlı hareket ediyor, kibar personel, tramvay, metro, otobüs durağına yakın, her zaman sessiz ve sakin, her türlü telefonu veya tableti sağarak tuvaleti ve şarjı olan her türlü tavsiyeyi açıkça verecekler.yu, muhafızların varlığı ve polisi hızlı bir şekilde çağırma olasılığı.
"-"Çocuk köşesi yok, ancak personel çocuklara çizim için bazı keçeli kalemler ve broşürler bulup sağladı.
Çok hoşuma gitti.
Akşamları içeri girmeyebilirsiniz - sadece personel için zaman harcayan "sol" kuponlar sıraya giriyor ve kapanmadan yirmi dakika önce çok sayıda kupon nedeniyle ayrılmaları isteniyor. Aslında: 5 kişi oturdu, 25 dakika boyunca insansız kuponlar tekrarlandı. Genel olarak: zamanınızı boşa harcamayın.
Ayrılma normaldir.
Ama SAHİPLER, DİKKAT EDİN!!!!
Dışarısı sıcak!!!!
Klima kurmak gerçekten imkansız mı?!!!!!
Bu, ziyaretçilere ve kendi çalışanlarınıza alay konusu oluyor.
Oldukça iyi bir banka şubesine sahibiz. Müşteri akışı küçük ama sabittir. Müşteri sayısı biraz artsaydı, oda küçük olduğu ve müşteriler için bekleme alanı da olduğu için bu büyük bir sorun haline gelirdi. Yalnızca personelin operasyonel çalışması çöküşü önleyebilir.