Az sayıda ziyaretçiyle çok yavaş çalışıyorlar! 15 müşteriyle 1,5 saat sırada bekledim. Oda sıkışık ve tüm ziyaretçiler (müşteriler) için yeterli oturma yeri yok!!!
Hızlı çalışıyorlar, kibar uzmanlar, sıramı uzun süre beklemiyordum, iyi bir ruh hali içinde ayrıldım
Orijinalini göster · Русский
1
O
Olga P.
11. seviye şehir uzmanı
18 Kasım 2024
Küçük şube, şehirdeki tek şube transferlerle çalışıyor. Bu nedenle hem büyük kuyruk hem de yavaş. Böyle bir ameliyat, burada ne yapacaksın. Bu nedenle, transfere ihtiyacınız varsa zamanlamanızı planlayın, önünüzde 15 kişi varsa bir buçuk saat beklemeniz gerekecek. Ama kasiyerler arılar gibi çalışıyor. Müşterilere karşı ilişkiler iyi ve misafirperverdir. Teşekkürler. Otopark küçük. Bekleme odası da küçük. Su dolu bir soğutucu var.
₽ için € 'ya dönüşüm yapmaya geldim, yanlışlıkla dönüşüm yoluyla veya satın alma yoluyla en iyi yolu sordum, kasiyer bilmediğini söyledi. Sonra satın alıp satarak ameliyat oldum. Buna göre, küçük de olsa kırmızıyım, ama yine de hoş değil. Bu bankanın yanında yaşıyorum ve daha önce bu bankayla ilgili sorunlar yaşadım (150 $ 'ı değiştirirken, 100'ü değiştirmediler, faturayı beğenmediklerini söylediler), hemen Alfa'ya gittim, değiş tokuş ettiler ve hatta oran daha yüksekti). Bu bankanın hizmetlerini daha fazla kullanmayacağım!
Bu bankayla olumlu bir ilişkim oldu. Başka bir bankada yıllık% 34,9 faizle kredi ödedim ve bana 15,9 faizle verdiler! Tatyana Sergeevna'ya iş için yüksek nitelikler ve titizlik, empati ve dikkat için teşekkür ederiz.
Kredi oranını düşürdükten sonra, yazılı açıklamaya göre, mevcut krediye olan faizimi de düşürdüm (tüm bankalarda böyle bir hizmet yok).
İğrenç! Sırada bir buçuk saat var! Çeviriyi açıklığa kavuşturdum altın Taç. Kuponu saat 14: 00'ten önce kırarsam bana cevap verdiler, bana hizmet edecekler. Kuponu saat 12: 40'ta kırdım. Saat 14: 03 civarında ikinci pencereye / masaya davet edildiler. Çevirimi artık yapamayacaklarını nereden bileceksin! Bir buçuk saat!!! Sordum!!! Kasada sordum. İlk masadaki banka çalışanı bana cevap verenin o olmadığını söyledi... İlk masadaki banka çalışanı, sorumu yanlış sorduğumu varsaydı!..
Sıra büyük. Servis çok yavaş. Sıralarını bekleyen insanlar için çok az yer var. Oturacak neredeyse hiçbir yer yok.
Bankanın çalışma programı yalnızca banka çalışanlarının kendileri için uygundur. Ve 8.00 - 17.00 saatleri arasında çalışan kişiler için, örneğin para transferi almak gibi bazı hizmetler hiç mevcut değildir. Bankanın alanı temizlenmiyor, hepsi sigara izmaritleri içinde. Hoş değil.
Bu ofisi sık sık ziyaret ediyorum. Çalışanlar hızlı, her zaman kibar çalışırlar. Sabahları sıra yok, öğle yemeğinden sonra sık sık oluyor. Özellikle para transferi almak için. Otopark küçük. Ancak genel olarak bankanın ofisi olumlu duygular bıraktı.
Lütfen 17.00-18.00 saatleri arasında unistream transferlerini yapın.
Saat 16.00'dan önce değil, saat 17.00'den önce kaç kişi çalışıyor, kaç gündür transfer alamıyorum, saat 15.30'dan önce nasıl çalışırım ve kuyruklar çok büyük, ancak saat 16.00'dan önce her şey yolunda.
08/1/2022 tarihinde kartın açılması için bir saat bekledim. Önce 3 operatörden 2'si vardı, sonra biri öğle yemeğine gitti, bir kasiyer kaldı.
Numaralandırma garip, önce E2 biletli insanlar geliyor, sonra E7 belli değil.
Transfer almak için çok büyük bir yabancı akışı var, banka açıkça başa çıkamıyor.
Ayrıca ortak arkadaşlar telefona cevap veriyor, bu da onları rahatsız ediyor.
İş iğrenç bir şekilde organize ediliyor.
Çalışanlar çok acelesi yok.
Hippo ticaret ağındaki şube, saat 20: 55'te parayı değiştirmeyi reddettiler, her nasılsa iş günü sona erdi, ancak saat 21: 00'e kadar çalışma programında bir yıldız bile hak etmiyorlar
Duyarlı personel, profesyonel hizmet. Nüanslardan, diğer bankaların çoğunda olduğu gibi bir kuyruk mümkündür, tam olarak uygun olmayan bir çalışma programı erken kapanmaktadır
Personel sağduyulu ve işlerini biliyor ama çok yavaş. Transferin gönderilmesi 2,5 saat sürdü.
Orijinalini göster · Русский
3
1
Kurumun yanıtını göster
Unknown_Fox
13. seviye şehir uzmanı
18 Haziran 2022
1. Uzmana ulaşamadım. Ben geldiğimde bekleme alanında 3-4 kişi vardı, En az oturan 2 uzman gördüm. Sonuç olarak, sırada bir saat yattım ve hiçbir şeyle ayrılamadım. Ve yeni numarayı açıklarken kimsenin nasıl gelmediğine bakılırsa. Ben yalnız böyle değildim.
2. Korkunç çalışma saatleri, bilet gişesi saat 16: 00'da kapanıyor.
3. Bekleme alanı, sağ duvarda 3 küçük kanepenin ve solda 2 bilet gişesinin (biri kapalı) bulunduğu küçük bir koridordur.
Banka büyük olmasa da rahattır. Oluşturulan elektronik kuyruktan memnun oldum. Bu bankadaki döviz kuru genellikle şehirdeki en karlı kurdur. Çalışanlar kibar, düzenlidir.
Daha önce, sadece burada bir webmoney cüzdanı açmak mümkündü, böylece banka aktif olarak hizmet ve hizmet sayısı üzerinde çalışıyor. Elektronik parayla çalışmanız gerekiyorsa, o zaman belki onlar için.
Bankanın bulunduğu oda kesinlikle klintlerin rahatlığı için tasarlanmamıştır. Kuyruklar elektronik değildir, her iki kuyruğu da aynı anda işgal eden belirli bir kasaya gönderilenler, elbette her şey sinirlenir ve ilişkinin netleşmesi kaçınılmazdır. Ayrıca, bireylerin hizmetlerinin "bölümünde" klima doğrudan arkadan esiyor.