Usta Dmitry - süper! Ona birkaç kez döndüm.Her şeyi tamir ettim.Her zaman yardımsever, kibar.Şimdiye kadar hiçbir yerde müşterilere karşı bu kadar harika bir tavırla tanışmadım.Herkese buraya gelmelerini tavsiye ederim.
İki kez buradaydım, akıllı telefon garantisiyle iletişime geçtim. 3 gün içinde telefona yapılan çağrıya cevap verdiler ve fabrika evliliği hakkında bir eylem düzenlediler. Bunun olacağını biliyordum, kusurlu buliler. Personel her zaman kibardır, her zaman bir uzmanın isteği üzerine dışarı çıkar, onlarla iletişim kurar. Kağıt bürokrasisi yok. Üst sınıf
Onarıma bir telsiz telefon verdim
3 haftalık beklemeden sonra (bilette teşhis için 2 hafta beyan edilir) haber yok.
Hizmeti aramak ve tekrar ziyaret etmek, teşhis ve onarım zamanına herhangi bir ayrıntı eklemediğinden, başvuruyu reddetti.
Diğer tekniklerle işlerin daha hızlı olması mümkündür.
Televizyon incelemesini onarım için teslim ettiler, matriste bir şeyler vardı (ekran yanıp sönüyordu). Her şeyi mükemmel ve en önemlisi ucuza yaptılar. Çok teşekkür ederim :)
06/21, böyle bir sorunla garanti kapsamında onarım için multicooker'ı teslim ettim: Multicooker'ın kapağı tamamen suyla doluydu (su kabında yaklaşık 1 litre olmasına rağmen) ve bundan sonra açılmadı. 25.06 'da iade edildi, onarıldı. Günün ardından tam olarak aynı şemaya göre pişirmeye koydum: yaklaşık bir litre su, aynı mod. Sonuç aynıydı - işlevsel kalması dışında kapaktaki tüm su (görünüşe göre sigortayı lehimlemişlerdi).
Aynı gün sc'ye geri döndüm. Sorunun devam ettiğini açıkça açıkladı, sonucun bir fotoğrafını gösterdi, bu fotoğrafı yöneticiye bıraktı. Birkaç gün sonra sms gelir — kusur ortaya çıkmadı. Sc'ye geldim, nasıl kontrol edildiğiyle ilgilenmeye başladım, vb. Yönetici gerçekten tek bir soruya cevap veremedi, konuşmayı öyle bir alt metinle yaptım ki bu benim aptalım. Tatilden sonra gelmeyi teklif ettim, usta yerinde olacak ve ben onunla doğru programda tahıl pişireceğim (bu ne tür bir saçmalık?).
Bir gün sonra boşuna gitmemek için hizmetin iletişim telefonunu aradım. Resepsiyonist telefonu ustabaşıya teslim etti.
Usta ile yaklaşık diyalog:
Ben: Kusurun görünmediğine dair bir metin içeren bir sms aldım. Lütfen bana 20'den fazla programdan hangisini kontrol ettiğinizi ve bunun benim sorunumla nasıl örtüştüğünü söyleyin.
Usta: Programı seçtim ve kontrol ettim, kusur ortaya çıkmadı.
Ben: Neden hangi programda kusur yaşadığımı belirtmediler, orada yalnız değil mi?
Usta: * Bu soruya cevap gelmedi *.
Ben: Tekrar kontrol edecek misiniz?
Usta: Hayır.
Ben: Neden? Bir arızam var.
Usta: Kontrol ettim. Videoyu olduğu gibi ve hangi programda çekmek istiyorsunuz.
Ben: Sonucu yöneticiye bıraktım, kimse program hakkında bilgi vermedi. İşlemi videoya çekersem veya fotoğrafa bakıp söz konusu sorunu duyarsanız eylemlerinizdeki fark ne olur?
Usta: *Buna mantıklı bir cevap yoktu. Kontrol ettiğim gibi bir şey vardı, kusur yok*
Usta: Daha az su dökmeye çalışın.
Ben: Beş litrelik bir kapta yaklaşık bir litre su vardı.
Usta: Peki, birkaç damla sıçradı, bu size uygun değil mi?
Ben: Kapaktaki tüm su sızdığında bunun normal olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Usta: Ben aşçı değilim, bilmiyorum.
Daha fazla diyalog hiçbir şeye yol açmadı. Sözde «usta» dan hala aynı «ustaca ve yeterli» cevaplar vardı.
Sonuç olarak: Cihazın bir kusuru var. Hiç kimse ne bırakılan fotoğrafla ne de herhangi bir programda kusur, hiçbir şeyle ilgilenmedi. 20'den fazla programın ustası en zararsızlardan birini dürttü (çorba, diyalogda ortaya çıktı) ve kusur kendini göstermedi. Garanti onarımlarının karlı olmadığını anlıyorum, ancak hem ustabaşıdan hem de yöneticiden böyle bir profesyonellik ve ihmal görmeyi beklemiyordum.
İyi hizmet. Ev aletlerinden kopan ve bağımsız onarıma tabi olmayan her şey oraya koşuyor. En uygun ustalar içeri girecek, bakacaklar ve tamir edecekler. Tavsiye ederim.
Binada "Samsung Servis Merkezi" tabelası var. İçeri giriyorum. Sağda da "Samsung Servis Merkezi" tabelası var. Samsung elektrikli süpürgenin yedek parçalarını soruyorum ve bana "Yedek parça yok, çünkü UZUN süredir Samsung-a servis merkezi değiliz" diyorlar.
Multicooker'ın onarımıyla uğraştım. Diğer atölyeler reddedildiğinde onarımları hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar.Usta Dmitry'ye iyi çalışmaları ve müşterilere karşı nazik tavırları için teşekkür ederiz.
Müşterilere karşı iğrenç bir tutum.5 elemandan bir Siemens kahve makinesi aldım ve Koruma + verdim.Bu garanti kapsamında sistematik bir kahve makinesi talebiyle başvurdum.Bu örgütün bunu yaptığını ve başvurumun kabul edildiğini ve ilk iş günü benimle iletişime geçileceğini ve ustanın geleceği günün planlanacağını söylediler.Birkaç gün geçti ve sessizlik oldu.Sonra viber'e koruma numarası + hakkında soru soran bir sms geldi ve yine sessizlik oldu.Birkaç gün sonra, 22.07'de ustanın geleceği gerçeğinden önce beni koydukları bir sms geldi.Sonuç olarak, 22.07 saat neredeyse 18:00 ve sessizlik!Usta telefonlara cevap vermiyor ve anladığım kadarıyla beklemeyebilirsiniz.Ve bu benim iş günüm olması umurumda değil ve özel olarak kendi masraflarıma ayırdım.Usta bu gün kendini ilan etmenin ya da telefonu açmanın ya da geri aramanın gerekli olduğunu düşünmedi!Bu, kuruluşunuzda ustalar adına bu tür eylemlerin şeylerin sırasına göre gerçekleştiğini ve yönetimin umursamadığını gösterir.Pazartesi günü ilk seferden çok uzaktaydım.«Usta nerede?«Bana 'Muhtemelen içtim' dediler ve güldüler!Sonuç olarak, geri aradılar ve aynı gün ustayı 13-15.00'a atadılar.Tabii ki, işteki her şeyi reddettim.18.00'e kadar çalıştığımı ve bu nedenle hafta içi ancak 19.00'dan sonra ustayı kabul edebileceğimi açıkladım.Ertesi gün saat 19.00'dan sonra anlaştık.Ve sonunda kimse tekrar gelmedi!!!Sonuç olarak, Koruma + t yükümlülüğünün yerine getirilmemesi için geri ödeme talebinde bulundum ve bu hizmetle ilgili olarak 5 elementin (elpatio) yönetimine şikayette bulundum.Müşterilerine hizmet etmesi için kime ödeme yapıldığıyla sorunu çözmelerine izin verin.
Bu örgütlenmeden bir yorum gördüm ve şunu söyleyebilirim: Eğer kusursuzlarınızı korurken yalan söyleyecek kadar küstahlığınız varsa, o zaman sizinle tartışabiliriz, çünkü çalışanlarınızla yüksek sesle ve çalıştığım ofiste yapılan konuşma, kameraları kolayca dinleyebilir ve görüntüleyebilirsiniz.Hoparlörü açmam boşuna değildi.Ve son ustaya gelince, beni akşam 18 civarında aradı ve ben ona, isterse saat 19.00'dan sonra beklediğimi açıkladım.Bana saat 21.00'e kadar Mikr Occidental'de meşgul olacağı ve adresimin elo onun mahallesi olmadığı söylendi.Ve sonra dedim ki, o zaman gerek yok.Bu konuşma da telefona kaydedildi.Kantor'un utanmaz sharashkina'sı!5 maddede, sizden hava koşullarından şikayet ettiklerini ve sizinle çalışmak istemediklerini söylediler.Siz de konuşmaların kayıtları hakkında yalan söylüyorsunuz.Sarhoşların Kantorunun
Bütün gün kimse telefonu açmadı telesekreter, gün boyunca iki kez yaptığım kişiye özel bir çağrı yapılmasını istiyor Kimse geri aramadı ve üç kez sadece aradı kimse telefonu farklı telefonlardan almadı
Bu teoride Panasonic sertifikalı bir merkezdir. Ancak Panasonic kaset çaların onarımı bana reddedildi. Burada Panasonic video kameralarla da ilgilenmiyorlar. Site, ekipman listesinde onarıldıklarını belirtmektedir. - İğrenç!!!
Upd. ! Gomel Servis Merkezi'nin (Teknositi) web sitesinde hala desteklenen ekipman listesi listelenmiştir: video kameralar ve oynatıcılar. Eğer durum böyle değilse, bilerek başka bir şehirden gelmeye mi başladım?!...
Şehirdeki en iyi atölyelerden biri. Uzun deneyime ve deneyime sahip ustalar
işler . Hızlı, verimli bir şekilde yaparlar ve ister televizyon ister telefon olsun, ekipmanla ilgili herhangi bir konuda tavsiyelerde bulunurlar. Tavsiye ederim)
Hemen hemen her tür elektronik cihaz için tescilli yetkili servis merkezi. İyi personel, işleri konusunda mükemmel, resepsiyondaki kız çalışmak için tembel değil ve efendiye 30 kez iniyor, tanrı yüceltiyor. Doğru, elektrikli süpürgem için parça bulamadılar, ancak bu onların hatası değil, tedarikçi artık elektrikli süpürgem için yedek parça üretmiyor. Ama hizmeti beğendim. Tavsiye ederim.
En kötü atölyelerden biri televizyonu getirdi, bu yüzden bir ay yaptılar ve her seferinde fiyat etiketi yükseldiler ve sonuç olarak hiçbir şeyi kapatmadılar, ayrıntı olmadığını söylediler, başka bir servise gittiler, bu yüzden iki gün içinde hızlı ve verimli bir şekilde yaptılar ve burada bu tür incelemeleri yazan olumlu ben ilk müşteri değilim, buradaki onarımdan memnun değilim, teşhis için mevcut parayı alabilirler. Kimseye tavsiye etmiyorum
Orijinalini göster · Русский
4
Kurumun yanıtını göster
Бухгалтерские и кадровые услуги
7. seviye şehir uzmanı
20 Ağustos 2023
"Deneyimli ustalardan mükemmel hizmet, servis seviyesinden ve reaksiyon hızından memnun kaldım, Polaris robot elektrikli süpürgemi tamir ettiler, Polaris yedek parçasını iki faturada sipariş ettiler! Usta Igor aferin yardım etti. Bu kadar etkili bir yaklaşım düşünmedim bile, çok teşekkür ederim!
Samsung buzdolabının ustabaşı 700 ruble aldı ve işe yaramadığı ve çalışmadığı için hiçbir şey yapmadılar. Bu hizmeti önermiyorum. Etrafınıza bakın. En kötü merkez
Teknoloji, herkesin kulağında böyle uzun süredir devam eden bir şirket gibi görünüyor. Ve girişten başlayarak, adını taşıyan yanmış bir işaret görebilirsiniz ve girişte, birinin onarım için getirdiği televizyonların bulunduğu "Sovdepovsky" salonu görebilirsiniz. Bu arada, ekipmanı onarıma getirirken, aslında onarımın reddedildiğini duyabilirsiniz, örneğin "vay canına, 55 inç mi? evet, aynı zamanda kavisli mi? Hayır, böyle bir şeyi tamir etmeyeceğiz", elbette şirketin gelişmek ve modern ekipman satın almak istememesi saçma!
Kahve makinesinin onarımıyla uğraştık, bu yüzden bir ay boyunca yaptılar ve artık bu servise çıplak olarak zarar vermediler ve başkalarına tavsiye etmiyoruz.
LG TV'yi onarım için teslim ettiler (arka ışık çalışmadı, görüntü kayboldu). Sorunlar giderildi ama biz neşe yaşamadık. TV yeni, kutudan çıkarılıp tek bir yerde durduğu 5 yıl, çizilen her şeyi iade ettiler. Çerçevede yaşayan bir yer yok. Monitör bile çizildi, çünkü fayda yalnızca mod kapalıyken görülebilir. Onarım için 70 ruble talep ettiler, 95'i aldılar... Vahşi durumda!!! At ustaları, ustalar değil.
Kimse 3 gün boyunca telefonun ahizesini kaldırmıyor. Telefonların ne için listelendiği bilinmemektedir. İstedikleri gibi çalışıyorlar, geri bildirim yok.
Olması gerektiği gibi çalışmayan yeni bir Bosch KGN39AD31R buzdolabı aldım.
Birincisi, beyan edilen 38dB gürültü seviyesi hiç de aynı değildir, aslında 52'dir ve hatta metal bir çınlamayla bile (buzdolabı seviyededir), ikincisi, buzdolabı sürekli çalışır ve durmaz, üçüncüsü, ayarlanan sıcaklığa kadar soğumaz.
Sonuç olarak, onlarla iletişime geçmek zorunda kaldım.garanti kapsamında hizmet (buzdolabı 3 gündü). Usta 2 gün boyunca geleceğine söz verdi ve sonra hiç gelmeyeceğini söyledi, çünkü yollar fark edilir ve temizlenene kadar (veya ilkbahara kadar eriyene kadar).
Yönetime neredeyse ulaşılamadı ve yine de başarabildiğinde, bir kişinin yolda olduğu ortaya çıktı (ama usta değil, araba kullanabildiği ortaya çıktı)
Özetle, bir düşmanla bile böyle yüzleşmek istemezsiniz. Harcanan sinirler, ama 0 işe yarıyor!
Telefonu iki kez tamir ettirdim (şarj yuvasında sorunlar vardı).Her iki seferde de bir süre sonra sorun tekrar geri dönüyordu. Belki bu rüya çok şanssızdı.
Kötü hizmet - çok hoşnutsuz bir tutum hissediyorsunuz. Elektrikli bir et değirmeni getirdim. Açmadan, onarımların fiyatını yenisini satın alabileceğim şekilde artırdım.
Yaklaşık 5 yıl önceydik. Kahve makinesini garanti hizmetine getirdik. Çalışanlar kibar insanlar izlenimi vermediler. Arabanın temizliği aceleyle yapıldı. Bundan sonra kendimiz temizliyoruz.
Orijinalini göster
6
2
Kurumun yanıtını göster
İ
İsimsiz yorum
24 Mart 2020
Çok tatsız çalışanlar. Kaç kez iletişim kurmak zorunda kalırsanız, iletişimde her zaman aşağılanmış hissedersiniz, her seferinde personel tarafında kibir ve saygısızlık hakimdir. Ama işlerini yapıyorlar. Başka yerlere gitme fırsatı olsaydı, yolu memnuniyetle unuturdum.
Terbiyeli bir şekilde onarılırlar, çoğu durumda müşteriye karşı tutum olumludur. Park etme ile ilgili sorunlar, eğer büyük bir şey getirdiyseniz, çok uzağa taşınmanız gerekir, bu yüzden ulaşıma yardımcı olması için bir arkadaşınızı yanınıza alın
İşte kim ne derse desin, ama benim için dizüstü bilgisayarı nasıl temizlediklerini teknikte ve küçük bir yürüme mesafesinde termal macunun değiştirilmesiyle karşılaştırdıktan sonra, bu sadece cennet ve yeryüzü. Keçeler mühendislerin pürüzsüz elleri veya kaliteli malzemelerdir... Ancak teknolojiden sonra, yüzde ısınması ve dizüstü bilgisayarın gürültüsü önemli ölçüde azaldı. Bu insanlara giden büyük kuyruk üzücüdür, ancak kalitenin ardında sadece onlar vardır.
Orijinalini göster
3
1
А
Артём Александрович
2. seviye şehir uzmanı
25 Ekim 2022
Kimseye hitap etmesini tavsiye etmiyorum, işe ve müşteriye karşı tutum korkunç.