Tanınabilir "yük personelinin" "özgünlüğü" konusunda önceki konuşmacıyla hemfikir olarak, söz konusu yetkililerin, bu arada örgütün yüzü olan döviz bürolarının (hem bu hem de özellikle aynı alışveriş merkezindeki ikincisi) çalışanlarının davranışlarını kontrol etmek için acil bir talepte bulunmak istediklerini de ekleyeceğim.
Buna göre, zaten bu kadar erken bir aşamada, müşteri, başlangıçta en azından telefonundaki inanılmaz derecede önemli faaliyetlerden kopmasına izin vermeyen, bu çok talepkar "yüzün" tarafında düpedüz kabalıkla karşı karşıya kaldığında, bu bir sürprizdir! - İşyerinde aynı günün ortasında, - bu banka ile bir şekilde etkileşim kurma arzusu, banal benlik saygısı nedeniyle utanıyor.
Dün 80 doları değiştirdim, 100 dolarlık banknot verdim, 20 doları değiştirdim
Bugün aynı 20 doları değiştirmeye geldim ve karşılığında "küflü bir banknot duydum, komisyonu kabul edebiliriz" diye duydum.
Banka küflü banknotlar çıkarır ve daha sonra komisyon için kabul edilirler. Saçma!