Müşterilere karşı korkunç tutum. 2019'dan beri aboneyim, bu yüzden en başta kabloyu doğru takmadım, ilkbaharda çatıdan kar yağdı ve onu yıktım. Rementnikov'u aradım, onlara teşekkür ederim, her şeyi doğru belirlediler. Ancak, ancak bunun ücretli olduğunu bildirmediler, herhangi bir eylem bırakmadılar. Sonra 4 ay sonra yanlışlıkla borcumu öğreneceğim! Sadece muhteşem hizmet! Şu anda wi-fi kayboluyor, bir istek bırakıyorum, aramıyorlar. Tekrar arıyorum. Kişisel hesaplarında bir karışıklık yaşadıkları ve başvurumu yerine getiremedikleri, düzelttikleri, bir çalışan aradığı, telefonu alacak vaktim olmadığı ve perdenin olduğu ortaya çıktı! Başvuruyu yeniden oluşturmanız gerekiyor! Süper hizmet! Şimdi sorumu çözmek için 2 gün affedeceğim. Teknisyenin başvuruda olduğu ve serbest bırakıldığında arayacağı bana bildiriliyor. Ve ondan önce, mümkün olan en kısa sürede kazanacağını söylediler. En azından orada eylemlerinizi koordine ederdiniz.
Şirket yanlışlıkla Rostelecom tarafından bu kadar geri çekildi ve Tsaritsyno'nun tek sağlayıcısı oldu. Kime ve ne kadar olduğunu bilmiyorum... Şimdi kalite için. Oturuyorum, çalışıyorum ve aniden homurdanıyorum! Hayır! hayır! Arıyorum, bir kazamız var... biz tasfiye ediyoruz... Ve böylece her hafta! Sık arıyorsam yönlendiriciyi yeniden başlatmaları isteniyor. Her gün yeniden başlatıyorum. Sorun şu ki, başka bir sağlayıcı yok. Fiberi tutan direklerin tüm haklarını ele geçirdiler. FAS sadece sakince yan tarafta sigara içiyor
Korkunç internet. Oluyordu. Şimdilik, şimdilik. Neredeyse her gün aradım. Bir hafta boyunca. Sonuç olarak -eve geldik, bir şeyler yaptık, bana 5G bağlamalarını istedim. Ve işte. Her şey işe yaradı Ve böylece internetle ilgili iki aydır bir sorun vardı. Görünüşe göre sadece eve gelip bakmaları gerekiyor. İşim bitti. Umarım bu uzun sürecektir.