mükemmel servis merkezi ! ilk kez iletişime geçmiyorum ve ekipmanımı onarmak için yapılan işten her zaman memnun kalıyorum. personel her zaman kibar ve yardımseverdir. Gerekirse, tüm soruları sadece hizmette değil, telefonda da cevaplamaya her zaman hazırız. herkese tavsiye ederim.
Personel normlu, eşit. Ancak usta, elektrik mühendisliğinin nasıl onarılacağını anlamaktan uzaktır. İki hafta televizyona bile yaklaşmadılar. Daha sonra hatalı parçaları, panoları aramak yerine arızayı yanıp sönerek tedavi etmeye karar verdiler. Televizyonu aldığımda onarımın pratik olmadığını yazdılar. Kısacası, onarım sürecini anlamadıkları için televizyon öldürüldü. Onlara bana tavsiyede bulunanlar dışında kimseye hitap etmelerini tavsiye etmeyeceğim. Usta elektronik konusunda uzman olmaktan uzaktır.Aynı gün televizyonu başka bir ustaya götürdüğümü, evde çalıştığını ve bak, akşam saat altıda aradığını ve televizyonu alabileceğinizi söylediğini incelemeye eklemeye karar verdim, her şeyi yaptım.Güç kartındaki kondansatörün yandığı ortaya çıktı ve hepsi bu!!!!!!!
Servis merkezi vaatlerini yerine getirmiyor, dizüstü bilgisayarımı bekleyemiyorum, iş için buna ihtiyacım var, söz veriyorlar, kahvaltıyla besleniyorlar, önce bir ay teşhis koydular, şimdi tamir edemiyorlar, vaat edilen son tarihler çoktan geçti, iki aydan fazla bir süredir arızanın nedenini bile söyleyemiyorlar. Ücreti veya onarımı değiştireceklerini söylediler, zamanında onarımın daha az zaman alacağına söz verdiler, bu yüzden onarımları seçtiler, şimdi aradığımızda tamiri beklemeyeceğiz, henüz tamir etmediklerini belirsiz bir şekilde açıklıyorlar, belirli tarihleri bilmiyorlar, sadece beklediklerini söylüyorlar. Berbat bir servis merkezi. Ve önemli olan, ona acilen ihtiyacım olduğunu sorsaydım, iş daha hızlı yapardım ve acilen ihtiyaç duyulduğunu belirtmediysek, şimdi rafa koyabilir ve yatmasına ve yapmasına gerek kalmamasına izin verebilirsek, bekleyecekler, sadece geldiklerimizi yapacağız ve acilen ihtiyaç duyulduğunu söylüyorlar. 2,5 ay tamir ediliyor ve sonuç yok. Onarımları üstlenmek istemediyseniz, dizüstü bilgisayar bu kadar sorunluysa, neden hemen üstlenmek, yapmak istemediklerini söylemediyseniz, onu bırakmazdık. Başka bir şikayet, neden hemen ona acilen ihtiyaç duyulduğunu söylemediler, ama söylemeliyiz? Size onarım için getirildiler, saklama odasına getirmediler. Ancak bir inceleme yazdıktan sonra nedenini öğrendiler ve uzun süreli onarımın sorununun ne olduğunu, acil olan acil görevlilerden onarım ve kuyruklar yapma konusundaki isteksizlikti ve onarım süresini netleştirmek için aramalarımız çok eğlenceliydi, yapacak hiçbir şey yok dizüstü bilgisayarımızın rafta nasıl yattığını aramak ve sormak. Burada tüm soruları bir kerede cevapladılar, neden arayıp incelemeyi silmenizi istediniz? Müşterilerinizin verilerini belirterek yorumunuzun doğru olmadığını düşünüyorum. Ve müşteri sizi anlamadıysa telefonla aramamaya ve nedenlerini açıklamaya karar verdik, ancak geri bildirime cevap vermeye ve telefondaki açıklamalara uymayanların yarısını boyamaya karar verdik.