Bileti sattılar, biri biletime girdi, beni internette bir yerde biletimi sızdırmakla veya arkadaşlarıma izin vermekle suçladılar ve sadece «kaliteli hizmet" sattıklarını söylediler. Destek yardım etmeyi reddetti, senaryoya göre cevap veriyorlar, kimse banal «üzgünüm» sözlerini söylemeyecek. Sorunları çözmek için şirketten olmayan bazı insanlara yönlendirilirler. Bilmiyorum ama bence kufar / avito'daki çocuklar bana daha çok saygı duyuyorlardı. Onlardan bilet almayın, cüzdanınızla oy verin.
28 Mart için üç gün yağmur yağacak bir konsere bilet alıyordum. Biletlerle her şey yolunda. Sevmediğim tek şey, bilet satıcısının konserin gerçekleştiği salonun veya odanın neye benzediğini bilmemesidir. Bir şey olması durumunda alıcıya biletlerin maliyetinin neden farklı olduğunu açıklamak için bunu bilmemiz gerektiğini düşünüyorum.
Orijinalini göster · Русский
2
А
А
9. seviye şehir uzmanı
10 Kasım 2024
Kişisel hesabımdan iki kez bilet satın alamadım. Teknik destek, hesapsız bilet satın almayı teklif etti. Kişisel hesabınızdaki hikaye açılmıyor: ekran görüntüsündeki gibi bir hata veriyor.