Müşterilere karşı iğrenç bir tutum.Web sitenizde neden elektronik kayıt gerekiyor??? Kocamı bugün sitedeki elektronik kayıt yoluyla 17 sas'a kaydettim, onay kodu hemen geldi, Usta Tatyana belirtildi. Kocası kuaföre geldiğinde, resepsiyonist ona yüzsüzce kayıtlarının olmadığını söyledi.Kayıt onlar için hiç çalışmıyor. Ve ustanın saç kesimine oturduktan sonra saçını kestirmek için vakti olması durumunda canlı bir sıra beklemeyi teklif etti.ama eğer vakti olursa.Çünkü saat 17.30'da hala başka birine kayıtları vardı.....
Usta Günaya, saç kesimi sırasında kızımın boynunu kesti. Kızları 5 yaşında. Hemen ardından özür dilemedim, canını sıkmaya ve çocuğumu düz oturmadığı için suçlamaya başladım. Cidden mi? Düz oturmadın mı? Çocuğumun boynunu kesmenizin bahanesi bu mu?
Kızı ağladı ve çok çığlık attı. Korktum ve yakında kuaföre gitmeye karar vermeyeceğini düşünüyorum. Kızı ustanın makasla kendisine gitmesine izin vermediği için saç kesimi sonuna kadar tamamlanamadı.
Çocukları nasıl keseceğinizi bilmiyorsunuz - kesmeyin!
Была на маникюре. Ужасный салон, впервые столкнулась с таким хамством. Когда мастер подпилила ногти, я увидела, что они испорчены - форма на некоторых ногтях выглядела катастрофически. На мою просьбу показать на одном из ногтей финальный результат, она начала кричать -возьмите и подпилите сами, у вас ногтей нет, я ничего делать не буду. Администратор сидела, слушала это хамство и не смогла никак повлиять на поведение мастера. В общем, просто ужас и ногти испортят, и что самое неприятное, обхамят и обкричат.