Iş türleri:oto klima dolumu ve tamiri, egzoz sisteminin onarımı, fren sistemi tamiri, plastik tampon tamiri, otomatik şanzıman tamiri, motor tamiri, oto full servis, yağ değişimi, park sensörü, dingil tamiri, marş motoru, bilgisayarlı arıza tespiti, oto elektrik, direksiyon kremayeri tamiri, pompa tamiri, yakıt enjeksiyon temizliği, oto alarm, şanzıman tamiri, alternatör tamiri, cila, yakıt püskürtme tamiri, şaft mili tamiri, yakıt sistemi tamiri, oto elektronik tamiri, karbüratör tamiri, radyatör tamiri, motor bloğu tamiri, webasto tamiri, katalizör temizleme, debriyaj tamiri, oto ısıtıcı tamiri
Otomobil markası:kore arabaları, Ford, rus arabaları, avrupa arabalar, Bentley, hafif araç, ithal arabalar, BMW, Audi, Citroen, Porsche, Renault, SEAT, Peugeot, ŠKODA, Volkswagen, Volvo, ticari
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:mevcut değil
Son zamanlarda Audi A6C6'MI sadece burada tamir ediyorum. Farklı yüzlerdeydim ve her zaman bazı nüanslar vardı. Burada da hizmet birinci sınıftır. Arabayla ilgili sorunları her zaman ortadan kaldırırlar. Onarımlar çok hızlı yapılır.
Kendime yüzümü bulduğuma sevindim.
Teşekkürler.
Şimdiye kadar her şey yolunda.hizmet, mantıklı, kendimi hatırladığım kadarıyla arıyorum ve işe yaramıyor.Bu, onarımların hızını ve öngörülebilirliği çok seviyor -eğer hazır olurlarsa..., hazır olacak.ve kendiniz satın alırsanız yedek parçaların maliyetini karşılaştırın (arama zamanı, çıkarırsanız almaya gidin).Şehirde olduğu gibi fiyatı elbette daha ucuza bulabilirsiniz, ancak daha ucuza yaptım, çok kaliteli yapmadılar
Bu servis istasyonu ile olumsuz işbirliği deneyimi. Dahası, en kötüsü personel, özellikle yakıt sistemiyle ilgilenen bir uzmandır (yanılmıyorsam Nikolai). En başından beri, hizmetin çalışanıyla kendisinin iletişim kurmadığı, ancak bana bir telefon verdiği konusunda endişelendim - kendiniz anlaşıyorsunuz diyorlar. Pekala, tamam. Zaten ilk görüşme sırasında, insanlarla iletişim kurmakta sorun yaşadığı izlenimini edindim (ama tamam, farklı alanlarda sadece kendi işlerinin gurusu olan ancak insanlarla nasıl iletişim kuracağını bilmeyen birçok havalı teknik uzman tanıyorum). Arabayı getireceğim ve onun bakacağı konusunda anlaştık. Ertesi gün saat üçe kadar kimse aramadı. Hizmeti kendim arıyorum ve orada "hiçbir şey bilmiyoruz, doğrudan bir uzmanı arayın" diyorlar, vay canına, ama tamam, arıyorum ve sonra başlıyor - "uzman neredeyse beni bir araya getirdi, aptal olduğumu ve hiçbir şey düşünmediğimi söyledi" ve bunun gibi bir sürü şey daha var, bu yüzden de "neden kendi hizmetlerinde bilgisayar teşhisi yapmadım" diye koştum ve ben servise tekrar kendim dönmem gerektiğini - teşhis koymam gerektiğini ve ancak bundan sonra bir şeye bakacağını söyledi. (Bir yüz kişinin çalışanları birbirleriyle hiç iletişim kurmuyor ve müşteriyi sadece birbirlerine tekmeliyorlar) Tek bir sorum var - gerçekten her şeyi "anahtar teslimi" yapamazsınız. Müşterinin bir sorunu var ve bu sorunun çözülmesi gerekiyor, ancak bu hangi yollarla ikincil bir sorudur. O zaman daha eğlenceli - çocuklar teşhis yapmaya başlıyorlar ve burada bu makineyi "bağdaştırıcıları hiç düzeltmiyor" tombalası var ve uygun şekilde teşhis koyamıyorlar. Bundan sonra makineyi adaptörümle düzeltiyorum ve tüm hataları gösteriyorum. Bundan sonra, ustalar "belki, muhtemelen, büyük olasılıkla Cumartesi günü araba kullanabiliriz" derler (Salı günüydü), bundan önce "günden güne" söz konusu olmasına rağmen. Perde. Tüm faktörlerin birleşiminden sonra, çekici aracı aradı ve arabayı başka bir servise götürdü.