Harika bir yer! Arabalarına birkaç kez burada hizmet verdik. Yönetici Sergei'nin çalışmalarını ayrı ayrı not etmek istiyorum! Her zaman tüm soruları cevaplayacak, gerçek bir profesyonel!
Pahalı bir araba satın aldık, servis çok kötü, resepsiyonda herhangi bir bilgiye sahip değiller, servis departmanı 3 gün boyunca kendileri kurdukları uzaktan kumandayı kuruyorlardı. Bu merkezden bir araba satın aldığım için pişman oldum.
Yetkili satıcı. Her şey yolunda, yeterli adamlar her şeyi gösteriyor ve açıklıyorlar. Arabaların hepsi resmi şemaya göre ithal edildi, bize iyi bir indirim yaptılar. Her şey bize uygun!
İyi hizmet veren harika bir merkez. Adamlar mantıklı, çevik ve en önemlisi aceleci. Yeni bir araba satın aldılar, her şeyi net ve hızlı bir şekilde yaptılar.
Her nasılsa, bu Toyota Camry 70 otomobil bayisinden GR-Sport konfigürasyonunun yeniden şekillendirilmesinden bir araba satın aldım! Hoş bir sürpriz oldu, Pandora alarmını hediye olarak taktılar! Gerisini masrafları kendisine ait olmak üzere gürültü yaptım ve zırhlı bir filmle yapıştırdım! Fiyatlar kabul edilebilir! Ve personel kibar ve yardımseverdir!
Salona girişten başlayarak mükemmel hizmet, telefonla çok fazla danışılmamasına rağmen, durumu böyle açıklamamış olabilirim! Denis'e büyük ve sınırsız minnettarlık, sorunu derhal buldular ve ortadan kaldırdılar! Her şeyi arkadaşlarıma ve tanıdıklarıma tavsiye ederim ve gelecekte salonunuzun hizmetlerini kullanmayı planlıyorum! Ekibinize başarılar ve refah!
Zayıf araba bayiliği. Otomatik şanzımandaki yağı değiştirmek istiyorsun, öyle diyorlar ki yağ ve filtre yok. Bir yıl önce de cevap verdiler. Arabaların fiyatları çok yüksek. Diğerlerinden daha ucuza satın alabilirsiniz. Yöneticiye hemen ödeme yapabilmeniz ve diğerleri gibi kasada durmamanız uygundur. Bu nedenle şunu söyleyebilirim: - Oturun kaynar su, kötü, ikiniz var.
Tabii ki merkez en üst düzeyde!
Ama fiyatlardaki aldatmacalar benim için net değil. Fiyat bir, sonra diğeri. Dikte eden bir pazar var gibi görünüyor.
Sanırım neden bahsettiğimi anlıyorlar…
Satış hilelerinizin kurbanı müşteridir, yani halktır.
Anlayın en önemli şey müşteridir, kısa vadede para kazanmanın bir yolu değildir.
Bu merkezde her şeyi muhteşem bir şekilde bir araba aldım, servis yaptım ve çok memnun kaldım. 7 Kasım'da her şeyi Yasaya göre bir kazaya karıştım ve Kasko Sigorta şirketi zararları tazmin etmeyi taahhüt etti, Harika!!!! +5'i değerlendiriyorum.
8 Kasım 2021'de arabayı merkeze sürdüm, kabul ettim ve değerlendirmeye girdim (10 gündür işin ve hasarın değerlendirilmesini bekliyordum) - bu şekilde nasıl çalışabilirim - -1'i değerlendiriyorum (yıldız bile değil)
Yedek parçalar için bir başvuru gönderdiler ve 22 Kasım'da yedek parçaların gelip onarım için teslim edileceğine söz verdiler. Şimdiye kadar, makine orijinal konumunda ve kayma yok. Puan -1'dir.
Toyota Merkez Yesil ile iletişime geçmemenizi tavsiye ederim (Servis çalışanları sadece gün geçerse gider)
Servise kayıt olmadan ve öğle yemeğinden önce geldiğimi dikkate alarak arabayı kabul ettiler ve servis ettiler
1,5 saat içinde aracım gerekli tüm hizmeti aldı. Yıkanana kadar ete ))). Toyota'nın sadece üç hafta geçip geçmediği konusunda tereddüt etmeyin ... Araba eşiniz tarafından çalıştırıldı. Ben bir iş gezisindeydim. Varışta tozlu bir araba iç mekanı buldum. Bunun nedeni, vicdansız bir şekilde kurulmuş bir kabin filtresidir((( Filtreyi değiştirdim. Hesap yöneticisiyle iletişime geçmeye çalıştım. Sadece görmezden gelildim ... sonuç olarak, salon temizlendi. İşleme için hava kanalları (havalandırma sisteminden toz çekiliyor) bu şekilde ... kabin filtresini bu şekilde takıp takmadıklarını hayal etmeye çalışıyorum, o zaman tüm servis nasıl yapılıyor ... evet.
İlk defa hizmete, promosyonla lastik takmaya gitmeye karar verdim. Promosyonun özü Lastik değiştirici + 18K'DIR, ancak bu para için bir bonus olarak şasiyi teşhis etmek, sıvıların seviyesini ve aydınlatma cihazlarını kontrol etmek.
Cumartesi günü saat 12: 45'te geldim - yönetici arabayı 10 dakika boyunca sisteme kaydettirdi. Sistem kurulmamış olsun ya da olmasın, insanlar çalışmak için acele etmiyorlarsa bilmiyorum.
Arabayı 45 dakika süren teknolojik bir yıkayıcıya sürdüler. Aslında, bu süre zarfında sadece gövdeyi yıkadılar. Ardından lastiklerin nasıl yapıldığını monitörde izlemek için bekleme odasına gittim. 20 dakika boyunca araba durdu ve ben neden çalışmaya başlamadıklarını sorarak yöneticiye gidene kadar kimse yaklaşmadı.
Genel olarak lastik montajını yaptılar ve promosyon çalışmalarının zamanı geldi, yani şasinin, aydınlatma armatürlerinin ve sıvıların teşhisi.
Çok memnun olmayan bir ifadeyle yönetici, "evet, herhangi bir teşhis yapacağız" dedi ve sonra teşhis sırasında orada olmak istediğimi söyledim. 40 dakika daha kimse teşhise başlamadı. Anladığım kadarıyla, usta çalışmak için bir kıyafet bekliyordu ve yönetici bu kıyafeti yazmak istemiyordu, belki ben gidip el sallayacağımı umuyordum. Sonuç olarak, kıyafeti yazdılar, teşhis koydular. Servis çalışanına soru sorulmadı, her şeyi net bir şekilde yaptım, yürürken değiştirilmesi gereken her şeyi sakince açıkladım.
Sonunda merkezden 17: 30'da ayrıldım
Ve bu harika bir deneyimdi! Bu merkeze bir daha asla gelmeyeceğimi açıkça ortaya koyan bir deneyim.
Zaman yönetimi sıfırda. Hiçbir Toyota Kaizen kokmuyor. Zaman kaybettiğim için üzgünüm.
Bundan önce her zaman Toyota City'de servis ediliyordu. Ve Şehrin hizmet seviyesinin ve müşteriye karşı tutumunun birçok kat daha yüksek olduğunu söyleyeceğim.
Herkese iyilikler! Zamanınıza değer verin, yalnızca kanıtlanmış servis merkezlerini ziyaret edin.
Bordak'ın dehşeti, Toyota Center'ın itibarını kaybediyor ve kim yöneticileri, davullarıyla maaş alıyorlar, arabalar 3-4 ay, daha fazla olmasa da, ceplerini doldurmak için muhtemelen kusurları iki veya üç kat tahmin ediyorlar
Normların kalitesi, ancak pahalıdır. Atölyede cep telefonu bağlantısı yakalanmıyor. Bir şekilde uğradım ve çilingirin işini izledim. Yüzüncü yılı yakalamadı ve kimse ulaşamadı.
Sabah erkendim. Kapalıydı. Dışarıdan dekorasyon yoktu. Manzara çok sıkıcı. Her şey tozlu. Benim üzüntüme göre, nutri'yi ziyaret etmedim. Görsel olarak memnun değilim.