Hiç yorum yazmadım ama bu sefer kaynadı.
Ben ve çocuğum (kız, 2.5 yaşında) Ostrov Çocuk merkezindeki (Bagaleya Caddesi 5) yüzme havuzunu 2 ay boyunca ziyaret ettim. Her şey yolundaydı, ancak 12/24/2016 (Cumartesi) havuzdan ayrılırken temizlikçinin (hostes Natasha) çocuğumla kaba ve agresif bir şekilde nasıl iletişim kurduğunu duydum. Bu ilk defa fark edilmedi, bu yüzden ona şu soruyu sordum: Neden bebekle bu tonda konuşuyor. Yanıt olarak şunu aldım: " Peki kendine ne izin veriyor? Bana nerede yıkamam gerektiğini, nerede yıkamam gerektiğini söylüyor.” Çocuğa kaba davranmak yerine ebeveynlere başvurmam gerektiği yönündeki sözüme, normal şekilde eğitilmesi gerektiği vb. Konusunda suçlamalar yapıldı. Açıklamayı yazarken agresif diyalog devam etti. Yöneticinin herhangi bir tepkisi olmadı. Personele açıklama yapılmadı. Temizlikçinin ifadesiyle doruğa ulaşıldı‘ 'Peki, kağıdınızı yazın, ben gidersem siz de (erkek cinsel organına kaba bir şekilde) gidiyorsunuz!' Ve bunların hepsi çocuğumun yanında! Yönetici her şeyi çok iyi duydu! Aynı gün kurumun müdürünün benimle iletişime geçmesini istedim.
Beni geri aradılar. Kadın kendisini baş yöneticilerden biri olarak tanıttı ve güvenlik kameralarından alınan videoyu gözden geçirdiklerini ve temizlikçinin bu ‘değerli’ sözleri söylediğini duymadıklarını söyledi. Ve resepsiyonist de duymadı. Kimse bir şey duymadı, ben bir uydurmacıyım. Temizlikçiyi kovma şartı benim için temel hale geldi, çünkü tek başına yer, havuz ve koç bana tamamen uygundu. Ama bana, görevleriyle iyi başa çıktığı için kimsenin kimseyi kovmayacağı söylendi. Soruma ve bana hangi seçeneklerin sunulduğuna dair bazı cazip seçenekler önerdiler:
1) Size parayı iade ediyoruz ve siz bize gitmiyorsunuz
2) Sizi Soğuk Dağa götürebiliriz
3) Ya da yürümeye devam edip bunu görmeye devam edin
Hiçbir seçeneği beğenmedim. Mekanın sahipleriyle konuşmak ve bu konudaki görüşlerini almak istediğimi söyledim. Bana, sahiplerinin durumu bildikleri ve yöneticinin onların sözcüsü olduğu söylendi. Ama doğrudan sahiplerle konuşma arzusu beni terk etmedi ve bunun gerçekten böyle olup olmadığını öğrenmek için. Önümüzdeki günlerde sahiplerimin beni geri aramasını istedim. Bunun Pazartesi gününe kadar ve benim için uygun bir zamanda gerçekleşmeyeceği söylendi. Öğleden sonra 11:00 istedim.
Pazartesi.
Saat 11:00 - kimse aramadı;
Saat 13:00 - kimse aramadı;
Saat 16:00 - kimse aramadı;
Saat 17'de kendim aradım. Neden geri aramadıklarının cevabı: "Tüm bilgileri aktardılar ve beni geri aramalıydılar. Şimdi bir kez daha hatırlatacaklar”
Salı.
11'i arıyorum ve neden şimdiye kadar kimsenin aramadığını soruyorum. Tüm bilgilerin paylaşıldığını söylediler ve yakında beni aramaları gerekiyor.
Saat 16:00 - kimse geri aramadı.
Ertesi gün aradım ve paramı geri ödememi istedim. 10 dakika sonra aradılar, gelip parayı sorunsuz bir şekilde alabileceğimi söylediler. Son soruma göre, sahibi neden beni geri aramadı, tatilde olduğu ortaya çıktı!
Pek çok yorum duydum, pek çok iyi yorum duydum, ancak ne yazık ki başıma son derece olumsuz bir durum geldi, bu da kurumun müşterilere karşı tutumu açısından benim için belirgindi!
Yine de koç Elena'ya teşekkür etmek istiyorum. Çok nazik bir kadın ve gerçekten iyi bir koç.