Meze M2'yi altı ay boyunca satın aldım. Dokunmatik ekran kısmen çalışmayı durdurdu. Garanti kapsamında getirdim, buna cevaben "" bu bir garanti davası değil". Dahası, narenciye servisinde 20 kişilik bir sıra var. onarım için Mayza'ya teslim olacağım. Ve birçoğuna hemen sadece para için onarım yapacaklarını söylüyorlar ve bunun nedeni bir çizik veya sürtünme izleridir. Kısacası, tek kelimeyle çocukça. Daha çok ninogoi turunçgilde.
Telefonu altı ay önce satın aldım, garanti kapsamında kabul etmediler ve ıslak ellerle dokunmamama rağmen telefonun nem olduğunu söylediler, bu da telefonun yüksek nemin olduğu bir odada olabileceğini söylediler. Telefonun laboratuvar koşullarında olması gerektiği hiçbir yerde yazılmıyor... Narenciye - çocukça....Beyler, bu mağazayla uğraşmayın, Meizu M2 note ile çok daha az uğraşmayın/
Orijinalini göster
1
roma5498
5. seviye şehir uzmanı
17 Mart 2018
Sertifikasız elmaları satıyorlar, ancak aksini iddia ediyorlar