İlk başta siparişi ne zaman alabileceğinize dair kandırıldılar ve onları 2 saat boşa harcamaya zorladılar. Sonra aniden siparişlerden biri iddiaya göre isteğime göre kendi kendini iptal etti. Destek ekibi, yöneticiyi bir saat içinde arayacağına söz verdi. İki saat sessizlik. Tekrar arıyorum ve bana 15 dakika içinde bir arama sözü veriyorlar. Bu arada, operatör sinirlenerek benden telefon numarasını (zaten ikinci kez) daha yavaş dikte etmemi istiyor. 15 dakikalık sessizlik. Boşuna. Çok güvendiğim bir batarya olmadan dağlara gideceğim. Böyle bir hizmete güvenmenize gerek yok.
Orijinalini göster
1
İ
İsimsiz yorum
16 Ocak 2016
Bu bir acıdır)) Buraya kaç kez gitmedim, bu sefer bir şekilde başarısız oldu.
Leo tolstoy'daki mağazadan bahsedeceğiz. 01/15/2016 tarihinde orada bir telefon aldık. Peki... Öncelikle, çalışanın soruları yanlış cevapladığı gerçeğiyle başlayalım. Ona zenfonlarla ilgili sordum, bir cevap aldım
- Yeter, kavga ettik.
Daha önce benimkini bu mağazadan almış olmama rağmen, zenfonları tamamen mahvettim ve soru son derece tartışmalı olabilir. Zenfone 2'nin Mitsui'den daha kötü olduğunu söylemek... "Eh, gerçekten, şimdi Çinliler var, satılmaları gerekiyor."
İletişim sırasında ifade ateşlendi
"Bir kadın telefonu, vkontaktiki, instagram, kamera için neye ihtiyacınız var - bu telefon size uygun.
Müşteriyi, bir kişinin gerçek ihtiyaçlarını anlamadan bir tür tp'ye eşitledikten sonra)) P * ed * basitçe) Bu basmakalıp ifadelerin nedenini anlayamıyorum. Çalışanlar evlerinde olduğu gibi yürüyorlar ve servis personeline benzemiyorlar. Mağazaya gelmediğimi, ziyarete geldiğimi hissettim. Vay canına. Narenciye yönetimi, kelimeleri bulmak benim için zor ama şimdi mağazanızdan beni bombalıyor. Bu mağazada kendim için alışveriş yapmayı bitirdim.