Herkese merhaba! Kurumun sahibine ulaşmak istiyorum. Astlarınızın alıcılarla iletişimine dikkat edin. Bu sadece dehşet verici. Bugün 24 Kasım'da bir buket almak için koştum, karışıklıkta küçük bir çiçek kompozisyonu toplamamı istedim. Sonucu ne istediğimi açıkladım ve bütçeyi belirledim. Buna karşılık, davranışlarım için bir sürü memnuniyetsizlik ve yorum aldım. Anlamanız için kimse bana»Günaydın» demedi bile. Burada bana yardım etmek istemediklerini yüzümden görebiliyordum. Çiçekçilerden biri gitti ve beni dinlemedi bile. Başka bir çiçekçiye her şeyi bir kez daha açıkladım, eğer çalışanlarınıza böyle isim verebilirseniz, reddedildim. Beyler, Gülün maliyeti 250-300 ruble. 5 gül toplayıp kraft kağıdına sarmanız sizin için sorun mu?! Yani buket toplanamayacak mı? Bana hiçbir şey teklif bile edemediler ve bir şekilde durumdan bir çıkış yolu bulmaya çalışamadılar. Müşteriyle olan ilginiz sıfırdır) lütfen çalışanları değiştirin ve en azından daha deneyimli ve cana yakın olanları işe alın. Tatildeki ruh hali bütün gün mahvoldu, teşekkürler
Not:~ vitrindeki buketler korkunç, tadı yok, tarzı yok