Merhaba) Ben de ruh halinizi bozma sırası bende, tıpkı sizin gibi, yetkin olmayan bir çiçekçinin yaptığı bir kutudaki buketinizle gittiğimiz yıldönümünü oldukça mahvettiniz, kutudaki buketi yapan çiçekçinin temel bir şey bilmediğini söylemekten bile korkmuyorum, sünger kutuyla temas etmemelidir, aksi takdirde size bir sır vereceğim, kutu ıslanacak, yırtılacak ve çiçekler sadece çiçekçi süngerinde taşınabilecektir, ancak bunu ücretsiz olarak not etmem rica ediyorum. Okuma yazma bilmeyen çalışmalarıyla çalışanınız sizin hakkınızdaki tam izlenimi bozdu. İnstagram profilinde kiminle konuştuğumu bilmiyorum, ama orada iddiamdan ve sorumdan sonra sorunu nasıl çözeceğiz, önce arabadan çiçeklerden ayrıldığımı, kutuyu gezdiğimi, su döktüğümü söylediler)) sizin yolumda yapacak hiçbir şeyim yoktu, tatile gidiyordum ve kutuyu çok dikkatli tuttum, sonra bu sevimli kişi bana onlara gelmeyi teklif etti ve onlar kutuyu değiştireceğim..Bu harika olurdu ,ama ...Tatile gidiyordum ve şehir dışındaydım...evet, elbette, müşterinin arzusunu nasıl tatmin edeceğimi bilsem de suçluluğumu kabul etmeye hazır olmadığınızı anladım, durumu düzeltmek, başarısızlığı kabul etmek ve indirim yapmak modaydı, ancak durumu çözmek için hiçbir şey yapmadınız ve harcadığım param için beni suçlamaya devam ettiniz. ama eğer iş doğru yapılsaydı, sizin için hiçbir soru olmayacağına dair tüm kanıtlara sahibim. Çiçek süngeri ile karton kutu arasında selofan yoktu!!! Ve eğer olsaydı, o zaman bu kutuyu yumruklama, onunla her şey yolunda giderdi. Beceriksiz çiçekçiye merhaba, inekleri çiftliğe sağmaya gitmesine izin ver, çiçek koymuyor. Nasıl ortaya konuldukları, bu farklı bir hikaye...
Daha önce bir kutu ve aynı renkteki çiçekler üzerinde anlaşmıştık ve almaya geldiğimde pembe yerine tamamen farklı bir kutu olduğunu-yeşil olduğunu kanıtladılar. Daha önce hiç kimse hiçbir şey söylemedi, uyarmadı, bunu önceden bilsem, elbette reddederdim, ancak siparişi sabah 8'de alacağımı bilerek özel olarak bildirmediler ve reddedilecek zaman olmayacak.....Korkunç tortu ve bu anneler günü için!!! Tüketici haklarının korunmasına ilişkin yasaya göre kesinlikle tavsiye etmiyorum - değişiklikleri bildirmek zorundalar....
Görünüşe göre mal sahibinin para kazanmasıyla ilgilenmiyor. Çiçek almaya koştuğunuzda onlarla ilk kez karşılaşmıyorum.mola. Ama bugün acilen 4 karanfile ihtiyaç duyuluyordu ve bu yüzden ruh halinin canı cehenneme gitmiyor ... ne telefon numarası, ne kapıda ne de kapıda değil.mola sadece kapı kapalı. Sitede iki numara var, biri müsait değil, ikincisi cevap vermiyor. İğrenç tavır !