İğrenç hizmet: Yanımda, pazarlamacı çiçeklerden "kuru" yaprakları koparmaya başladı (muhtemelen gömlek yaprağının farkında değil). Ben uyardım: "Siz seçeceğim çiçeklerden hiçbir şeyi koparmayın." "Tamam" diyor. Seçtim. Bakıyorum, köşeyi döndüm ve "kuru" yaprakları yırtıyorum. Ben diyorum ki, "Çiçeklerimden hiçbir şeyi koparmamam konusunda uyarmıştım". "Ben senin içinim" diye yanıtlıyor. Diyorum ki: "Çiçeklerden benim için hiçbir şeyi kesmememi istedim, şimdi başka bir mağazaya gideceğim." Cevap veriyor: Bu tavırla başka bir mağazaya gidin." Gitti. Şimdi bu satıcılara nasıl çalışacaklarını açıklayana kadar bir daha oraya gitmeyeceğim, çünkü çiçekleri bozuyorlar ve ne yaptıklarını bile anlamıyorlar.
Yönetimin dikkatine çalışanlarının davranışlarına gerçekten dikkat etmenizi rica ediyorum. Size bile değil, yandaki mağazaya girdim, ancak «üstlerimin ne kadar kazandığı, bu parayı dolarlarla değiştirdiği ve bana daha fazla ödemesi onun için ne kadar zor, çünkü 5 bin gelir getiriyorum" gösterisinde dinleyici oldum. Ayrıca taştan hoşlanmadığım için yeni bir lavabo aldım. " Sadece tüm gücünüzle, çalışanlarınızın söylediklerine ve yaptıklarına dikkat edin, lütfen. En azından kamerayı koy. Biri müşterilere kaba davranıyor, ama en iyi ihtimalle görmezden geliyor, diğeri ise bir kilometre yarıçapındaki herkesi hayatının ayrıntılarına ayırıyor. Kelimenin tam anlamıyla yakındaki bir mağazadaki bir satıcıyı duymuyorum ama çalışanınızı duyuyorum. Çiçekler için şimdi sadece rakiplerinize, böyle iğrenç bir hizmet için ödeme yapmayı düşünmüyorum
Bugün bu çiçekçiye ziyaretçi olacak kadar şanslıydım. Hizmet düzeyi açısından kendimi daha çok bir köyde pazarda bulmama rağmen.
Bir seçenek var, oldukça büyük, iyi fiyatlar. Bunun için bütün bir yıldızı koyuyorum.
Ama bugün orada olan hanımefendiye gelince, bu saçma.
Birincisi, kız nasıl banal bir şekilde iletişim kuracağını bilmiyor, elbette, belki de bu beceriyi büyürken kazanmadı, ya da belki de bu banal eğitim eksikliği mi? Bu soruya o kadar kesin bir cevap alamayacağım.
İkincisi, görünüşe göre kişi işyerinde olduğunu ve sorumlulukları olduğunu unutmuş. Belki de onu işe alırken bir hata oldu ve ona sadece kaba davranması gerektiği söylendi, ancak bunun olasılığı ziyaretçinin (müşterinin) iyi izlenimlerle ayrılma şansı kadar düşük.
Ziyaretin izlenimlerine göre, çiçekçinin buket toplamaması gerektiği, çiçek sunmaması gerektiği kanaatindeydi. Bunu yapamam, o zaman istemiyorum. Görünüşe göre çiçekleri kendim alıp toplamam ve ödemem gerekiyordu.
Hizmeti beğenmedim, buradan çiçek almak istedim ama fikrimi değiştirdim. Satıcı, kayıtsızlığı, küçümsemesi ve potansiyel alıcıya karşı kibar olma konusundaki isteksizliği nedeniyle bastırdı.
Dün (11/30/2021) akşam kocası çiçek aranjmanını taze olduğu söylendiği için satın aldı, aynı günün sabahı yapıldı. Beyler, peki neden müşteriye bu kadar küstahça yalan söylesin? Bunun sizin paranız olduğu açık... Ancak müşterinin tortusu kalır ve ne yazık ki pek hoş değildir. Sadece müşterilerini kaybedeceksin.
Genel olarak, fotoğraflar 01.12.2021 sabahı çekilmiştir
Çiçekler bir gece durup solmaya başladı.