Çocuklar aferin. Mercedes GL 2011, 3.5 ohm 642 motorum var. Acil durum moduna, önce bir kez, sonra daha sık sıfırlamaya başladım. Birçok kişiyi aradım, farklı şeyler söylediler.
Çocuklara döndüm, açıkladılar, türbinin önlenmesini sağladılar ve servo tahrikin aşınmaya dayanıklı bir mekanizmayla onarılmasını sağladılar, bana sundukları gibi. Egzoz manifoldlarına (zamanla yok edilirler) dikkat etmeleri için önerilerde bulundular (arabanın kuyruğunun altına verin) ve hepsi bu. Fiyat diğerlerinden daha düşüktü. Hata kayboldu, daha sonra bilgisayara sıfırlandı. Bir daha kaza geçirmiyorum.
Çok teşekkür ederim.
Mercedes 211 3.0 dizel motor, aşırı şarj hatası yandı ve türbin kapatıldı. TURBO doktora gittim, çıkardım - türbini getirdim. Çocuklara teşekkür ederim, aferin, servoyu ve türbinin kendisini teşhis ettiler. Karar: Servonun onarımı-dişlilerin değiştirilmesi (bu sorunun meydana geldiği için aşınma ve yıpranma vardı) ve yatakların ve türbin kanadının değiştirilmesi.
Aradıkları diğer ofislere kıyasla pahalı olmadıklarını belirlediler (oraya giderken çok fazla bir şey yüklediler).
Servoya yedek parçaların gelişimlerini (neredeyse sonsuz olsun ya da olmasın) koyduklarını söylediler, göreceğiz.
Sorun gitti, şimdiden 3 aydır sürüyorum.
Şimdi yazıyorum ve izlenimlerimi paylaşıyorum.
Genel olarak memnunum.
Çok teşekkür ederim! Tavsiye ederim!