Antalya'dan dönüş uçuşu dinlenmenin izlenimini bozdu: 3. kez ayrıldılar. Planlanan saat 19.40'ta ilk kez iniş yapıldı, ardından uçak 2 saat boyunca klimasız 33 derecelik bir alanda durdu ve sonra herkes havaalanına geri döndü. Tüm duty free alımlarını teslim etmeye zorlandılar ve 4 saatliğine otele götürüldüler. Tüm belgeler aynı zamanda havaalanı çalışanları tarafından el yazısıyla hazırlandı. Soyadları genel gürültüde haykırıyordu. Prensip olarak Antalya Havalimanı'nda havayolunun (Türk Hava yolları) temsilcileri bulunmamaktadır (İstanbul'dalar). Neler olup bittiğini, gecikmenin ne kadar olduğunu vb. Kimse açıklayamadı. Getirdikleri otelde herkes için yeterli yer yoktu - insanları bir sonrakine yürüyerek götürdüler. Sabah saat 1'de yerleştiler. Otellerdeki klimalar çalışmıyordu. Sabah saat 5.28'de kalktılar, yine havaalanına indiler. Sahadan tekrar otobüslerden bekleme odasına döndüler. Yine kimse hiçbir şey bilmiyor. Bekleyin. Bekleyin. Bir saat sonra (10.30) - daha önce "bazı teknik sorunların" olduğu aynı gemiye tekrar iniş... 3. kez uçtuk. Uçuşun ertelenmesi sırasında (19.40'tan 22.00'a, sonra 22.40'a, ertesi gün 09.00'a, sonra 09.40'a) beslenmediler, kişi başına 1 şişe su (0.5 litre) verdiler.
Bu, Türk Hava Yolları'nın bir tür sol uçağıydı (gemideki havayolunun adı zar zor farkedilir küçük harflerle, büyük harflerle Anadolujet yazılmıştı). Mürettebatın üniforması da Türk değildi (daha önce de yazmış olduğu gibi, havayolu temsilcisi yoktu, uçuşun ertelenmesiyle ilgili herhangi bir belge verilmedi. Her şeyi kağıt parçalarına doldurdular, sonra kendileriyle ilgilenemediler. Personel açık bir şekilde şöyle dedi:"Hiçbir şey bilmiyoruz, tahtanın teknik bir arızası. Ama onun yerini alacak hiçbir şey yok." Havaalanı çalışanları arasından Rusça konuşan tek kız, gruptan 2-3 soru sonra meydan okurcasına "artık Rusça konuşmayacağını, mecbur olmadığını" söyledi. Refakatçi olmadan otele götürüldüler, onlarsız ve yolcu listeleri olmadan da götürüldüler... Genel olarak, son derece tatsız ve korkunçtu.
Ben ingilizce konuşuyorum ve kendimi personele açıklayabiliyordum ama uçağın% 90'ı konuşmuyordu ve bu, havaalanı çalışanlarının hiç kimsenin umurunda değildi.
Uçuşta ekmek üzerine dağıttılar ve içecekler (çay, kahve, meyve suyu, su) teklif ettiler.
Panamalar da İstanbul'a uçtum, bagajım İstanbul'a gelmedi, iki hafta içinde bir itiraz yarattım ve bagajımı hiç bulamadılar, Yardım hattıyla iletişime geçtiler, bana bagajımın Soçi'ye gönderilip alındığını, bagajımın İstanbul'da eve teslim edileceğini söylediler, vb. falan filan falan, ama sonunda bagajımı hiç bulamadılar
Korkunç bir havayolu şirketi. Hiçbir yıldıza layık değildir. Uçakta koltuklarda ağ bile yok. Yönlendirilmiş klima yoktur, sadece yolcu bölmesinde geneldir. Su şişesi sadece yere yerleştirilebilir, çünkü masa yayılmışsa mideye dayalıdır. Geceleri su isterseniz, "bar" ın zaten kapalı olduğu cevabını alacaksınız, devam edin. Turu satın alırken Türkleri satın almamız tavsiye edildi, ancak görünüşe göre bu havayolunun tarifeli uçuşları ile Ruslar için kiralamalar arasındaki fark çok büyük.
Zafer seviyesi...
Türklere çok para getiren turistlere karşı bu tutumun olması son derece tatsız. Durum değişene kadar bir daha Türkiye'ye uçmayacağız.