Parayı aldıktan sonra müşteriye karşı umursamayan bir tutum!
Kilden modelleme konusunda bireysel bir ustalık sınıfına 3.11 kaydolduk. Karısına böyle bir hediye veriyordum. Ustalık sınıfının kendisi iyi geçti. Ama sonra sorunlar başladı. Ana sınıfın kendisinde, ürünlerin pişirme süresi hakkında hiçbir şey söylemediler, sadece bunun uzun bir süreç olduğunu ve saatlerce sürdüğünü söylediler.
İlk aramadan sonra, ürünlerin bir ay içinde olacağı söylendi! Bu sıralarda onlara VK'DA da yazdım ve orada bana 5-6 haftalık bir süre olduğunu söylediler! Tüm öfkelerimiz için kimse özür dilemediğini ve başka şeyler bile söylemedi. Sadece bunun normal bir zaman sınırı olduğunu söylediler. Ve bir daha kimse bizimle iletişime geçmedi. Aynı zamanda, mutlu insanların bitmiş ürünleriyle sosyal ağlarda yayınlar yayınlandı.
3.12 ay sonra tekrar kendimiz aradık ve 6.12 ürünlerini alabileceğimizi söyledik. Karım el sanatlarını almaya gitti ve geldiğinde ürününün (tabağının) fırınlama sürecinde çarpık olduğu ortaya çıktı! Bunu neden hemen bildirmenin mümkün olmadığı sorusuna, ürünü hemen canlı gördüklerinde daha iyi olduklarını söylediler. Fotoğrafı vk'ya veya vatsap'a gönderebilmemize rağmen, numaraları bıraktık. Ve sadece gelip tabağı yeniden yapmayı teklif ettiler. Ama bu zaman kaybı, eğer tabağın çarpık olduğunu hemen söyleselerdi, şehrin her yerine peşinden gitmezdik ve belki onu değiştirmeye gelirdik.
Ancak müşteri ile iletişim olmadığı gerçeği daha da kızıyor. Kendin ara, kendin öğren, kendin yaz ve bunu yapsan bile sana ürünün işe yaramadığını söylemiyorlar. Çok umursamaz bir tavır.