Harika bir istasyon, mükemmel, kalifiye personel, burada ilk yıldan fazla bir süredir arabama bakıyorum, hiç şikayet olmadı. Diğer yüzlerce kişinin ellerini uzattığı zorluklarla bile başa çıkıyorlar.
Temmuz 2024'te bu mucize hizmette ABS ile ilgili bir hata nedeniyle göbeğin değiştirilmesi için kaydoldum. Mağazadan yedek parça aldım, belirlenen günde arabamla bir yere getirdim. Eski göbeği çıkardıktan sonra, usta takmaya başladı, ancak somunu biraz çektikten sonra, onu bir tabancayla kelepçelemeye başladı, bu da dişe girmedi (ki bu daha sonra ortaya çıktı). Bundan sonra usta, göbeğin gevşediğini fark etti ve daha da sıkmaya başladı, ardından göbeğin üzerinde durduğu ve süspansiyon koluna yuvarlanan yarı milini döndürdü. Neden bana yaklaştılar ve yeni bir kol almam gerektiğini söylediler ve sözde yarı milin zaten böyle olduğunu ve büyük olasılıkla bu nedenle bir hata olduğunu söylerken, göbeğin arızalı olduğunu ve parçayı mağazaya değiştirmem gerektiğini söylediler. Göbeği çıkarmak için yarım mili kola kaynakladıktan sonra, somun dişten çıktığı ve sökülmesi artık mümkün olmadığı için onu çıkarmak mümkün olmadı. Böylece yeni parçayla hiçbir şey yapmadan, usta her şeyi geri topladı, arabayı sokağa çıkardılar ve parçaları sipariş etmelerini söylediler. Göbekli yeni kolu getirdiğimde bana hafta sonu ustanın olduğunu söylediler ve ertesi gün sabah 10'da beni kaydettiler. Araba akşama hazırdı (neden bu kadar uzun süredir açık olmasa da ve neden servis istasyonunu aradığımda arabamın ne zaman yapılacağını sormak için bana «bekleyin, usta şimdilik başka bir araba yapıyor» dediler, sırada ilk arabam olmasına rağmen). Maceralar burada bitmiyor. Arabayı almaya geldiğimde, ikinci kez (ilk kez ilk gündü), arızalı parça hakkında yöneticiyle, akslı eski koldan sökülmesi ve mağazaya götürülmesi gerektiği ve bunun için servis istasyonlu belgelere ihtiyaç duyulduğu konusunda anlaştım (sipariş-kıyafet, kusur eylemi ve lisansın bir kopyası), bana ertesi gün gelmem gerektiği söylendi ve parçanın sökülüp belgeler yapılacağı söylendi. Ertesi gün servise geldikten sonra bana zamanlarının olmadığı ve yarın gelmeleri gerektiği söylendi. Ertesi gün geldiğimde aynı cevabı duydum ve 3. kez geldim ve aynı cevabı tekrar duyduktan sonra ortaya çıkmaya başladım, bunun için bugün Pazar günü kimsenin belge yapamayacağı söylendi. Ertesi gün tekrar gelmelerini istediler. Ertesi gün geldiğinde servis istasyonunun sahibi yanıma geldi, ne olduğunu sordu ve ona tüm durumu açıkladığımda, bu göbeği sıkıştırmamı kendim söylediğimi ve şimdi istediğimi söyledi. Böyle bir şeyin olmadığını söyledim ve o anda boksta hiç bulunmadım ve bundan sonra benden yarın gelmemi istedi, tekrar ortaya çıkmaya başladım ve gelmeyeceğimi ve şimdi belgelere ihtiyacım olduğunu söyledim. Bundan sonra servis istasyonunun sahibi benden bir pasaport vermemi istedi. Ben onu arabaya götürürken sahibi yanıma geldi, göbeğin ne kadara mal olduğunu sordu, bu parayı bana verdi ve bir daha onların hizmetine gelmememi ve beni bir daha orada görmemesini söyledi. Aynı zamanda, sahibi bana sadece yanlış yerleştirdikleri göbek için para verdi, ancak göbek ve kaldıraç için daha fazla para ödemek zorunda kaldılar. Ayrıca, kolun değiştirilmesi de dahil olmak üzere tüm onarımlar için para aldılar, ancak ödemememeliydim, ancak her şeyi sanki bu onların hatası değilmiş gibi ayarladılar. Çok kötü hizmet. Beceriksiz ustalar, müşterilere karşı domuz tutumu. Buraya onarım için gelmek istiyorsanız, yanından geçseniz iyi olur.
İyi hizmet, mantıklı, vicdanlı adamlar -örneğin Denis. Usta Sasha da her zaman işe dahil edilir! İlk defa konuşmuyoruz. Ve mağazadan hemen yedek parça sipariş edebilmeniz uygundur.