Harika bir istasyon, mükemmel, kalifiye personel, burada ilk yıldan fazla bir süredir arabama bakıyorum, hiç şikayet olmadı. Diğer yüzlerce kişinin ellerini uzattığı zorluklarla bile başa çıkıyorlar.
Temmuz 2024'te bu mucize hizmette ABS ile ilgili bir hata nedeniyle göbeğin değiştirilmesi için kaydoldum. Mağazadan yedek parça aldım, belirlenen günde arabamla bir yere getirdim. Eski göbeği çıkardıktan sonra, usta takmaya başladı, ancak somunu biraz çektikten sonra, onu bir tabancayla kelepçelemeye başladı, bu da dişe girmedi (ki bu daha sonra ortaya çıktı). Bundan sonra usta, göbeğin gevşediğini fark etti ve daha da sıkmaya başladı, ardından göbeğin üzerinde durduğu ve süspansiyon koluna yuvarlanan yarı milini döndürdü. Neden bana yaklaştılar ve yeni bir kol almam gerektiğini söylediler ve sözde yarı milin zaten böyle olduğunu ve büyük olasılıkla bu nedenle bir hata olduğunu söylerken, göbeğin arızalı olduğunu ve parçayı mağazaya değiştirmem gerektiğini söylediler. Göbeği çıkarmak için yarım mili kola kaynakladıktan sonra, somun dişten çıktığı ve sökülmesi artık mümkün olmadığı için onu çıkarmak mümkün olmadı. Böylece yeni parçayla hiçbir şey yapmadan, usta her şeyi geri topladı, arabayı sokağa çıkardılar ve parçaları sipariş etmelerini söylediler. Göbekli yeni kolu getirdiğimde bana hafta sonu ustanın olduğunu söylediler ve ertesi gün sabah 10'da beni kaydettiler. Araba akşama hazırdı (neden bu kadar uzun süredir açık olmasa da ve neden servis istasyonunu aradığımda arabamın ne zaman yapılacağını sormak için bana «bekleyin, usta şimdilik başka bir araba yapıyor» dediler, sırada ilk arabam olmasına rağmen). Maceralar burada bitmiyor. Arabayı almaya geldiğimde, ikinci kez (ilk kez ilk gündü), arızalı parça hakkında yöneticiyle, akslı eski koldan sökülmesi ve mağazaya götürülmesi gerektiği ve bunun için servis istasyonlu belgelere ihtiyaç duyulduğu konusunda anlaştım (sipariş-kıyafet, kusur eylemi ve lisansın bir kopyası), bana ertesi gün gelmem gerektiği söylendi ve parçanın sökülüp belgeler yapılacağı söylendi. Ertesi gün servise geldikten sonra bana zamanlarının olmadığı ve yarın gelmeleri gerektiği söylendi. Ertesi gün geldiğimde aynı cevabı duydum ve 3. kez geldim ve aynı cevabı tekrar duyduktan sonra ortaya çıkmaya başladım, bunun için bugün Pazar günü kimsenin belge yapamayacağı söylendi. Ertesi gün tekrar gelmelerini istediler. Ertesi gün geldiğinde servis istasyonunun sahibi yanıma geldi, ne olduğunu sordu ve ona tüm durumu açıkladığımda, bu göbeği sıkıştırmamı kendim söylediğimi ve şimdi istediğimi söyledi. Böyle bir şeyin olmadığını söyledim ve o anda boksta hiç bulunmadım ve bundan sonra benden yarın gelmemi istedi, tekrar ortaya çıkmaya başladım ve gelmeyeceğimi ve şimdi belgelere ihtiyacım olduğunu söyledim. Bundan sonra servis istasyonunun sahibi benden bir pasaport vermemi istedi. Ben onu arabaya götürürken sahibi yanıma geldi, göbeğin ne kadara mal olduğunu sordu, bu parayı bana verdi ve bir daha onların hizmetine gelmememi ve beni bir daha orada görmemesini söyledi. Aynı zamanda, sahibi bana sadece yanlış yerleştirdikleri göbek için para verdi, ancak göbek ve kaldıraç için daha fazla para ödemek zorunda kaldılar. Ayrıca, kolun değiştirilmesi de dahil olmak üzere tüm onarımlar için para aldılar, ancak ödemememeliydim, ancak her şeyi sanki bu onların hatası değilmiş gibi ayarladılar. Çok kötü hizmet. Beceriksiz ustalar, müşterilere karşı domuz tutumu. Buraya onarım için gelmek istiyorsanız, yanından geçseniz iyi olur.
İyi hizmet, mantıklı, vicdanlı adamlar -örneğin Denis. Usta Sasha da her zaman işe dahil edilir! İlk defa konuşmuyoruz. Ve mağazadan hemen yedek parça sipariş edebilmeniz uygundur.
Muhtemelen yöneticiye çok bağlıdır. Ayrı ayrı ona teşekkür etmek istiyorum. Erkeklerin bir yıldan fazla bir süredir çalıştığı onun hassas rehberliği altında. İyi koordine edilmiş bir ekip. İş iyi yetkin bir şekilde ayarlandı. Herhangi bir zor durumda yardımcı olacaklar. Teşekkür ederim.
Korkunç. Süspansiyonu teşhis etmeye geliyorum - usta elinde bir fincan kahve ve sigarayla çalışmayı reddediyor, bunun için belirlenen zamana atıfta bulunuyor. Her şeyi anlıyorum, ancak müşterilerin tamamen yokluğunda 10 dakikalık bir teşhis yapmak bence zor değil. Bir daha buraya dönmeyeceğim, müşterilere ve işime karşı umursamıyorum.
Servis kötü. Potansiyel müşterilere karşı tutum aşağıda hiçbir yerde değildir. Otomobil parçaları masasındaki personel arzulanan çok şey bırakıyor. Dinlemediler, müşterinin arkasındakileri televizyona izlediler, sürüş sırasında arabada beliren uğultuyu kontrol etme isteği üzerine alay konusu oldular. Sonunda, iz için canlı bir sırayla teşhis için gönderildiler. bir gün. Her şeyi anlıyorum ama daha nazik olmak kimseyi incitmiyor.
Ruh halinizi bozmak ve arabanızdaki teknik arızaları bilmediğiniz için İspanyol utancını yaşamak istemiyorsanız buraya gitmenizi tavsiye etmiyorum.
Çöküşün yapılamayacağını, onarımın gerekli olduğunu ve bu şekilde gidilemeyeceğini, tüm süspansiyonun öldürüldüğünü söyledikleri iğrenç bir hizmet... İkamet ettiğiniz yerdeki servise geldim, arızalardan sadece stabilizatör çubuğu aşınmış durumda.
Mükemmel lastik montajı. Özenli personel. Çabuk ol. Niteliksel olarak, Bobruisk'te yaşayan herkes bilir. Halkadan arabayla 5 dakika. Yakınlarda birkaç araba dükkanı var. Sensörlerle ilgili sorunları çözerler. Tavsiye ederim.
Çocuklar yakışıklıdır. Teşhis için uğradım, her şeyi neyin değiştirileceği, neyin satın alınmasının daha iyi olduğu, kalifiye uzmanların raflara yerleştirdiklerini söylediler. Bunlardan MTZ endişesinin otk'sının eski çalışanları bile var. Şimdi sadece buraya döneceğim.
Herkese tavsiye ederim. Pişman olmayacaksınız.
Yetkili uzmanlarla iyi hizmet.
Görev, prefabrik sessiz motor destek bloğunu VW Passat b6 alt şasisine kilitlemekti.
Görev basit değil, yanlış hareketle, floroplastikten dış klips bir seferde patlıyor.
Ancak uzmanlar bir patlama ile başa çıktılar!
İşlerinin en nitelikli ve duyarlı ustaları bu servis istasyonunda çalışıyor. Burada her zaman tavsiyeye yardımcı olacaklar ve ayrıca her zor durumda her zaman bir çıkış yolu bulacaklar. Başkası tarafından yanlış yapılanları düzeltecekler. Görünüşe göre umutsuz bir durumda bir gün onlara geldiğim için çok mutluyum ve şimdi bu benim, KURTARMA hizmetim, her durum için.
Her şeyi beğendim.
Geldim, arabayı bıraktım, bir arıza buldular, yedek parça sipariş ettiler, tamir ettiler.
Her şeyi bir günde yaptık.
Artılardan: hızlı bir şekilde teslim ettiler, onarım için iyi fiyatlar, parçalar genellikle aldığım yerlerden daha ucuza çıktı.
Eksilerden: makinede kahve ödenir.
Genel olarak memnun kaldım.
Parayla boşanma, müşteriden maksimum tutarı çıkarmaya çalışıyorlar, iş için vahşi bir miktar para istiyorlar, ancak daha iyisini ve daha ucuzunu yapan adamlar var!
Çok uzun bir süredir araba tutkunu deneyimim için ziyaret etmek zorunda kaldığım en iyi araba servisi!!!
Kesinlikle her şeyde tutum ve profesyonel yaklaşım en iyi izlenimleri bırakıyor!!!
Herkese şiddetle tavsiye ederim !!! Kimse pişman olmayacak !!!
Çökmeye geldim. Hatırlanmalarına rağmen sessiz blokları değiştirmemiz gerektiğini söylediler. Sanırım bana sadece ayarlamaları çevirmek istemediler. T4 makinesi