Temiz, rahat. Sorunlar hızlı bir şekilde çözülmeye yardımcı olur. Sıra yok! Yabancılarla da herkesle kibarca konuşuyorlar! Dikkatlice dinleyecekler ve tavsiye verecekler! Gelin! gelin!
Ucell'in bağlantısı övüldü, en yakın ofisi aradım ve gittim. Hizmeti, rahat, modern ofisi, yardımsever çalışanları çok beğendim. Hızlı bir şekilde bir SIM kart düzenlediler.
Kibar, güler yüzlü, yetkin personel. Yöneticinin diğer ziyaretçilerle ingilizce olarak iyi konuştuğunu duydum.
Hafta sonu geliyordum, bu yüzden neredeyse hiç insan yoktu. Sanırım iş günlerinde orada çok insan var.
Merhaba, burada bir sim kart hazırladım, çok kibar personel benimle tanıştı) bir sorunum oldu, hesabınıza para yatıramıyorum, sizinle nasıl iletişime geçebilirim?
Çalışan, ikamet etmeyen yeni müşterilerin önce bir ay boyunca turistler için pahalı bir tarifede oturması gerektiği kuralını gerekçe göstererek sım kartı bağlamayı reddetti. Resmi kaynaklarda hiçbir yerde böyle kurallar bulamadım
Personel duyarlı, işlerini biliyor. Bize hızlı bir şekilde hizmet verildi. Tüm soruları cevapladık. Çok uygun fiyatlar seçtik. Aylık ücretin olmadığı ve ayda 2 saat ücretsiz olduğu bir emekli tarifesi olduğu ortaya çıktı. İhtiyacımız olan şey buydu.
Güzel bir yer.
Sooooooo yavaş servis. Zootopia'dan doğrudan yıldırım. Küçük bir operasyon için 40 dakika harcamak zorunda kaldım, çünkü önceki müşteriye yarım saat hizmet veriyorlardı.
Çok güzel bir yer. Şirket çalışanları cana yakın. Ancak bir eksi var misafirler için park yeri yok. Arabayı başka bir sokağa koyup ofise yürüyerek gitmem gerekiyor.
İmey hakkında bilgi almak için uğradık. Operatör çok kabaydı. Genel olarak, bu şubeye bir yıldız veriyorum. Sonra Tinclik metro istasyonunun yakınındaki şubeye gittik. Kız çok kibar, her şeyi gerektiği gibi açıkladı, konuşmak güzeldi. Şimdi sadece ona hitap edeceğim.
Hizmet yeni bir seviyeye yükseldi, her şey hızlı bir şekilde kibar ve hızlı bir şekilde. Ağın kalitesi ve tarifeler dikleşti, umarım yine de Megafonda yeniden markalaşma olacak ve bu
Güzel bölme, ferah. Her şeyi çabucak yaptılar, açıkladılar, düzelttiler. Bu seviyedeki operatörün kendi uygulamasına sahip olmaması biraz garip)))) her şey telgraf botu aracılığıyla yapılıyor).
Modern, temiz bir bölme. Sırada uzun süre beklemek. Şehirde çok az şube var. Sadece ikisine hizmet verilirken, birkaç çalışan ayrı oturarak kendi aralarında konuşuyordu. Sonuç olarak, sms'e postaneye veya operatöre kayıt yaptırmanın mümkün olduğunu yazmalarına rağmen IMEI'Yİ kaydetmeyi reddettiler.
Bu şubenin çalışanları, diğer şubelerin çözemediği bir sorunu 5 dakika içinde çözmeye yardımcı oldu! Onlar sayesinde ucell aboneyi kurtardı, teşekkürler!
Keyifli personel, SIM kartı sorunsuz bir şekilde düzenlediler. Avrupa'da sms ve internet ile dolaşımın nasıl çalıştığını ayrıntılı olarak açıklamamı istedim, kaç mb trafik ve 1 sms olduğunu sordum, burada zaten daha zordu, kesin bir cevap alamadım)
Tarifeyle ilgili yanlış bilgiler bildirdiler, yanlış yönlendirdiler. Sınırsız internet ile bir tarife satın aldım. Tekrarlanan soruma göre, "kesinlikle sınırsız mı?« Evet elbette tamamen Rusça cevaplar aldım. Aslında, tarifenin sınırı 100 gb'dir, bu da iletişimsiz kaldığım yerde ciddi sonuçlara yol açmıştır.
08.07.2021 sabahı saat 11: 00'de şirketin ofisinde Ucell, sım kart alarak kendisine bir numara bağlamak istedi. Müşteri ilişkileri departmanı temsilcisi, biyometrik pasaportun eski ikamet yerinden bir ifade damgası taşıdığı için bağlantı başvurusunda bulunamadı. Ancak yeni kurallara göre, pasaporttaki yeni ikamet yeriyle ilgili kayıt damgası koymuyorlar. Müşteri ilişkileri departmanının bir temsilcisi, bir kayıt sertifikası sunmayı, kimlik kartı veya yeni model bir ehliyet sağlamayı teklif etti. Bağlantı uğruna, potansiyel müşteriler özellikle pandemi döneminde sertifika almak için devlet kurumlarına koşmayacaklar. Bravo Ucell, dijital teknoloji ve yenilik çağında, yeni potansiyel müşterileri kaybederken bürokrasiye girmeye devam ediyorsunuz!