Bugün 08/26/24 tarihinde What'sapp aracılığıyla teslim alma siparişi verdim. Yazışmalarda menüde bir hata belirtilmediği yerde. Sadece bu da değil, beni hala suçlu olarak gösterdiler. Her şeyi yazışmaların ötesine taşıyarak. MAX Çocuk setini sipariş ettim. İnstagram menüsünde, aslında bir diğeri, restorandaki menüde 1 porsiyon nagetsa ve instagram menüsünde 2 porsiyon olduğu ortaya çıkıyor. Operatör, bir şekilde özür dilemek veya bu hatayı düzeltecek bir şey önermek yerine benimle uzun süre tartıştı.
Ancak kurumun kendisine gelse bile hizmet sıfırdır. Bir kereden fazla kuruluşa gittik ve bir kereden fazla hizmeti beğenmedik. Bunun için ayrı bir ödeme de var. Personel kaba, geri ödeme sistemini kendinize hatırlatmanız gerekiyor, personel bunu belirtmiyor. Lütfen buna dikkat edin.
Mutfağı seviyoruz, tempur'un rollerinin bir kez anlaşılmaz bir kokuya sahip olduğunu düşünmeden…
Korkunç personel. Kibirli kızlar, kendilerini şekillendiriyorlar, kimi anla.
24.08 akşam bir şeyler atıştırmaya geldik, mutfak lezzetli! Ancak giriş katındaki kasiyerler çok umursamaz davrandılar. PERSONEL, KURUMUNUZUN YÜZÜDÜR!! Onlara nezaketi öğretin ve müşterilere dikkat edin)
Ve bu artık 1 kez değil
Çok güzel, iyi bir servis ve çok lezzetli, Hamur ve Tatlılar, sık sık istiyorum ve herkese tavsiye ediyorum, çok beğendim, bu Shchuchinsk'te henüz böyle bir şey olmadı
İç mekanda iyi bir kurum, şefler çok hoş, ancak kızların garsonları misafirlerle nasıl tanışacaklarını bilmiyorlar, korkunç bir şekilde hizmet veriyorlar, keskin bir şekilde cevap veriyorlar. Biz şehrin misafirleriydik ve prensipte çok kötü bir izlenim bıraktılar. Mutfakta fena değildi ama kuzu çiğ ve lastikti, siparişi 40-50 dakika beklediler!
Orijinalini göster · Русский
1
Julia T
11. seviye şehir uzmanı
16 Şubat
Lezzetliydi! Paket servise götürüldüler. Sulu et, mükemmel pide ekmeği ve ince çıtır çıtır 5/5 patates kızartması. Eksi: uzun bekleme. Böyle bir sipariş için (tavuk) yarım saatten fazla - bu tamamen acelesi olmayanlar içindir. Şu anı düşünün.