Ekipmanı vermeye geldik. Kapalı. Kapıda telefon numaralarıyla bir kağıt parçası asılıydı, bu numaralardan aradılar, ne ekipmanı ne de kesinti beyanlarını hiçbir şeyi kabul etmediklerini söylediler. Ve faturaları gönderiyorlar ((( Ondan önce aradılar ve Malinovsky'yi teslim edeceğinizi söylediler... Taksi rezervasyonu yaptım, zamanımı ve paramı harcadım ve hiçbir şey yapmadım... Bir yıldır Ukrtelecom'u kullanmıyoruz, uzun zamandır memnun olduğumuz başka bir sağlayıcımız var. Ve kullandığımız gibi ödüyoruz (Ekipmanı teslim etmek ve bir servis merkezine açıklama yazmak çok zor, ancak çok insan var (. Merkezler kapalı, buza balık gibi vuruyoruz, arıyoruz, yazıyoruz ve bu tür kurallarımız olduğunu söylüyorlar, ekipmanı getirmemiz ve bir açıklama yazmamız gerekiyor ve bunların hepsi tam zamanında Virüsün Korona, ki bu zaten yarım yıldır (((Böyle bir şey var, ama biz (() Ukrtelecom'un hizmetlerini kullanmadığımız için ödeme yapmaya devam ediyoruz. Ve bizim gibi pek çok insan var. (((
Konumu uygun.Bu bir artı.Ve eksi, Şubat ayından bu yana telefonun Avtozavodskaya caddesi'ndeki 21 numaralı evde çalışmamasıdır.Aramalarıma her ay iş yapıldığına dair cevaplar veriliyor.4 numara yapılacaktır.Ve böylece her ay.Şimdiden 4 numaradan nefret ediyorum.90 yaşında olan annemi arayamıyorum.Evimizde de çok sayıda yaşlı kadın var ve hepsi öfkeli.DAHA NE KADAR ALAY EDECEKSİN?
Ulaşılamıyor. Telefon, Stalingrad Kahramanları Caddesi'nde çalışmıyor, 22, telesekreter yanıtlıyor, işin son tarihi 21 Ekim'e kadar! Bir aydan fazla! Çalışmayan bir telefon için neden ödeme yapmalıyız??? Hizmet kalitesi korkunç...