Bu şirket hakkında net bir inceleme bırakmak istiyorum!🥰
Başlangıç olarak, isteklerime göre benim için rahat bir yer buldular! Yöneticiler çok kibar ve müşteri odaklıdır! Ama en iyi yanı, sürücüler , ki bu çok nadir ! Lugansk'tan Moskova'ya gidiyordum! Evgeny ve Vitaly , böylesine rahat bir tren yolculuğu için çok teşekkür ederim! Çok yardımsever ve yardımsever erkekler, yolculuğun başından itibaren olumlu bir tutum belirlediler) Vitaly nazikçe bana yardım etti ve çocuklu bayanın bagajlarını sınırın ötesine taşımasına yardım etti, ki bu çok beklenmedik ve hoştu) bu tür çekimlerin çok nadir olduğunu ve takdir edilmeleri gerektiğini belirtmek isterim! Konforlu seyahatiniz ve keyifli deneyimleriniz için teşekkür ederiz ❤️
Unıctrans şirketinin yöneticilerine bir mucize taşıyıcıya ve mucizeden bahsetmek istiyorum.
Geziden 10 gün önce Lugansk'tan Moskova'ya online bilet satın aldım, bir çocukla özel olarak koltuk rezervasyonu yaptım, sonuç olarak otobüse binerken koltuklarımızın kapıda olduğunu söylüyorlar, bu bazen öfkemden yöneticinin bana cevap verdiğini mi söylüyor???? Oluyor mu????
Biletleri, koltukları satın aldım ve ödedim ve yöneticiler bizi bebekle kapıya nakletmeye karar veriyor musunuz?
Kapıdan korkunç bir şekilde esiyor, koltuklar açılmıyor, bu yolculuktan sonra hastalandım.
Bu taşıyıcı ve yöneticilerle iletişime geçmeden önce birçok kez düşünmenizi tavsiye ederim, onlara hangi kelimeyi söyleyeceğimi bile bilmiyorum.
Öfkemin sınırı yok.
Bu taşıyıcıyla kaç yıldır seyahat ettik ve bu tutum basit. Servis nereye gidiyor...
Bu ofise başvuran kişilerle ilgili olarak alt ve alt kısım.
İlk olarak, kalkış gününde saat ve yer değiştirildi. Telefonda, neden daha fazla nakledildiğimi soruma, kız aniden başka bir yere cevap verdi, "Öyleyse, ya yersiniz ya da sizi listeden çıkarıyorum!". Shchelkovskaya'ya götürülmediler. Otobüs bozuldu, Tula bölgesinde 2 saat duruyorduk. Pasajirov için başka bir otobüs gelmemişti! Yoldan geçenlere mümkün olduğunca oturdular. Benim gibi birçoğu, ayrılan istasyona gelmeyi umarak satın aldı. Koltuklar gıcırdıyor, her şey eskidir. Ve düzenli bir durum olması iyi olurdu, bu düzenli olarak böyle olur. Sadece kelime yok, korku!!! Eğer daha az birim koyabilseydim, koyardım
Saygın bir şirket değil, ama maliyeti neden 4k'ya yükseldi? O yıl terfi vardı. Şimdi her yıl 1 bin mi atıyorsunuz? Bunun ne ile bağlantılı olduğunu açıklayın. Maaşlar her yıl artmıyor mu Yoksa nakliye şirketlerinin kontrolüne yazmanız mı gerekiyor? Bu harika şirketi dikkatlice kontrol etmek için. İnsanlar, yazın, korkmayın. Ulaştırma savcılığına! Bakalım ne diyecekler
Siteye güvenemezsiniz ve yer olmasını umamazsınız. Her şey sadece gerçekte, bu şubeye geliyor. Çalışanlar olumsuzdur, zaten küçük bir odadaki atmosfer bunaltıcıdır)
Orijinalini göster · Русский
DartFrost
11. seviye şehir uzmanı
18 Mayıs 2023
Onlara Moskova'nın otobüs terminallerine kim erişim izni verdi??? Otobüsler eskidir, sürücüler kötüdür, koltuklarda numaralandırma yoktur, bu da biniş sırasında kaosa neden olur, biletlerde numaralandırma olmasına rağmen herkes koltuk işgal etmek için aptallar gibi koşar. Bu taşıyıcıya tavsiyede bulunmuyorum
Orijinalini göster · Русский
3
В
Виктория Б.
8. seviye şehir uzmanı
30 Temmuz 2022
Yıllar geçiyor, fiyatlar yükseliyor ama hizmetlerin kalitesi yükselmiyor.
1. En azından iyi temizlik, koltukların servis edilebilirliğinin kontrol edilmesi ve hatta genel olarak gerekli olan eski otobüsler.
2. Doruk noktası, yolcuları uyarmadan sabah saat 2'de otobüsün arızalanmasıdır. Sürücülerin kabalığı ve gerginliği ölçeğin dışındadır.
3. Radyatörün arızalanması kırılmış bir lastik değildir ve aniden gerçekleşmez, bunun nasıl olabileceğine dair birçok soru vardır.
Tavsiye etmiyorum.