İş korkunç, yetkin olmayan insanlar çalışıyor, kabalık, 16 masada bir müdavim oturuyor, boşta, tohumları kemiriyor, 16 masaya kaçırdım, bir adam yardım edemedi ve istemedi, Tsona'nın numarasını yazmasını istedi, bilmiyorum dedim, emekliyim ve bulmakta zorlanıyorum ve dahası, şehri iyi tanımıyorum, insanlara karşı tutumu şaşırtıcı, çünkü bu onların işi, sadece insanlığın tamamen yokluğu, kayıtsızlık, sempati, sosyomada böyle insanların çalışacağı yer değil, böyle bir işi kendim için seçtim, kibar ol!
Sadece dehşet verici. Binadan başlayarak, servise kadar. Kuponu almak için 30-40 dakika sırada beklersiniz. Çalışana ulaşmak için bir saatten fazla sırada oturuyorsunuz. Çalışanlar özellikle meşgul değiller, sadece çalışmak istemiyorlar. Kendi aralarında oturuyorlar sohbet ediyorlar. Belgeyi doğru şekilde hazırlamıyorlar. Bunun nedeni, meslektaşımla «dedikodu" yaparak dikkatimi dağıtmamdı. Müşterileri ve meslektaşları tartışmalıyız. Gelmem, yeni bir bilet almam, beklemem gerekiyor. Ve ikinci işçi tek bir yerden çalışıyor. Sms'in oraya gelmesi için telefon numarasını sormuyor, bu yüzden 100 kez gelip başvurunun durumunu kontrol etmeniz gerekiyor. 19 İfadenin durumunu kontrol edebileceğiniz pencere, numarayı sürmeye bile zahmet etmedi, ancak hemen «gözden geçirilmek üzere» olduğunu söylüyor, yine meslektaşımla konuşmaktan rahatsız olmamak istedim. Ve ancak tüm bunları fark ettiğimi açıkça belirttikten sonra kontrol etmeye zahmet ettim. Bir devlet kurumu değil, bir tür çarşı. İlk ziyarette çalışanlardan birinin (pencere 10) müşteriyle bir çatışması olduğu ve çalışanın tüm salona bağırdığı, üst yönetime şikayet etseler bile kesinlikle umursamadığı için koştuğu ve tehdit ettiği göz önüne alındığında. Orada kaos ve cezasızlığın olduğu sonucuna varabiliriz, bu nedenle çalışanların müşteri odaklılığı yoktur. Bu organizasyonun en korkunç izlenimleri kaldı. Kenara çekilin.