17,02,2024için - kapalı! Açıklama yok. Kalıcı mı yoksa geçici mi? Yazık! Şehirde 47 beden ve üstü erkek ayakkabısı olan tek yer! Şimdi "devlerin" nerede ayakkabı giyecekleri belli değil! Üzüntü...
Bu mağazaya birçok kez gitmiştim. Ama 10/06/20 oraya geldiğimde çok üzüldüm ve bütün gün ruh halim bozuldu. Bu mağazadaki kadın soyunma odasının girişinde duran Svetlana (yaşlı kadın) adlı bir çalışan yüzünden. Korkunç hizmetinden sonra hepim sarsıldı ve bu mağazadan başka hiçbir şey satın almak istemedim! Bizden önce iki kızla tartıştı ve sonra onlar ayrıldıklarında bize geçti. Çok kibarca sepetin girişte bırakılmasını istemedim ve sanki görevleri yerine getirmemi emrediyormuş gibi parmağımla! Bundan sonra çatışma çıktı ve sessiz kalmaya devam etmek yerine, "şikayetinizi zevkle yazın " sözleriyle yüzüne kaba, kaba ve gülmeye devam etti, yani kesinlikle umursamadı! Ve en can sıkıcı yanı, bir kez bile özür dilememesi! Ve çatışmayı çözmek yerine onu yarattı ve devam etti. Ve sadece benimle değil! Çalışanları mağazaya hangi kriterle işe aldığınızı anlamıyorum! Ancak bu kadın sadece misafirlerle nasıl iletişim kuracağını bilmekle kalmıyor, aynı zamanda sanki yüksekteymiş gibi çatışmaya devam ediyor!
Oradaki eşyaları ölçmek ve bu sefer satın almak pek hoş değildi.
Ve bu tür insanların çalıştığı bu tür mağazalara geri dönmek çok sinir bozucu.
Öğleden sonra 16 civarında mağazadaydım, bu incelemeyi akşam 23'te yazıyorum ve hala ruhumda bir tortu kaldı.
Hiçbir yerde böyle bir misafir hizmeti görmedim. Çalışanlar için "Müşteri her zaman haklıdır" kuralı geçerli olmalı ve doğru olmasa bile çalışan özür dilemeli ve sessiz kalmalıdır.
Mağazanızın markasını ve statüsünü korumak istiyorsanız çalışanlarınıza iletişim tarzlarını öğretin ya da işten çıkarın!
Mağazaya tüm saygımla, oraya geri döneceğim, ama bu kadını bir daha görürsem, sonsuza dek onun hakkında yazacağım. Cevabı alana kadar.