Bu, kullandığım en kötü havayolu şirketi. Şubat ayında havayolunun web sitesinden 622479237650 uçak bileti aldım. Uçuş iptal edildi. Mart ayından bugüne kadar onlara tüm kanallardan ulaştım: geri ödeme için resmi başvuru, yardım hattına yapılan aramalar, e-postaya mektuplar, telgrafla sohbete yapılan itirazlar. Her şey işe yaramaz, her itirazın bir cevabı vardır: kararı 30 gün bekleyin. Ve tüm bunlar 4 ay devam ediyor.
Yolculara karşı korkunç tutum. Erivan-Adler uçuşu 5 saat gecikti ve hiçbir yerde havayolu temsilcisi yok!!! Küçük çocuklu yolcular nereye gideceklerini bilmiyorlar!!! Çocuğu yatağa koyacak hiçbir yer yok, sakince beslenecek hiçbir yer yok. İddiaya göre bu temsilciler hiçbir yerde bulunamıyor!!!
Her şey kendi isteğiyle ve tamamen kayıtsızlıkla ilgili
Orijinalini göster
3
Ирина
4. seviye şehir uzmanı
9 Haziran 2022
İncelemeyi bırakan Yuri, acınızı hissediyorum çünkü kesinlikle aynı durumdayım. Bankaya döndüm ve bilet işlemine itiraz etmeye çalıştım, yardım etmeyi kabul ettiler, onlara uçuşun iptal edildiğine dair bir onay göndermem gerekiyor, şimdilik bir cevap bekliyorum, ama bu en azından bir şey. Belki bu birine yardım eder