Ben, Portnenko Alexandra, her ay sorunlu bir cilde sahip bir dermatoloğu ziyaret ediyorum. Sağlık görevlilerine her zaman zamanında doktora başvuracakları, benim için uygun bir randevu saati seçecekleri için büyük minnettarlığımı ifade etmek istiyorum. Cana yakın ve yardımsever.
Kozlova'nın Inn Vladimirovna'ya özel teşekkürlerimi sunmak istiyorum.
Kayıt ofisini 04.12'de aradım. Şehir telefonundan üç kez 15 dakika cevap bekledim sonuç olarak kimse cevap vermedi. Cep telefonundan da kimse cevap vermedi. Gitmek zorunda kaldım. Geldim- iki kayıt memuru çalışıyor - kimse yok. Benim sorum telefona cevap vermek zor mu?
O yıl kepek yüzünden oradaydım, ne tür bir şampuan kullandığımı sormadılar, gerçekten hiçbir şey sormadılar, sporcuların her gün yıkadığım için ne sıklıkta yıkadığımı sordular, haftada en fazla 2 kez şampuanla yıkamayı söylediler, bunu yaptılar ve hiçbir şey yardımcı olmadı, sadece özel şampuan yardımcı oldu
Korkunç bir yer, hepsi aynı kabinde biriken doktorlar önce ana kuponları kabul ediyorlar ve ana kuponlar gelip geliyor ve akşama kadar ek olarak bekle, sadece korkunç bir yer
Ücretli bir konsültasyonda dermatoloğum vardı, alerji şikayeti ile geldim, benden hiçbir şey görmediklerini söylediler, normal olan bir test verdiler ve şikayetlerime "analiz normalde hiçbir şeye yakalanamaz" dediler.
"Cilt dermatiti" teşhisi kondular ve tedaviyi reçete ettiler, alerjiyle gelmeme rağmen bir şey net değil, hiçbir şey görmeyen doktorların görünmeyen şeylere nasıl teşhis koyup bir tür tedavi verebileceği belli değil!!
Doktorla oturmak ofiste rahat değildi, çünkü iletişim biraz müstehcen olduğu için ve prensipte pahalı ilaçlar dışında mantıklı bir şey söylemediler.
Bence ücretli olarak kibar ve ilgi çekici bir şekilde iletişim kurmalı, doğru testler yapmalı ve doğru teşhisler yapmalılar...
Aramayın, tüm operatörler meşgul 15 dakika, hatta 20 dakika bekleyin, egzama ile uğraşırken daha da kötüleşen bir merhem yazdılar.Tekrar tekrar 15 dakika bekleyin,evet.
Kayıt ofisine ulaşmak imkansızdır. Kimse cep telefonu numaralarını bile almıyor, ancak aradıysanız şehir numarasına 20 dakika boyunca telefondaki kuyruğu bekleyeceksiniz ve kuyruk ilk konuma ulaşır ulaşmaz otomatik olarak atacak. Çevrimiçi kayıt çalışmıyor. Görünüşe göre siteyi sonuna kadar yapmak için telefona cevap vermek kadar zaman yok. Baldaki hizmetin kalitesine dikkat edin.kurumlara!!!
Dispanserde kesinlikle yetkin olmayan dermotologlar çalışıyor. İki farklı doktorun randevusundaydım, ikisi de doğru teşhis koymadı. Yaklaşık bir ay boyunca tedavi edildim ve her şeyin faydası olmadı. Boşa harcanan zaman ve sinirler için üzgünüm. Doğru teşhisi koyan ve uygun tedaviyi reçete eden özel bir dermotologla görüştüm, bu sayede problemden kurtuldum. Ve elbette, dispanserde bana hangi teşhisin verildiğine kıkırdadı. Ücretsiz tıbbın anlamı budur. İlaçlar hiçbir şekilde ucuz olmasa da reçete edilir
Doktor Kubar Tatyana Alexandrovna. Mükemmel danışmanlık, sorunlu bir kişiye bakmak için fon seçiminde yardım. Teşekkür ederiz! Size ulaşacağım ve tavsiye edeceğim
30 Mart'ta 21 kozmetoloji ofisinden doktoru ziyaret etti, yerinde bir kişi olan doktor Gazimagomedova Zagidat, bir uzmanın çalışmasından, çok profesyonel bir uzmandan ve olumlu bir kişiden zevk aldı. Herkese güzellik uzmanının hizmetlerini oldukça az parayla tavsiye ederim. Eminim personel seçiminde böyle bir sonuç, klinik başkanının ve baş doktorun katılımı olmadan mümkün olmazdı, teşekkür ederim!!! Gerekirse tekrar iletişime geçmekten memnuniyet duyarım!!! Ve odada iyi onarımlar yaptılar, çok hoş!!!
23 Haziran 2023'te polikliniği 11-00'de ziyaret ettik. Resepsiyon 15 numaralı ofiste yapıldı. 16. ofiste resepsiyon 11-00'de sona erdi. Resepsiyon zamanı, sadece üç saat çıkıyor mu??? Diğer ofislerde sağlık görevlileri içeri girip çıkarlar, büfeye giderlerdi. 15 ofisinin yakınında ve çocuklar da dahil olmak üzere çok sayıda hasta toplandı. Kabul süresi, kuponlarda belirtilen süreden farklıydı. Büyük kuyruğa rağmen, elinde cep telefonu olan doktor ofisten çıktı ve 10-15 dakikadan fazla geri dönmedi. Önümüzdeki bir veya iki saat içinde resepsiyona katılma umudumuzu yitirdikten sonra bu kurumun duvarlarını terk ettik. İnternetin olduğu için teşekkür ederim - kendi kendine ilaç vereceğiz...
13 Nisan 2024'te ayak tırnaklarını kozmetik olarak tedavi etmek ve topukluları tedavi etmek amacıyla bir podoloğun randevusundaydım, doktor tedavi sırasında ayak parmaklarını kana bulana kadar yaraladı, bundan son derece memnun değilim. İğrenç!!! Fotoğraf ekli
Kayıt ofisine ulaşmak kesinlikle imkansız!
Sitede 6 numara bulunmaktadır.
Hiçbirine ulaşmamak!
Bugün kayıt olmadan geldim.
Her şey her yerde kapalı.
Kimseye ulaşamazsın!!!
Sadece kelime yok!!!
Doktorlarla nasıl randevu alabileceğinizi açıklayın?
6 numaraya da ulaşılamadığında!!!
Sitede çalışma saatleri 08.00 - 19.00 arasındadır
Ve oraya vardığınızda, her şey orada her yerde kapalı.
Aslında insanlar bugün doktorların izinli olduğunu ve birçok kişinin tatilde olduğunu söylüyor.
Her şeyin böyle olduğunu önceden bilseydim gitmezdim bile.
Sorumsuzca!!!
Servis hizmeti en iyisini diler!
Özel bir bal için ayrıldım.kliniği.
Kayıt ofisinde telefonu sorunsuz bir şekilde kaldırıyorlar, bu da çok sevindirici!
1 Kasım 2022'de dermatolog Blažeeva Anna Evgenievna'nın doktorunun randevusundaydık. Oğlumun yüzünde sivilce sorunu var. Ne kadar özenli, yardımsever, yardımsever bir doktor! Rahatsızlığımız hakkında çok erişilebilir, anlaşılır ve yetkin bir şekilde konuştu, tedaviyi reçete etti, önerilerde bulundu. Biz sadece bu tavırdan çok memnunuz! Çok teşekkür ederim!
Bir buçuk saat 25 kayıt ofisine ulaşamadım. 09.2023 yıl. Oraya gelip şehir telefonunun çalışıp çalışmadığını sorduğumda, sağlık memuru bana neyin işe yaradığını sırıtarak cevap verdi. Sonra, cevabımı aldığım yorumlar kitabından, beş katlı bir binada olduğunu ve gerekirse oraya gitmemi istedim. Çalışanın yetkin çalışması şüphe uyandırıyor
23.04.2023 tarihinde bu kuruma 19 dakika boyunca ulaşmaya çalışıldı, ardından aramam sistem tarafından veya fiziksel olarak anlaşılmaz bir şekilde atıldı. Yine de 3 dakika sonra tekrar aradıktan sonra, uzun bir bekleyişten sonra aramamın neden atıldığı sorusuna ulaşmayı başardım, neden arayamadığım soruma cevap vermek için Beltelecom ile iletişime geçmem istendi ve beni attılar. Yani Beltelecom'un size cevabı ‘insanlar onlara ulaşamazsa, sorunları gidermek için ilgili başvuruları bırakmalarına izin ver, sizi göndermiyorlar’. Bu nedenle, eğer varsa çeviricilerle ilgili sorunlarınızı çözün ve onlar var!!!
Dikkatli tutumları ve doğru tedavileri için doktorlara çok teşekkür ederim. Oğluna 5 yaşında, sedef hastalığı- hızlı bir şekilde ve açıkça doğru tedaviyi reçete ettiler ve olumlu bir sonuç uzun sürmedi. Profesyonel bir anlaşmazlığa danışmak için fırsat bulduğunuz için özel teşekkürler.
Sağlık, cesaret, doktorlarımıza sabır!
İki gündür kayıt ofisine ulaşmaya çalışıyorum - sonuç olumsuz. Bilet almak için dispansere gitmek en iyi ihtimalle 1,5 saattir, ancak ulaşmak imkansızdır. Bu sadece telefonun yanında otururken zaman harcamak korkunç!
Bugün 25 Mart 2023'te 14 ofiste dermatoloğun randevusundaydık.
Doktor hastalara karşı beceriksizdir, "siktir git" konusunda dikkatsizdir. Hemen ücretli klinikteki uzmanlarla iletişime geçmek daha iyidir, çünkü bu tür doktorları ziyaret etmenin hiçbir faydası yoktur.
Tıbbi bölümdeki başhekim yardımcısı Kovkel I. A. ve katılan doktor Grakova A. Ch'ye minnettarlığımızı ifade etmek istiyoruz. Bunlar sadece yüksek nitelikli doktorlar değil, aynı zamanda özenli, dürüst insanlardır. Zaten 80 yaşında olan annemiz hastalandığında onlardan yardım istedik. Bizi kabul ettiler, dinlediler, gecikmeden testler yaptılar, hastaneye yatırdılar. Annesine son derece nazik davranıldı. Çok teşekkür ederim. Size ve sevdiklerinize sağlık.
Doktorlarla ilgili herhangi bir şikayet yok, yardımınız için teşekkürler. Ama kayıt defterindeki teyzesi dövmesi kaba, sadece bölgede çalışması gerekiyor. Kadına konuşmayı öğretin.
29 Aralık 21'de ilçeden bir çocukla birlikteydik, telifsiz ve bedavaya kabul ettiler, her şeyi beğendiler, doktorlar ve kayıt memurları, hiç kimse evcilleştirmedi. Kayıt sırasında cep telefonunu aradılar, telefonu hemen açtılar, bu yüzden orada olan tüm yıldızları koyduk..
Orijinalini göster
3
1
İ
İsimsiz yorum
27 Haziran 2022
Merhaba. Merhaba.Lütfen bana size nasıl ulaşacağımı söyler misiniz?Ben arıyorum, bana dokuz sırada olduğumu söylüyorlar.20 dakika beklediğimde beni terk ettiler.Arıyorum-yine sırayla 9!ve böylece birkaç kez.
Olumsuz bir değerlendirme yapabilirsek, bunu memnuniyetle yapardım. Özel bir kliniğe gitme fırsatınız varsa, sinirlerinizi ve zamanınızı koruyun ve oraya gidin. Doktorlar hakkında hiçbir şey söyleyemem çünkü kayıttaki beceriksizlik ve kabalık nedeniyle onlara ulaşmak istemedim. Kayıtta her zaman sıra vardır, kabalaşırlar, kartları kaybederler, hangi ofise gönderileceğini ve onlardan teslim edilebilecek testlerin listesini bilmezler.
Telefonla ücretli bir Covid PCR testine kaydolmak neredeyse mümkün değildir, kimse telefonu açmaz. Elektronik olarak kayıt yaptırmak da mümkün değil Sitede sayfa açılmıyor. Bu ne tür bir hizmet bu kadar gizli???
Orijinalini göster
2
Недовольный пирожок
7. seviye şehir uzmanı
29 Nisan 2023
Ücretli hizmetler ve kayıt ofisinde çalışan personel açısından tutum iğrençtir!Orada kimse onlara yeterince konuşmayı öğretmedi, sürekli edepsizlik ve çığlıklar.
Çarşıdan orada «teyzeler» toplanmış gibi geliyor!
Bu bir tür kabus. Birkaç günlüğüne kayıt ofisine ulaşmanın bir yolu yoktur - neredeyse hiç ara vermeden numarayı aramamıza rağmen tüm operatörler meşguldür.
En azından çocuklara ne zaman yeterli yardım vermeye başlayacaklar? Resepsiyonist, kaşıntılı döküntüleri olan bir yaşındaki çocuğa pazartesiden perşembeye doktor randevusunu beklemesini önerdi. Aynı zamanda, daha kötüsünü yapmamak için yıkanmamanız tavsiye edilir.... cidden mi??? 35 derece sıcağında bebeği yıkamayın mı???
Ve işin püf noktası: 4 yaşın altındaki çocuklar, sadece çocuk doktorundan sevk varsa dermatolog tarafından kabul edilir!! Dermatologlar geri dönüşümden korkuyor mu? Bu evrak işi ne zaman bitecek?
Sevgili yönetimim, düzen ne zaman sağlanacak?
Geçen yıl iki kez oldu. Belki bu benim için çok şanslıydı ama kayıt ofisine özel bir sıra geldiğini fark etmedim. En azından şehirdeki diğer tüm kliniklerden daha fazla değil. Ve bir hafta sonra değil, hemen doktorlara yönlendirildiler. Ama işte nahoş olabilecekleri, yani ne oldukları.
Aramayacak. Ama geliyorsun, randevu almadan ne dediklerini söylüyorlar.Peki ya ?
Yöneticiler buna dikkat et!!!!
Orijinalini göster
10
Darya
9. seviye şehir uzmanı
16 Eylül 2021
Kayıt ofisinde telefonda çok kaba ve kaba konuşuyorlar!
Ücretli covid testini geçmek için - belirtilen cep telefonu numarasını cevaplamıyor, şehir numarasını aradım, başka bir şekilde kaydolmak veya kaydolmak için şehir numarasını verme talebinde bulundum - sadece telefonu atıyorlar.
Bu 2021 yılı!
Parayı ödemek ve ücretli testi geçmek istiyorum, insanlar hizmetleri nasıl sağlıyor? Hizmet mi ? Hayır, duymadılar.
Geri bildirim - lütfen en azından yeterince konuşmayı öğretin!
Ve en azından cep telefonu numaralarının çalışma programını vermek için, eğer böyle bir şey varsa, başka bir açıklamam yok.
Hiçbir yerde böyle bir tımarhane yok!Kuyruklar kilometrelerce kabalıktır ve tüm bunlara ek olarak, 50 kişilik kayıtta 1 uzman vardır! Ciddi misiniz?!! Ve "bu" uzmanlar arzulanan çok şey bırakıyor!
Görünüşe göre kayıt ofisinde telefonu basitçe çıkarıyorlar ve her zaman meşgul oluyorlar.
Ulaşmak gerçekçi değil.Öğleden sonra değil, sabah değil, akşam değil.
Sürekli olarak iki saat arayabilirsiniz ve işe yaramaz.
Orada yattım, taburcu olmadım, sonra bölüm dedi.doktor, sonra nasıl tedavi edileceğini sordu, cevabın ne kadar parlak olduğunu, ancak nasıl istediğinizi sordu. Kayıt memuruna, bu ulaşmaya gerek yok.
Orijinalini göster
2
Д
Дмитрий А.
9. seviye şehir uzmanı
1 Haziran 2022
5 üzerinden 0 puan (böyle bir puan verememek üzücü). Kayıt ofisine ulaşamayız!!!