Kayıt bürosunda birkaç pencere var ve iki tane çalışıyor, hatta bir tane oluyor ve eğer bir çağrı gelirse hala vaktiniz düşerse. Damardan kan bağışı için oraya yön vermek için terapiste "uygun bir şekilde" bir bilet aldınız, orada aldınız ve bu kanın alındığı bir bilet almak için kayıt ofisine geri döndünüz ve 611'de parmağınızdan kan bağışı için yön veriyorlar (bu yüzden katlarda koşun ve tekrar sıra sıra oturun). Sadece tankın teslimiyetinin belirli bir sayı için ne zaman olduğunu hatırlamıyorum?! Birkaç hoş doktorun olmasına sevindim, geri kalanlar kaba görünmüyorlar, ordudaymış gibi konuşuyorlar (kesinlikle hassas bir şekilde)
Bu kliniğin 7. bölümünün doktorlarının terapistlerine - özellikle şikayet yok, (çünkü çok hızlı değişiyorlar) terapiste, doktor randevusunda küstahça ve meydan okurcasına davranan hemşirenin aksine yeterli bir insan tavrına başvurdum. Şimdi genç uzman terapist Bogomirsky'yi kabul ediyor ve hemşire hala aynı (Svetlana adında, tam olarak hatırlamıyorum, sarı saçlı uzun boylu) sözlerime sert ve kaba tepki veriyor. Bundan sonra böyle bir sağlık personeli görmek istemezdim. Servis personelinin küstahlığına tahammül etmeye alışkın değilim
Çok iyi yeni bir nörolog, randevuyu rahatça geçirdi, birçok soru sordu ve bilmek istediklerimi her şeyi anlattı. Bu tür doktorlara geri dönmek istiyorum