Kayıt bürosunda birkaç pencere var ve iki tane çalışıyor, hatta bir tane oluyor ve eğer bir çağrı gelirse hala vaktiniz düşerse. Damardan kan bağışı için oraya yön vermek için terapiste "uygun bir şekilde" bir bilet aldınız, orada aldınız ve bu kanın alındığı bir bilet almak için kayıt ofisine geri döndünüz ve 611'de parmağınızdan kan bağışı için yön veriyorlar (bu yüzden katlarda koşun ve tekrar sıra sıra oturun). Sadece tankın teslimiyetinin belirli bir sayı için ne zaman olduğunu hatırlamıyorum?! Birkaç hoş doktorun olmasına sevindim, geri kalanlar kaba görünmüyorlar, ordudaymış gibi konuşuyorlar (kesinlikle hassas bir şekilde)
Bu kliniğin 7. bölümünün doktorlarının terapistlerine - özellikle şikayet yok, (çünkü çok hızlı değişiyorlar) terapiste, doktor randevusunda küstahça ve meydan okurcasına davranan hemşirenin aksine yeterli bir insan tavrına başvurdum. Şimdi genç uzman terapist Bogomirsky'yi kabul ediyor ve hemşire hala aynı (Svetlana adında, tam olarak hatırlamıyorum, sarı saçlı uzun boylu) sözlerime sert ve kaba tepki veriyor. Bundan sonra böyle bir sağlık personeli görmek istemezdim. Servis personelinin küstahlığına tahammül etmeye alışkın değilim
Çok iyi yeni bir nörolog, randevuyu rahatça geçirdi, birçok soru sordu ve bilmek istediklerimi her şeyi anlattı. Bu tür doktorlara geri dönmek istiyorum
Son zamanlarda, pratisyen hekim Fraksiyonel Tatyana Viktorovna, 7 numaralı sitemizde çalışıyor.Harika ve yetkin bir doktora hastaya gösterdiği özen, profesyonellik ve hassas tutumu için içten teşekkürlerimi ifade etmek istiyorum. Randevudaki doktorun haritamı çevirmesine, hastalıkları, bugünün sağlık sorunlarını sormasına hoş bir sürpriz oldu.
Doktorlar hakkında hiçbir şey söyleyemem, ancak kayıt ofisi telefonla onlara bir şey borçlu oldukları için çok kaba bir şekilde cevap veriyor.
Kartı ikinci kez kaybettiler.
Doktora kaydolmaya yönelik tüm girişimler, yerinde doğru doktorun yokluğunda sona erdi.
Genel olarak, poliklinik içeride en iyi durumda değildir.
Büyük potansiyele sahip ancak onarım gerektiren büyük bir klinik. Bu poliklinik birçok insana, sürekli kuyruklara hizmet vermektedir. Vaktine kadar bir bilet ile geliyorsun ve sıra sana canlı bir sırada olduğunu söylüyor. Böyle bir şey olmamalı! Koridordaki bu anlaşmazlıklar değil, personelden bir tür çözüm olmalı. Dar uzmanlara gidebilirsiniz, ancak mucizevi bir şekilde. Bazen önümüzdeki iki hafta için kupon yoktur ve ölebilirsiniz. Henüz çok uygun bir yer değil, arabayla iyi, ama yürüyerek çok uzak.
Uzmanlar, tedavinin kalitesini anlamadım, işe alım komisyonundan geçtim lojistik düşünülmedi, ulaşım iğrenç bir şekilde gidiyor insanlar bir saat boyunca otobüsü bekliyor, sadece iki puan.
Rumyantseva Natalya Georgievna - O bir doktor.Bugün resepsiyondaydım.63 yılımda, bu kadar% 100'e sahip ilk kez -ama yetkin, kibar, genel olarak hayatım boyunca en iyi doktora sahip oldum.Ziyaret sırasında yıllarca gençleştim.Sağlıktan bahsetmiyorum bile.Tanrı size versin.
İkinci gün bölge terapistine bir bilet sipariş etmeye çalışıyorum - iki şeyden biri: ya kısa bir bip sesi ya da kimse cevap vermiyor, ancak hastalık iznini kapatmaya gelmeniz gerekiyor.Çevrimiçi bir bilet sipariş etmek de mümkün değil: ücretsiz erişimde kupon olmadığını yazıyorlar, kayıt ofisini aramaya gönderiyorlar.Büyülü daire!!!!!Nasıl olunur?Bu soru bu klinikte kimsenin umurunda mı?Ve sonuçta, bu ilk kez değil.
Bölge terapistindeydim, genç bir kadındı ama hastaya kim olduğunu bilmediğim gibi davranıyor, 7 gün boyunca sırtıyla hastalık izni verdim, 7 gün sonra tekrar geldim ve kapattığımızı söylüyor, hala acı çektiğini söyledi, bu yüzden inanmadı, sadece skandalla uzattı.Böyle bir doktora kimseye tavsiye etmiyorum.
Bu kuyruklarla randevuyu beklemenin imkansız olduğu gerçeğiyle başlayacağım, büyükanneler neredeyse her zaman sıraya girmeden sürekli tırmanıyorlar ya da sadece soruyorlar, ancak en az 20 dakika kalıyorlar, sinirleri kendilerine bu kadar zevk harcamak için harcıyorlar, tamam, bununla ilgili değil, genel olarak klinik iyi, doktorlar normal, bina daha iyi görünmeye başladı, binanın yanındaki platform temiz, asansörler elbette Sovyet)) zaten değiştirilebiliyor, peki, muhtemelen her şeye sahibim, bir şey ortaya çıkarsa incelemeyi değiştireceğim.İlginiz için teşekkürler.
AristнокNok'un bölge terapisti Tatyana Nikolaevna'ya hastanın tedavisinde yardım ettiği ve hastanın akrabalarına manevi destek verdiği için çok teşekkür ederim
Tıbbi komisyonu geçtim. Personel güleryüzlüdür. Profesyonelce çalışıyorlar. Birçoğunun harika bir mizah anlayışı var. Kadınların muayene odasında Tanrı'dan bir doktor çalışıyor.. Her şeyi anlatacak, çiğneyecek, tavsiye edecek. Genel olarak, komisyonu hızlı ve olumlu duygularla geçtim!
Ücretsiz tıp doğru yönde adım atmaya başlar. Uzmanların çok dayanması ve yeniden inşa etmesi gerekiyor. Doktorlar hasta ve sağlıklı insanlarla ortak bir dil bulmayı bilirler.
Güzel klinik. Bir günde bal geçti. çalışma komisyonu. Doktor eksikliği nedeniyle küçük kuyruklar yaratılıyor, ancak insanların kendileri daha fazla panik yaratıyor ve kafa karışıklığı yaratıyor.
Harika bir kurum ! İçeri girerken buna dikkat ettim - kapılar gıcırdamıyor, asansör düzgün çalışıyor. Ve personel süper ! Dostane bir şekilde karşılıyorlar. Burada seni bağlayacaklar ve sıcaklığı ölçüp tartacaklar, basıncı düşürecekler ve gerekirse kaldıracaklar ve fahişeler indirecekler!
Burada 14:00-16:00 saatleri arasında mesleki muayeneden geçme şansımız oldu, işten çıkarıldık ve 1.10'da koşarak her şeyi geçtik. Saat 15'ten önce yapılan testlere rağmen, 10 dakika sonra kibarca ve hızlı bir şekilde kabul edildik. Ve son son terapist de işinin sonuna rağmen (koşarak değil) bizi dikkatlice inceledi. Ben memnunum.
Sadece üroloğun iğrenç işi. İlk olarak, hastalığın nedenini bulmak için gerekli tüm testleri reçete etmedim. İkincisi, korkunç yan etkilerin başladığı şüpheli ilaçlar yazdım, sonuçta yardımcı olmadı. Bir analizden sağlıklı olduğumu anladı! Ve sağlığımla ilgili şikayetlerime karşı bana vitamin yazdı ... Ve hastaya karşı tutumu domuzcuk. Akşam bileti için ona (daha önce geldiğimi düşünürsek) - geceleri ona geldiğimi söyledi ... ve böyle bir zamanda bir daha gelemez miyim? Üzgünüm ama herkesin işi var, bazıları sabah yürüyebiliyor, bazıları ise akşam bileti alıyor. Dahası, beni tedavi etmemi istemek için evine gelmiyorum, MESAİ saatleri içinde geliyorum. Kibirli konuşuyor, kaba davranıyor. Bir ay boyunca beni dondurdum, sonunda pes ettim ve bana kronik bir form verdikleri ücretli bir kliniğe gittim ve zamanında uygun tedavi sağlansaydı böyle bir durum olmazdı. Sonuç olarak - ücretsiz bir klinikte doktor olarak çalışmak istemiyorsanız, bir yerde yükleyici olarak çalışın. Hastalarınızın sağlığını mahvetmeyin! Doktorların hayatlarının yarısında balda öğrendiklerini, sonra çalışmaları için nispeten bir kuruş harcadıklarını ve aldıklarını anlıyorum, ancak bu hastalara et gibi davranmak için bir neden değil. Bu sağlıktır ve bal için çalışmaya giderken üstlendiğiniz büyük sorumluluk budur. işçinin. Kimseye Zagorelsky Vitaly Petrovich'e gitmesini tavsiye etmiyorum. Paranızı işe yaramaz ilaçlara harcamayın, ancak size insanca davranacakları ve profesyonel tedavi reçete edecekleri ücretli bir kliniğe gitseniz iyi olur! Kesinlikle uğrayacağım ve başka bir şikayet yazacağım. İnsanlara böyle bir "uzman» tarafından tedavi edilmesini gerçekten istemiyorum
Cerrah yok. Anneme ayak ağrısı ve parmağı maviye döndüğü için hastalık izni verilmedi, nedeni açıklanmadı, "her şey yolunda" dediler, ücretli bir kliniğe gittiler, teşhisi belirlediler ve neredeyse iyileştiler.
Uygun bir yer, ancak çok büyük kuyruklar, koridorlar karanlık, onarımlar yok, koridordaki sandalyeler korkunç, 70'ler, her şeyi tamir etmemiz gerekiyor
Sabahtan akşama kadar sırada oturabilirsiniz. Geldikleri sorun ne olursa olsun, sizi tamamen farklı bir şekilde tedavi edecekler. Bölüm başkanından bile anlam ifade etmek imkansızdır. Böyle uzmanlarımız olması ne yazık ki
Doktor endokrinolog Klimovich Yulia Fedorovna'ya hastalara karşı nazik ve sempatik tutumu, anlayışı, nezaketi için minnettarlığımı ifade etmek istiyorum.Onun gibi doktorlar umut veriyor, hayatımızı uzatıyorlar, aynı zamanda beyaz bornozlu bir güneş ışını gibi.Size sağlık, başarılar ve en iyiler.Daha fazlası için, bu kadar sıcak ve hafif olan böyle doktorlar olurdu!!!
09/07/2022 tarihinde romatoloğa bir bilet almaya çalıştım (kayıt ofisinde, daha önce hiç kimse, kaydın telefonla 8'den 10'a kadar veya şahsen pasaportla olduğunu açıkladılar). Şahsen geldikten sonra, bugün teşhis merkezinin kupon vermediği ortaya çıktı. Saat 10.30'da aradım, terapistin sevk edeceği ortaya çıkacak (kayıttaki vardiyanın 2 saat içinde değişip değişmediği yalan söylüyor mu). Temmuz 2022'den bu yana klinikte VSMU'YA da dahil olmak üzere çeşitli uzmanları ziyaret ettim. Bacağım hem ağrıyor hem de ağrıyor, herkes beni kendi vakası olarak görmüyor. Romatoloğa gideceğim ve ne zaman? Yetim bir hastaya yürümek acı vericidir.
Hepsinden önemlisi, doktorların hastaların her birine bireysel yaklaşımını beğendim. Özellikle kirli bölgede insanları kabul eden terapistlerin bileşimi. Genel olarak, poliklinik Belarus'taki diğer birçok klinikten farklı değildir. Yeni köprünün açılmasıyla balodan olduğu gibi oraya ulaşmak çok daha zor hale geldi. Bölgeye ulaşım daha az yaygın hale geldi. Ve böylece, her zaman temiz, paha biçilmez doktorlar işlerini her zaman profesyonelce yaparlar. Bunun için onlara çok teşekkür ederim. 5 üzerinden 5.
Poliklinik, kendiniz için stres yapana kadar arzulanan çok şey bırakıyor, «ne olursa olsun» ifadesi kesinlikle iyiye ulaşmayacak. Bizim için sevgili bayanlar için zemin, diğerlerinden farklı olarak fena değil. Polikliniğe esas olarak bir grup (emekliler) katılıyor. Sürücü komisyonunu, üniversite komisyonunu vb. geçebilirsiniz.
Asansörler var ama birlik böyle olduğu için yürüyerek benim için daha hızlı (daha kullanışlı).
Hastalara karşı daha saygılı bir tutum istiyorum, ama hepimiz insanız ve doktor olmak o kadar kolay değil ))
Hareket kabiliyeti kısıtlı hastalar için girişte zorlu bir merdiven tırmanışı. Özellikle kış döneminde kırıkları olan birçok hasta koltuk değnekleriyle kaygan basamaklara tırmanmaya çalışıyor. Rampa da kaygandır. Bu tür insanlar için uygun fiyatlı bir giriş düzenlemek iyi bir fikirdir.
Randevuda burada nöroloğun yanındaydık. Doktor zayıf, özenli ve hemşiresi de karısını sakinleştirdi. Resepsiyon en üst sınıftaydı. Eş ilk kez güçlük çekmeden çıktı. Böyle daha çok doktor olurdu!
Klinikten daha kötüsüyle tanışmadım, kayıt personelinin çalışmaları sürekli şaşırtıyor, şimdiden 3 kez yeni bir karta başlıyorlar, sürekli kaybediyorlar. Tabii ki, tıbbi muayenehanelerin geçişinde hiçbir zaman sorun olmadı, ancak bazı doktorlarla randevu kuyruğunda 2 saat boyunca takılabilirsiniz. Bu poliklinikle ilgili çok kötü izlenimler
Görünüşe göre poliklinik çok büyük - ve gerekirse bir doktora başvurursa, uzman yok, neredeyse bir aylık kayıtlar var, bazıları test yapmıyor, ücretli olarak gönderiyorlar ve tıbbi muayene bununla ilgili bir şey. Bütün günü orada geçireceksin ve yine de gözaltı ve sertifika için başhekime gidemezsin