Hiçbir durumda bu sağlayıcıya bağlanmayın!!!!!!!ödeyin ve internet çok yakında çalışacak!!!! 1 gün çalışıyor başka bir hayır !!!!Geçen gün interneti Uztelekom ile bağladılar ,
Herkes ödedi, 3 gün geçti tüm wi-fi çalışmıyor ....... Hepsi bu))) işte onların böyle bir bağlantısı (( sorumlu bir şekilde çalışmıyorlar! Az önce bu yorumları okudum ve herkesin her 3 günde bir aynı sorunu var, birçoğunun interneti kapanıyor!!!!!! Uztelekom'a garip bir şekilde tavsiye etmiyorum
Şu anda, uz telekom, yüksek kaliteli ancak pahalı internet sağlayabilen pek çok sağlayıcıdan biri değildir. Ancak dezavantajı, telefonla net bir açıklama elde etmek mümkün olmadığı için ofisleri ziyaret etmeniz gerektiğidir. Ve böylece güvenlik görevlisi olan ofis ve çalışanlar sorunumu çok çabuk çözdüler.
1) Teknik desteğe kısa bir numaradan çağrı yapmak, bu nedenle ücretlidir ve sık sık aramanız gerekir
2) Bir sorun olursa - yakalandığınızı düşünün - sizin için çözülmesi çok zordur, internetsiz bir hafta oturdum, her gün isimlendirdim ve uzmanların kendi takdirine bağlı olarak kapattıkları başvuruları bıraktım
3) Optikler için ödeme yaptım, çünkü internetin zayıf olmasından bıktım (evet, bu genellikle olur). Salı günü ödedim, sadece Cuma günü bahis yapmaya geldiler (!!!) ve sonuç olarak hiçbir zaman tamamlanmadılar (sağlayıcı tarafında bazı ayarların yapılması gerekiyor - hala 2 saatlik çalışma süresi vardı, ancak tamamlamadılar). Bugün Pazar, yine her gün arıyorsun, başvuruyu bırakıyorsun ve hiçbir şey değişmiyor, kısacası hafta sonu bir şeyler yapma şansı 0
Sanki bu bir internet servis sağlayıcısı değil, shawarma durağıymış gibi çalışıyorlar: kesinlikle çalışma saatlerine göre (internet servis sağlayıcısının anlamı 7/24 internete erişim sağlamasına rağmen), iş gününün bitiminden birkaç saat kalmışsa, artık bir şeyin yapılmasını veya düzeltilmesini beklemeyin
İnternet 200 bin yıldır hızlı, ancak internet her iki veya üçüncü günde bir kesiliyor. Bana her seferinde sorunun anahtarda (swich) olduğunu söylüyorlar. Her ikinci veya üçüncü günde bir kırılır, bu anahtarı tamamen yapın veya değiştirin. Görünüşe göre tesisatçılar orada çalışıyor ve sorunu hiçbir şekilde çözemiyorlar.
Genelde Elektra enerjisinden bahsediyorum sessizim
Sharash-kurulum-ofis!!! Kelime yok! Bu durum böyleydi, interneti bağlamak için para ödediler, sonunda iki kişisel hesaptan 31 bin miktar yandı, operatör tam tutarı ödemenin gerekli olduğunu söylüyor, şimdi para yandı ve sonunda nereye gittiler??? Bize cevap veriyorlar, bu şekilde, yeni bir hesap açmak için tekrar 30 bin ödemeniz gerekecek, Bu nasıl??? Ve o paralar!!! İşte böyle birinin cebine gittiler. Sadece sinirler ve para. Aslında, kablo koptu, tamir edildiklerinde kişisel hesabın yandığı belli değil. İşte benim hikayem kendin düşün. Ben de ekleyeceğim, otururken sıramızı beklerken büyükbabam ofise iki hafta boyunca gittiğini söyleyerek yeniden hesaplama yapmak istediğini söyledi ve hepsi Taşkent'e atıyorlar, bunu merkez ofise henüz bir yeniden hesaplama yapmadığımız için başvuruyu gönderdik.