İnternet iğrenç bir şekilde çalışıyor. Ustayı ararsınız, gelir, yönlendiricilerini koyar, internet mükemmel çalışmaya başlar. Ayda 200 bin ödediğiniz optik ve yönlendiriciyi empoze etmeye başlarlar, hız 200 mb iken, 6 aydan sonra, önceki 120 bine geçmek istiyorsanız, hız 60 mb'dir. Hizmetlerin dayatılmasını ve aldatmacayı düşünüyorum.
Evet, sadece bir bölgede değil!!! Bu, Özbekistan'ın her yerinde muhtemelen bu şekilde sım krta'yı bir ay boyunca 25 gb'den fazla kullanıyoruz, ancak ne yazık ki ek bir gb satın almanız gerekiyor ve farklı sms'lerin kendi başlarına bazı sınavlarla zayıf bir şekilde çalışmaması gerekiyor ve bakiye hesabı, bunun bizim tarafımızdan olmadığını düşündükleri için operatöre ağlıyor, vb. müşteriyle hiç iletişim kuramıyorlar, başka bir şirkete geçmeyi sevmediklerini söylüyorlar
Operatörler müşterilere korkunç hizmet veriyor, küstah ve kaba! Onlardan numara almanızı hiç tavsiye etmiyorum! 1155'in müşterilerle normal şekilde iletişim kurmaları için onları yeniden eğitmeleri gerekiyor!!!
Sariosiye'deki ev internetimizi 10 gündür burada hiç tavsiye etmiyorum ve uztelecom başvurusunu eksi bir puan bırakmamıza rağmen kimse bizim için tamir edemiyor
İğrenç çalışıyorlar.
Yanlışlıkla başka bir hesaba ödeme yaptım.
Hesabıma iade veya transfer yapamazlar.
"Tıklamaya" atıfta bulunurlar.
Onlardan talep etmem için.
Dağınıklık.
Çok kötü internet, her zaman gecikme, düşük hız, internet paranıza değmez, sinirlerinize acıtırsanız satın almaya daha da fazla bakmanızı tavsiye etmiyorum
Wi-fi harosho, bu destekleyicileri aradığında her zaman çekingen davranmıyor, bir saat içinde her şeyin geçeceğini ve hiçbir şeyin tükenmediğini söylüyorlar. Saat 19.40'da bu destek için aramamı kapattılar (Onlardan Wi-fi satın almayın)
İnternetin işleyişinde sürekli arızalar veya tıkaçlar. GPON teknolojisi tek başına isimdir. İster parçalardan oluşan bir hat bağlanır, ister ekipman, şirket tarafından sağlanan kiracıların kendileri gibi tarifelerin beyan edilen koşullarına uymuyor mu?
Aslında hava satıyorlar! Hisse senedi tarifesini saniyede 200.000 ve 200 Mbit karşılığında bağladık, ancak şirketin sağladığı yönlendirici maksimum 60 mbit çekiyor. Ayrıca başka bir yönlendirici satın alamazsınız, çünkü teknoloji Scratter olduğu için hiçbir yerde yüksek hızda uygun bir modem bulamazsınız
İnternet hızı tarife uymuyor! Daha pahalıya alıyorsun ama sanki en ucuzunu kullanıyormuşsun gibi kullanıyorsun! Çağrı merkezine ulaşılamıyor! Sohbetlere cevap vermiyorlar, telefonla ulaşılamıyor! Hatta beklemek için tüm parayı cep telefonundan çekiyorlar!
Musor prosto, 150-200+ ms, vneshka skachka skorost past tarifdagi skorostdan asar yoq, telegram youtube ham stabilniy ishlamiydi, online game vaapshe o’ynab bo’miydi faqat qotadi
Çalışanlar duyuru üzerine toplanır. Herhangi bir servis hizmeti yok. Şirketin yönlendiricileri kuruşa değmez. Ustalar sorumsuzdur. Bir yıldız onlar için bile çoktur. Bu onlar için aşırıya kaçıyor!
Özbekistan'da bulunduğumuz süre boyunca bağlantıda herhangi bir sorun olmadı ve mobil internet (Milyon 40 oranında) çok yardımcı oldu. En büyük hayal kırıklığı, Uzmobile'in RUz dışındaki numaralarının işe yaramaz olmasıdır: operatör yerleşik olmayanlar için dolaşımda çalışmaz ve SMS bilgilendirmesi (örneğin plastik kartlarla) onlar için uygun değildir. Personele karşı herhangi bir şikayet yok: hem sokaktaki ofisteki çalışan Nukus hem de çağrı merkezi operatörü doğruydu, kibardı, sakin olmayanlara hizmet etmenin özelliklerini sabırla açıkladılar ve çeteye teklif ettiler. Bir sonraki varışa kadar odayı dondurun. Ancak sım kartı satarken ve iletişim kabinindeki numarayı bağlarken tuzaklar konusunda uyarılmadıkları gerçeği daha sonra büyük bir sorun haline gelebilir
Yanlışlıkla hesabı birleştirdim, internetin bağlantısını kestiler, geri yüklememi istediler, reddettiler, sözleşmeyi tek taraflı olarak feshettiler, devlet görevlilerinin faaliyetlerini denetlemelerini rica ediyorum, rakip olmadığı için üzgünüm
Sım kartı aldım, bağlandım ve tarife göre gece taraması için 18 GB verdiler. Ancak sabah saat 2'de bile trafiği gündüz trafiğinden kaldırıyorlardı. Operatör sabahın 1'inde telefonu en az 5 dakika yeniden başlatmanız gerektiğini söyledi😅😅😅😅 işte 21. yüzyılınız
Hizmetlerinin bir kullanıcısı olarak, akılcıysanız ve internetin genel olarak nasıl çalıştığını anlıyorsanız, internetlerinin çok iyi olduğunu anlayacağınızı söyleyebilirim.
En kötü sağlayıcı, internet ustaları işe yaramazsa, 20 gün beklemek zorunda kalacaklar ve o zaman numaralarını kendileri bulmaları gerekmeyecek, asla aramayacaklar
Böyle ünlü bir şirket gibi görünüyor.
Ancak aniden paketiniz bir gün önce bir megabaytta biterse, boş sözlü meblağlar yazılır.
Şirkete bir bahis koyardım!
İnternetin korkunç kalitesi, bilinmeyen bir nedenden dolayı sürekli kapanıyor! 100 megabit oranında, ancak 50 bile vermiyor. Bu konuda operatörler. desteğe hiçbir şekilde yardımcı olamazlar.
Qot@telecom, 150 minli paket lek rasa qotip iwlavotti bir xil payt umuman iwlami qolad, odam caqirse routerdan diwdi, routerdan masakan yaxwi router qoyip kordi
Görünüşe göre güzel bir numara almak için bir promosyon duyurmuşlar, ancak operatörlerin boş numaraların bir listesi yok, hangi numarayı istediğinizi 4 haneli dikte etmelisiniz. AMA! Sorduğunuz herhangi bir numara, seçenek olmadan meşgul olacaktır.
Sım kart satın almak için uztelecom çağrı merkezini aradım, nukusskaya'daki ofise gönderdiler... Orada yazılım operatörlerinin kendi programlarına göre çalıştıkları ortaya çıktı...
Akşam 8'den akşam 24'e kadar korkunç internet. Şu anda zirve olarak kabul edildiğini söylüyorlar. Yüzyılda yaşıyoruz ne kadar yoğun bir zaman. Zamanında ödeme yapıyoruz. Tarifem YANGİ 4'tür. Geri çağırma zamanı 04.09.2022 22:37
Şimdiye kadarki en kötü operatör.Orada insanlar yerine botlar çalışıyor.Operatörlerde sürekli ağ sorunları, yavaş internet hızları ve zayıf yanıt verebilirlik
15 saatten fazla, anlaşılmaz nedenlerden dolayı internet çalışmayı durdurdu. Kişisel hesabınıza gittiğimde abonenin "engellendiğini" okuduğunu, ödemenin zamanında yapılmasına ve ek hizmetleri kullanmamasına rağmen yedim. Bir robot beni 1084 numarasındaki destek ekibine atıyordu, yüz kişiyi bana açıklayalım, tüm koku alıcıları meşgul. İşim sürekli çalışan internet ile bağlantılı olduğundan, doğrudan ofise gitmek çok zor oldu. Orada sırada bekleyen bir çalışan (şirketin yöneticisi) bana pbx'imi aramam gerekmediğini ve ardından çalışanı göndereceklerini bildirdi. Ayrıca, PBX'İ aradıktan sonra, sağlayıcının kendisinden bir başvuru olmadan böyle bir şey yapamayacaklarını söylediler. Sonra yeni bir kuyruğa döndüm, ama zaman geçiyordu ve sonunda hareketsiz duruyordum, sonunda eve çalışmayan internete dönmek zorunda kaldım!!!
Sabahtan itibaren ve destek hizmetindeki bu çalışma dakikasından itibaren aynı şey bana tekrar bildiriyor. Hizmetiniz için teşekkür ederiz!!!👎👎👎
Hizmeti beğenmedim. İşçiler üzgün ve düzensizdi. Belki onlara çok az para ödeniyor, bilmiyorum. Operatörden operatöre gitmek zorunda kalmama rağmen sorunu çözdüm. Sıra yok.
İnternet bağlantısı nedeniyle burayı birçok kez ziyaret ettim ve telefon. Orada operatörler müşterilerin sorularını doğru cevaplayamıyor. Nereye yönlendirileceğini bilmiyorlar, sadece anketi doldurmayı ve sizden para almayı biliyorlar, ancak yönetime gidene kadar herhangi bir sonuç bulamıyorsunuz.