Benim incelemem böyle. Satın aldılar, teslimat sipariş ettiler. Teslimatçı geldi, dedi açmayın, kurulumu ve servisi arayın, imzalayın. Açmadım, incelemedim, imzaladım. 20 dakika sonra yine de açmaya karar verdim. Açıyoruz
, televizyon kırıldı. Kutunun üzerindeki telefonu aradım, doğal olarak bir telesekreter var, Türkçe konuşanlardan televizyonun kırıldığını aramalarını ve açıklamalarını istedim. Şimdi, incelemeden sadece garanti kapsamında veya onarım yapılmadan sonuç olarak onarımları kabul ettiğim için cevap verdiler. Böyle bir hizmetten öfkenizi tarif etmek mümkün değildir. Teslimatla, garantiyle daha fazlasını satın aldım ve teslimatçı her şeyi bana yükledi. Bu malla mağazaya gidiyorum. Bu durumun çözülmesini umuyorum. Bunun hakkında yazacağım. Bu, mal ve teslimat için ödeme yapan müşterinin yalan söylediği ve görünüşe göre beni tanıyan ve beni aldatan ve hizmeti aramasına bile yardım etmeyen ve hatta beni 10.000 liraya kırılmış bir televizyonla bırakan teslimatçının bu sorun olmadığı anlamına geliyor!!!
Orijinalini göster · Русский
2
Sakin Masor
19. seviye şehir uzmanı
14 Eylül 2021
Fena bir mağaza değil, ama her şey pahalı. İnternette 20-30 daha ucuz%