Bu "şık" kurumun sahipleriyle iletişim kurmanın "mutluluğunu" yaşadım, işletmelerinin itibarını umursamadıklarını açıkça ve belirsiz bir şekilde anlamamı sağladılar. Ayrıntılara girmeyeceğim, tek kelimeyle tarif edeceğim - ALDATMA. Hem onarımda hem de mağazada. İnsanlar sadece cüzdanınızı kolaylaştırmakla ilgileniyorlar, sahipleri küstah davranıyorlar, müşterileri aldatmayı teşvik ediyorlar (ve kendileri küçümsemiyorlar). Hizmet ve mal fiyatları - uzay, kalite - Çin, ayrıca ortadan kaldırılması için yapışkan olarak soyulacakları var olmayan sorunlarla karşılaşacaksınız. İnsanları kategorik olarak "Veloman - aldatma" ile bağlantı kurmamaları konusunda uyarıyorum. Ben rakip değilim, sadece insanların vicdanı yok ve bu iyi bir şey değil.