Bisikletimi 25 Temmuz'da buraya getirdim. Tormaz'ın kolunu değiştirdik, küçük bir şeyle ilgili başka bir şey: aynayı vidaladılar. İlk kez değiştirildiler (!) 7 yaşındaki bisikletimdeki taşıyıcıyı. Ayrıca plastik zincir korumam da kırıldı, ancak burada stokta yoktu, bu yüzden yenisini koymadılar. Ancak bazı nedenlerden dolayı bu korumaya montajı çıkardılar. Sorduğumda mağazaya bakmaları söylendi ve teslim edecekler. Tamam, 20 Ağustos'ta plastik korumayı getiriyorum. Usta: - Sizden 40 ruble...
Nasıl? ne için? Tamir sırasında bağlantı elemanı çıkarılmadıysa, tüm işin cıvatanın altındaki plastik kalkanda bir delik açmak olduğunu söylüyorum.
Usta ilkeye gitti ve ben bu kadar açgözlü olduğum için zincir kalkanını sabitleyeceğini, ancak kalkanı temel olarak koymayacağını söyledi. Görünüşe göre burada halka açık teklif sözleşmesinin ne olduğunu bilmiyorum..hadi ama. İleriye baktığımda, başka bir yere monte edilmiş montaja ücretsiz olarak bir kalkan koyduğumu söyleyeceğim. Bir delik açtılar ve 3 dakika içinde vidaladılar.
Buraya dönelim: krankları, taşıyıcıyı çözdüm, kalkan yuvamı yerine koydum, kalkanın kendisi koymuyor, bisikleti şu sözlerle döndürüyor: Bardağınızda su olduğunu ve yataklarınızın paslandığını biliyor musunuz? Tabii ki bilmiyorum! Taşıyıcı ve 1 ay yok, neden zaten paslı? Su birikintilerinin üzerinden geçmiyorum, ama iki hafta önce (!) bir kez yağmura yakalandım.(Bisikletimin 7 yaşında olduğunu ve ilk kez alt braketin değiştirilmesinin gerekli olduğunu ve burada - 1 ay ve "paslı yataklarınız var" olduğunu hatırlatmama izin verin).
Ne yapacağımı soruyorum diyorlar? Bu şekilde, her sezon 100 ruble arabaya vermem gerekecek (ya da bunun için hesaplanacak mı?). Hiçbir şey yapmayacağını, suyun içeri gireceğini söylediler.
Suyun içeri girmesiyle ilgili soru yok. Ancak 25 günlük operasyonda ve bir yağmurun zaten paslanmış olması gerçeği, parçanın kalitesiyle ilgili bir soru var. Tamam. Tamam. Forumlarda aradım. Diğer ustalar deneyimleri paylaşır. Bardakta kim delik açıyor, başka kim bir şey açıyor, ancak genel olarak arabayı değiştirirken bardağı mümkün olduğunca yağlamayla tıkamanızı tavsiye ediyorlar çünkü arabadaki fabrikadan yağlamanız yeterli değil. Ve bu yaklaşımla suyun yataklara "ulaşma" olasılığı daha düşüktür. Ve deneyimlere göre en ucuz arabaların bile yıllarca hizmet ettiğini söylüyorlar! "Telafi etmeye" ve olumsuz bir notla bitirmemeye çalışarak onarıma geri dönüyorum. Ödememle "bardağı yağla doldurmanızı" rica ediyorum. Ama... reddediyorlar. Bizim görüşümüze güvenmediğiniz için sizinle çalışmayacağımızı söylüyorlar (beyler, zaten yasaları okuyun ya da okuyun)... sonra kelimesi kelimesine. ".Genel olarak, orada pas olduğuna neden karar verdiniz? Size söylemeyebilirdik bile.." (c) yönetici. Burada kelimeler olmadan, dedikleri gibi bazı duygular var...Dürüstlüğün ve mantığın doğrudan bir göstergesi. Yakışıklılar.
Kısacası, Tormaz'ın tutacağı için notumu iki puana çıkarıyorum ve gerisi sinir sistemimin zarar görmesi, deneyim edinme ve öğrenme konusundaki isteksizliğim.. kvn'de "Mashenka okuyor mu? Hayır. Mashenka zaten biliyor ", bu yüzden fırına giriyorlar. Yönetici hakkında ayrı bir görüş: el-yüz.
Vela'sına mevsimlik hizmet için başvurdu. Her şeyi hızlı ve verimli bir şekilde değiştirdiler, yağladılar ve gelecekte nasıl ve ne yapılacağını da anlattılar.
Kısacası: Şimdi tüm sorularınız için sadece buraya gelin, çok iyi adamlar! 5 yıldız!
Sezon için ucuz bir bisiklet hazırlamak (ön çatalın temizlenmesi ve frenlerin ayarlanması) benim için ne kadar pahalı olan 65 rubleye mal oldu. Acil durumlar için çok hızlı bir şekilde sona ermedi - 2 gün sürdü.
Süper havalı çocuklar.Bir bisiklet seçmeye yardım ettiler, ayarladılar ve binmeyi öğrettiler...Mağazada tüm aksesuarlar var...herhangi bir tat ve renk.Fiyatlar harika...Minsk'teki gibi.
Bisiklet parçaları için yüksek fiyatlar, işlerine kayıtsız satıcılar, rahatsız edici bir yer. Bu bisiklet servisi hakkında olumsuz bir görüş bırakan üç eksiklik.
Çelik'ten Frunze'ye yapılan hizmetten sonra tanrıların burada çalıştığına inanıyorum. 10/10 beyler, Stark Hunter'ım hizmetinizden sonra hiç bu kadar iyi hissetmemişti. Tüm hizmetler için de kasetteki çöp kutusunu değiştireceğim) Bu, insanların asıl amacının yüksek kaliteli iş ve düzenli müşteriler olduğu ve tek seferlik bir yağma boşanması olmadığı durumdur. Teşekkür ederim!
Bugün 10 dakika içinde tamirci, bisikletimin çıkardığı çirkin seslerin nedenini buldu ve ortadan kaldırdı. Bunu hanımefendi boyunca kendi başıma yapmak benim için işe yaramadı. İşten ve tutumdan memnunum. Saygılar!
Belki biraz gecikmiş bir inceleme, ama her zamankinden daha iyi geç) tüm bisiklet hizmetlerinde kalkanı bisiklete takmayı reddettiler (sadece nasıl kurulacağını bilmiyorlardı) ve sonra ücretsiz olarak yüklediler...!!! Ustaya çok teşekkür ederim!